Flokeguri Skrevet lørdag kl 11:11 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:11 Anser du spanking som noe som er vanlig for kvinner å tenne på? Føler det er mange menn som syns det er for sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:27 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Kan bare snakke for meg selv og mine. Jeg liker både å få og gi 😊 Anonymkode: c119f...dcf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:33 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:33 Jeg liker å få, han liker å gi. Bare hatt en partner tidligere som var tydelig dominant, ikke vært mye klaps på rumpa i tidligere forhold. Anonymkode: 9a23e...a02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet lørdag kl 11:34 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Nå er jeg i BDSM miljøet, så hva som er "vanlig" blir liksom litt feil. Finnes det folk som liker dette? Ja. Finnes det folk som ikke liker det? Ja. Skal man uansett ha samtykke? Også Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flokeguri Skrevet lørdag kl 11:36 Forfatter #5 Del Skrevet lørdag kl 11:36 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Nå er jeg i BDSM miljøet, så hva som er "vanlig" blir liksom litt feil. Finnes det folk som liker dette? Ja. Finnes det folk som ikke liker det? Ja. Skal man uansett ha samtykke? Også Ja. Tenker du at man må oppsøke BDSM-miljøer hvis man ønsker å bli spanket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet lørdag kl 11:39 #6 Del Skrevet lørdag kl 11:39 Flokeguri skrev (2 minutter siden): Tenker du at man må oppsøke BDSM-miljøer hvis man ønsker å bli spanket? Nei. Man MÅ ingenting. Jeg oppsøkte BDSM miljøet, fordi jeg ville finne meg partner som var interessert i BDSM. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:41 #7 Del Skrevet lørdag kl 11:41 Hva er greia med å påføre sin kjære smerte? Anonymkode: 65cd8...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet lørdag kl 11:43 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er greia med å påføre sin kjære smerte? Anonymkode: 65cd8...e7e Fordi det er noe de ønsker, og får nytelse av. (for vår del) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:47 #9 Del Skrevet lørdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er greia med å påføre sin kjære smerte? Anonymkode: 65cd8...e7e Fordi noen anser smerte som nytelse. Da påfører man dem nytelse i form av smerte 😉 Anonymkode: c119f...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:52 #10 Del Skrevet lørdag kl 11:52 Jeg tenner på det (å bli slått). Vi har prøvd det noen ganger, men mannen min har ikke sansen, så derfor har vi kutta det ut. Vi har noen andre BDSM-elementer i vårt sexliv, men ikke det. Anonymkode: 9be02...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:56 #11 Del Skrevet lørdag kl 11:56 Jeg tenner mer på å gi. Av de venninnene jeg har samtalt med om erotiske ting er det ei av 7 som tenner på å bli spanket. Det vil si at mitt inntrykk er at det ikke er veldig vanlig. I forhold til kvelning, er spanking på rumpa så og si ufarlig. Kvelning er høyrisiko. Der det i beste fall dreper hjerneceller og i verste fall medfører død. Spanking derimot er, unngå rygg og nyrer, sikt på rumpa, og så kan en bli sliten i armene og få blåmerker. Forøvrig, sex er en privat samtykkende aktivitet, ikke noe som bør følge moter og andres tilbøyeligheter. Anonymkode: 54713...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 12:08 #12 Del Skrevet lørdag kl 12:08 M65: Spanking handler ikke om vold. Spanking bondage handler om å gi nytelse fordi begge parter ønsker denne type sensuell sexlek. Noen tenner på det, andre gjør det ikke. Er det noe den ene ikke tenner på så skal det ikke gjøres. Som med all erotikk og sexuell aktivitet: Det er må være enighet om den aktiviteten man sammen bedriver. @SlemUlv har flere ganger hatt gode poeng om disse temaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:56 #13 Del Skrevet lørdag kl 15:56 Flokeguri skrev (4 timer siden): Anser du spanking som noe som er vanlig for kvinner å tenne på? Nei. Det er selvfølgelig bare basert på de seksualpartnere jeg selv har hatt opp igjennom livet. Aldri erfart en jente/kvinne som er opptatt av dette. Anonymkode: 3fd37...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:25 #14 Del Skrevet lørdag kl 16:25 Spanking som i dasking på rumpa? Jeg liker det ivertfall, føler at alle mine venninner liker det. Men kan hende jeg tar feil. Anonymkode: c1066...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 16:46 #15 Del Skrevet lørdag kl 16:46 Hun liker å få noen rapp for å kjenne på smerten, og også at jeg legger henne over fanget og gir ris for å kjenne på skammen. Dette har kommet gradvis inn i forholdet vårt over tid. Vi er begge hverandres første innen bdsm og har utviklet tenningsmønsteret sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:31 #16 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Liker noen dask på rumpa, men ikke hardt liksom. Ikke noe smerte involvert. Anonymkode: ec433...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Snok1 skrev (11 timer siden): Hun liker å få noen rapp for å kjenne på smerten, og også at jeg legger henne over fanget og gir ris for å kjenne på skammen. Dette har kommet gradvis inn i forholdet vårt over tid. Vi er begge hverandres første innen bdsm og har utviklet tenningsmønsteret sammen. Denne skjønte jeg ikke helt. Det er vel ikke noe skamfølelse involvert når man har gjensidig nytelse sammen med en partner man er trygg på? Anonymkode: df6ce...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Blant mine sexpartnere, så er erfaringen at det varierer veldig. De fleste har satt pris på at jeg er markant og tar et godt tak i rumpe, pupper, hår og skuldre. Spanking i mild form har kanskje en tredjedel satt pris på, også har du jeg et par som vil bli bli spanket slik at de blir røde. Viktigste er å prate om det i forkant, og prøve seg fram for felles nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Ja, det er deilig. Spesielt de man ikke er forberedt på. Overraskende spanking er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden Ja takk til lett/middels spanking, nei takk til slag med gjenstander, pisk og harde slag. Personlig er jeg ikke ute etter smerten, men følelsen av å være underdanig og liten og ikke ha kontrollen selv Anonymkode: 46b31...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå