AnonymBruker Skrevet 5. april #41 Del Skrevet 5. april Jeg er egentlig veldig fornøyd med de valgene jeg tok da, og valgene jeg har tatt siden, men akkurat de årene, 25-28 år var selvtilliten lav, og jeg hadde det ikke så bra, og noe jeg kunne ønske jeg gjorde var å være mer sosial, si ja til litt flere ting, for etter hvert sluttet de jo å spørre… Heldigvis viser det seg at det var noen solide vennskap i bunn med noen i de ulike sosiale gruppene, så jeg har kommet inn i varmen igjen, men jeg tror tida 25år til ca 30år ville vært litt bedre. Anonymkode: e3c3b...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #42 Del Skrevet 5. april Er fornøyd med valgene jeg har tatt. Tok master, var heldig og fant riktig mann tidlig, fikk barn tidlig også. Hadde fått alle innen jeg var 22. Det vi skulle gjort annerledes var å sette inn pengene våre i fond mye tidligere 😆 Anonymkode: 6b174...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #43 Del Skrevet 5. april Ikke blitt sammen med de mannfolka Jeg ble sammen med. Valgt en annen studieretning enn det jeg gjorde. Anonymkode: a0242...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #44 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen? Anonymkode: dd798...4c1 Hvis jeg var 22 år igjen hadde jeg løpt som faen når jeg møtte faren til barna mine. Dessverre kom jeg fra en barndom med omsorgssvikt så hadde ingen som gav meg noe varsler,hjelp,støtte etc. Jeg var fritt vilt Anonymkode: 5c604...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #45 Del Skrevet 5. april Eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok det studieåret på Svalbard jeg skulle ta. Jeg utsatte det dessverre ett år, og brått oppdaget jeg at jeg var gravid - og da forsvant Svalbarddrømmen helt. Så, om du drømmer om utveksling el, gjør det!, brått går tida forbi. Anonymkode: b425a...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #46 Del Skrevet 5. april Vanskelig å svare, siden hvis jeg hadde valgt å ikke involvere meg med min eks, så hadd vi heller ikke hatt verdens mest fantastiske barn sammen. Jeg angrer dypt på å ha vært sammen med han, men absolutt ikke resultatet av det. Sånn ellers så hadde jeg nok reist mer, hvis jeg hadde kunnet. Økonomien som student var nok ikke den aller beste, og familien min reiste aldri noe særlig. Jeg har reist veldig mye etter at jeg fikk jobb da. Anonymkode: eab7e...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #47 Del Skrevet 5. april Brukt mer tid sammen med venner. Tatt flere sjanser på å ta kontakt med folk. Ble over tretti før jeg innså hvor uendelig verdifullt det er. Anonymkode: 78332...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #48 Del Skrevet 5. april Det jeg angrer på som 25 åring var at jeg var så bekymret for fremtiden. Jeg trente ikke og hadde ikke et godt kosthold heller. Om jeg bare var veltrent hadde jeg sikkert orket å gjøre flere ting enn å waste tiden på å scrolle på mobilen og pc-en. Jeg kunne ønske jeg lærte meg å bli disiplinert og virkelig tok tak i ting. Hvis jeg følte at jeg mestret ting hadde jeg sikkert vært glad i meg selv og ikke bekymret meg så for alt. Anonymkode: e4f3d...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #49 Del Skrevet 5. april Tatt mer utdanning, helst mastergrad, skapt flere muligheter ift jobb. Blitt mer selvstendig kanskje, jeg har egentlig aldri måttet klare meg alene, hatt kjæreste/samboer fra ung alder og var bare singel en kort periode før jeg møtte min mann som 24 åring. Anonymkode: 434e7...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #50 Del Skrevet 5. april Latt sønnen min glemme faren sin de årene han prioriterte gutten bort. Jeg holdt relasjonen ved like, og han ble en slags fraværende helt. Så traff jeg ny mann etterhvert, og min eks taklet det ikke, kom ilende og brukte sin heltestatus for det det var verdt for å skape helvete. Anonymkode: 46d43...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #51 Del Skrevet 5. april Skulle ønske jeg var frisk sånn at jeg kunne gjort det dere skriver i denne tråden her. Har gått glipp av alt i livet og det er sårt å lese. Anonymkode: 5b1fe...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #52 Del Skrevet 5. april Jeg ville sluttet i den underbetalte drittjobben min, og fått meg en bedre jobb med en gang. Jeg ville ikke skaffet meg så mange dyr. Egentlig ingen. Jeg burde vært helt uten bånd, annet enn til den mannen jeg snart ville møte (26). Skulle vært fri til å flytte og reise. Jeg ville også ventet lengre med å få barn (var 28). Anonymkode: f2db9...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #53 Del Skrevet 5. april Jeg ville dessuten kjøpt bitcoin, haha! Anonymkode: f2db9...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #54 Del Skrevet 5. april Og jeg skulle pult rundt. Jeg skulle også skjønt at ja, jeg var faktisk ganske pen, og hadde en fin kropp. Selv om hjernen min fortalte meg det motsatte. Anonymkode: f2db9...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #55 Del Skrevet 5. april Ingenting. Som 25-åring giftet heg meg med min mann. Vi hadde fått to barn, og jeg tok valg for meg selv som ledet meg videre på sporet av hvor jeg nå er karrieremessig og alt. Så jeg ville ikke endret noe på hva jeg gjorde som 25-åring 🙂 Anonymkode: bb10b...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #56 Del Skrevet 5. april Når treff var 25 var jeg allerede ferdig utdannet, gift og barn nr to på vei. Kunne jeg gjort noe annerledes da, hadde det vært å tvunget ektemannen til å være med og ta tak i problemene i ekteskapet i stedet for å bare skyve alt under teppet. Det ble brudd til slutt, og ungene sliter voldsomt med skilsmissen, så jeg skulle gjort alt jeg kunne for å få gjort det om. Skulle gått gjennom ild og vann for å få ekteskapet på plass igjen. Og jeg skulle jobbet for å beholde den selvtilliten jeg hadde da, nå har jeg ingen selvtillit og selvverd igjen. Anonymkode: b73f2...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #57 Del Skrevet 5. april Jeg var også usikker som 25-åring og dermed lett å utnytte og villede. Jeg hadde ingen til å hjelpe meg, så jeg var et lett offer. Fikk derfor noen kjipe opplevelser med eldre menn. I tillegg, på grunn av usikkerheten, så turte jeg ikke ta plass blant venner og følte at jeg ikke egentlig betydde noe for noen. Hvis jeg hadde vært 25 år igjen, så hadde jeg derfor prioritert å gå til en terapeut/psykolog for å snakke litt om hvorfor jeg hadde det sånn og kanskje fått litt mer trygghet og selvfølelse. Jeg angrer på at jeg var sammen med eldre menn og at jeg ikke tok meg samme for å ta plass blant venner. Heldigvis for meg så ordnet alt seg etter hvert, og det tenker jeg at det vil for deg også. Bare det at du skrev meldingen din her, viser jo at det er tak i deg. Jeg heier på deg!! Dette får du til!! Anonymkode: 6da0a...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #58 Del Skrevet 5. april Tja, si det. På den tida var jeg nyskilt og i et nytt forhold. Eide leilighet og var i jobb, og ble syk. Har nå brukt lang tid og mye penger på å få utredning, bli frisk, ta videreutdanning og komme tilbake til jobb. Er faktisk få ting jeg ville gjort annerledes. Står for alt jeg gjorde! Anonymkode: d0671...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. april #59 Del Skrevet 5. april Startet behandling for det begynnende hårtapet, kanskje. Men jeg tenkte ikke over det den gangen, siden det var helt i startfasen. Begynt å spare penger i stedet for å vente til da jeg ble 29. Valgt en annen yrkesvei og tatt utdannelse før jeg ble 32, og mer enn et fagbrev. Tror ikke det hadde endret så mye. I dag har jeg et tomt, trist og ensomt liv. Skulle jeg unngått det måtte jeg gått enda lengre tilbake i tid, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:23 #60 Del Skrevet torsdag kl 19:23 Ikke festet bare en sjelden gang å feste annenhver helg tærte på helsa og psyken! Alkohol er ren gift! Anonymkode: b406b...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå