AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:55 #21 Del Skrevet søndag kl 06:55 Nei. Å tenne på å bli slått er tegn på psykisk uhelse. Anonymkode: b82ac...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 08:19 #22 Del Skrevet søndag kl 08:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne skjønte jeg ikke helt. Det er vel ikke noe skamfølelse involvert når man har gjensidig nytelse sammen med en partner man er trygg på? Anonymkode: df6ce...1da Skam og nytelse han være svært tett forbundet under sex. Det har nok å gjøre med at vi lever i en -tross alt- ganske puritansk kultur. Å sprenge normene utløser nytelse, men også skam. Siden skamme er knyttet til grensesprengende adferd, kan den øke nytelsen ytterligere. Det er lett å tenke sen seksuell adferd som trigger skam, som igjen kan øke nytelsen, slik som ris, wetsex, eksponering, binding, ass up face down, manhandling og så videre. Mennesker som i det daglige er frigjorte, bestemte, uavhengige og har sterke personligheter og roller, kan få sterke skamreaksjoner når de inntar en submissive rolle. Den sterke koblingen mellom skam og nytelse er -i min begrensede erfaring- sentralt i det som øker intensiteten i opplevelsen av disse aktivitetene. Gir dette mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:07 #23 Del Skrevet mandag kl 08:07 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 6.46): Denne skjønte jeg ikke helt. Det er vel ikke noe skamfølelse involvert når man har gjensidig nytelse sammen med en partner man er trygg på? Anonymkode: df6ce...1da Jo, så absolutt. Vi mennesker er ikke uten skam, og et element som kan brukes er nettopp det. For mange er det et rush å kjenne på å være forlegen, og for meg er det gøy å se partner rødme. Win win Anonymkode: c119f...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:38 #24 Del Skrevet mandag kl 08:38 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 8.55): Nei. Å tenne på å bli slått er tegn på psykisk uhelse. Anonymkode: b82ac...9ec Dette har du funnet på selv. Anonymkode: d5de8...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet mandag kl 09:18 #25 Del Skrevet mandag kl 09:18 Jeg vet ikke hvor vanlig det et men mitt inntrykk er at vi er mange damer som kan ha en greie med dette i en eller annen form(flere av mine venninner har i antydet det i allefall) Og selv har jeg åpenbart en turn on på det selv om typen ikke er helt det😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 #26 Del Skrevet mandag kl 21:11 Blant normale, mentalt friske mennesker er det selvfølgelig ikke vanlig. Skakkjørt seksualitet indikerer skakkjørt psyke. Anonymkode: 5a31c...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:03 #27 Del Skrevet i går, 00:03 Skakk sexualitet kan indikere skakk psyke, og dette kommer fra utvalg som allerede er innrullert i psykiatrien på grunn av store problemer. Det er for eksempel kjent at enkelte lidelser og personlighetsforstyrrelser og gir utslag på uheldige seksuelle handlinger, for eksempel tvangsmessig gjennomføring av hva enn uten særlig hensyn til samtykke, sikkerhet og gjensidig deltagelse. De som undersøker utvalg fra normalbefolkningen og BDSM miljøer får et helt annet resultat. I den Norske befolkningen har det å sammenligne BDSM-ere og «normale» folk vist at BDSM - ere sliter mindre med psyken enn normalt. De er friskere, mer tilfredse, mer pliktoppfyllende og har altså samtykkende aktiviteter med andre, hvor en enten unngår skadelige ting, eller bedriver risikoinformert aktivitet. Det er altså potensielt helsefremmende med en sunn, sikker og samtykkende spanking. Det er således riktig at i utvalget, i allerede psykisk syk finner vi og sexuelle avvik. Mens det er en stigmatiserende myte at BDSM - ere er syke. Det er de ikke. Du finner altså raskere en seksuelt skakk person ved å ta en tilfeldig valgt person fra hele befolkningen enn i de som er aktive BDSM - ere. Anonymkode: 54713...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå