AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:13 #21 Del Skrevet lørdag kl 12:13 - Ikke blitt i forhold jeg visste/trodde/trnkte/følte/var usikker på. - jobbet for bedre selvtillit og selvhevdelse. Tenke at jeg er verdt mer - tatt sjanser, tørre å oppleve. - folkusert mer på mitt velbehag enn alle andre sitt. Det vil si tatt vare på venner som jeg følte bidro positivt i mitt liv, altså gjensidige vennskap. Ikke bare stått i vennskap der jeg ble brukt og utnyttet. Anonymkode: c8c37...7ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:19 #22 Del Skrevet lørdag kl 12:19 Hvis jeg kunne gå tilbake i tid, så ville jeg vært noe mer ambisiøs innen jobb og studier, og sett etter en partner for livet som ville det samme som meg. Jeg reiste mye, det angrer jeg ikke, men skulle gjerne vært uten år som singel og meningsløs festing og byturer, der det var altfor mye alkohol. Jeg giftet meg og fikk barn veldig sent. Den verdenen som åpnet seg da skulle jeg så veldig gjerne hatt 20 år tidligere. Anonymkode: 93490...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:23 #23 Del Skrevet lørdag kl 12:23 Jeg ville gjort mye av det samme som jeg gjorde. Vondt å si, men det eneste er at jeg ikke ville valgt samme partner. Det er ikke noe feil med henne. Hun er vakker. Jeg er glad i henne. Vi har barn sammen, men vi er egentlig for ulike. Interessert i helt forskjellige ting. Helt ulik smart. Det er mye mer komplisert mer jobb enn det burde være. På den annen side: Mulig det er bra for barna å ha ulike foreldre. Anonymkode: db23e...f84 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:26 #24 Del Skrevet lørdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen? Anonymkode: dd798...4c1 Jeg ville stort sett gjort akkurat det samme som jeg gjorde den gang både på godt og vondt bortsett fra en ting, jeg ville gitt meg selv rom for å gi mer faen og stolt mer på min egen magefølese, fordi da ville jeg nok hatt det mer morro og ikke tatt alt så alvorlig og stresset så fælt i forhold til det jeg trodde var forventet av meg. Noe som også er rådene jeg gir mine egne barn - husk at livet skal leves for å kunne puste fritt, med senkede skuldre og en god følelse, ikke ved å holde pusten mens man stresser fra greie til greie.. Så gjør man feil, det lærer man av, så rives man ned men reiser seg igjen, man tar feil valg og kan korrigere underveis når man innser dette - men hele veien må man huske at man har et ansvar for å ha det bra med seg selv og i seg selv ❤️ Anonymkode: ebfd0...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:27 #25 Del Skrevet lørdag kl 12:27 *"ulik smak", skulle det stå. Anonymkode: db23e...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:45 #26 Del Skrevet lørdag kl 12:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen? Anonymkode: dd798...4c1 Gjort det slutt med han jeg var med da så hadde jeg spart mye penger. Anonymkode: 67114...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:51 #27 Del Skrevet lørdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen? Anonymkode: dd798...4c1 Minner om meg da jeg var 25, jeg møtte en fyr som jeg nesten ikke kunne tro at ville ha meg. Jeg var så usikker og hadde så dårlig selvfølelse, og jeg fallt for ham og satte ham på pidestall. Det ble starten på 5 år med psykisk mishandling og vold, jeg klarte å bryte ut, selv om det tok alt jeg hadde. Men jeg skulle ønske jeg ikke hadde mistet 10 år på det der, først 5 år med ham, så 5 år med tøff terapi og jobb for å komme over det. Så mitt råd er, ikke la noen fortelle deg hvem du er og hva du skal tro på, ground deg selv, sett bena i bakken og vær trygg på deg selv. Ikke søk å bli utfylt av en annen person. Anonymkode: ce888...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:58 #28 Del Skrevet lørdag kl 12:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta utdanning, komme inn på boligmarkedet, ikke bruke mer penger enn man har Anonymkode: 32ea9...9c4 Samme her. No er jeg 40, ikke tatt mer utdanning, men har kjøpt hus, og lært den harde leksen Anonymkode: 56d06...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:59 #29 Del Skrevet lørdag kl 12:59 Hvor vil du være i livet om fem år? Hva skal til for å komme dit? Hvilke valg må du ta nå? Hva må du gjøre først? Jeg stilte meg disse spørsmålene da jeg var 28-ish. Da var jeg ganske dypt deprimert, singel, uten utdannelse. I dag har jeg to barn, eier hus, har samboer og bil og hele pakka. Og mestrer livet. Og - utdannet meg til det jeg ville. Krevde at jeg startet å leve ganske så annerledes. Anonymkode: 9f45b...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:22 #30 Del Skrevet lørdag kl 13:22 Jeg ville ikke tenkt at jeg hadde all verdens tid til alt jeg ville gjøre, for det gjorde jeg da, noe som har resultert i både økonomisk og karrieremessig status i dag er ganske mye dårligere enn det hadde trengt å være. Jeg ville tatt klokere økonomiske valg, dvs. startet spareplan, dessuten ha vært mer målbevisst når det gjelder utdanning. Og ikke tenkt så mye på hva andre mente. Jeg tenkte alt for mye på hva andre kom til å synes hvis jeg gjorde ting, det ser jeg nå begrenset meg mer enn jeg var klar over da. Anonymkode: c6fde...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:27 #31 Del Skrevet lørdag kl 13:27 Ikke funnet meg i så mye dritt fra dårlige menn Anonymkode: 868b4...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet lørdag kl 13:28 #32 Del Skrevet lørdag kl 13:28 Gjort det helt slutt på en ordentlig måte med hun jeg prøvde å være sammen med. Funka ikke viste deg seg, men jeg håpet og prøvde for lenge. Det hadde vært bedre å være alene en stund da. Ikke sikkert det hadde vart så lenge, men det finner jeg aldri ut. Har lurt en del på det siden Mer generelt: gjøre ting i stedet for å tenke på dem. Men, det er vel slik jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:32 #33 Del Skrevet lørdag kl 13:32 Det er 20 år siden. Skal vi se. Jeg ville ikke gjort noe annerledes. Anonymkode: 77786...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:38 #34 Del Skrevet lørdag kl 13:38 Fått skikkelig hjelp med angst/depresjon/dårlig selvfølelse Flyttet lenger unna barndomshjemmet Vært mer sosial og levd livet mer Tatt en utdannelse som hadde gitt god jobb og lønn Anonymkode: 57200...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:29 #35 Del Skrevet lørdag kl 18:29 Skulle vært litt friere og hatt mer sex, ikke vært så uptight, og jeg skulle ha bitt meg litt mer i jobbsammenheng. Så hadde man brukt kortere tid til toppen. Er 45 nå. Anonymkode: 06be2...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:41 #36 Del Skrevet lørdag kl 18:41 -Begynt med angstdempende medisiner tidligere. -Vært mye mindre på fylla. Drakk meg dritings flere ganger i uka til langt ut i 30-åra. Jeg burde heller ha fokusert mer på studier. Anonymkode: 61e96...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:46 #37 Del Skrevet lørdag kl 18:46 Ikke tatt abort fordi ex-typen ville det Anonymkode: 502e6...ce7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:46 #38 Del Skrevet lørdag kl 18:46 Vært bedre på sparing og utdannelse. Anonymkode: 1b3df...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet lørdag kl 18:49 #39 Del Skrevet lørdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen? Anonymkode: dd798...4c1 Tatt en utdanning som hadde gitt mye valgfrihet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:51 #40 Del Skrevet lørdag kl 18:51 Spart penger - og ikke fått de to siste barna jeg fikk... det høres fælt ut, jeg vil jo ikke være de foruten, men det hadde holdt med ett barn. Jeg er en dårlig mor, så tror første jeg fikk hadde hatt et bedre liv som enebarn. Hadde jeg kunnet gått tilbake så hadde jeg unngått et par ekser. Måtte bare gått tilbake til 24 i stedt for 25. Anonymkode: fbdce...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå