Gå til innhold

Hva ville dere gjort annerledes hvis dere var 25 igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen?

Anonymkode: dd798...4c1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fokusert mer på å meg selv og å bli flink på de tingene som betyr noe for meg. 

Samt pult mer 😅

Anonymkode: 9cd48...57d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reist og opplevd ting sammen med venner og kjæreste.  Gå på konserter, høye fjell, spennende reisemål utenfor Norge og i Norge. Være spontan! Gjør det du drømmer om. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta utdanning, komme inn på boligmarkedet, ikke bruke mer penger enn man har

Anonymkode: 32ea9...9c4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke valgt å gifte meg med min eksmann, og ikke droppet studier i utlandet grunnet ham.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Investert penger, begynt tidligere å ta forebyggende hudpleie på alvor.

Anonymkode: 8a2b6...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spart mer penger og jobber mot å komme inn på boligmarkedet, evt reist mer og levd livet. 

Anonymkode: 247f9...0a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er 25 år og er generelt mye usikker på meg selv, angrer på en del valg jeg har tatt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Siden det er så mange kloke folk her som er noen år eldre enn meg lurer jeg på hva dere ville gjort annerledes hvis dere var 25 år igjen?

Anonymkode: dd798...4c1

Jeg tenker at alt på en måte henger sammen. Noen valg hadde jeg tatt igjen, selv om de har gitt smerte og tunge dager. Rett og slett fordi de har ført meg dit jeg er.

En ting hadde jeg kanskje gjort. Satt av en halvtime til meg selv hver dag, mellom jobb, kjøring av barn og familietid. Holdt litt bedre på den gode formen jeg hadde. Og gitt meg selv noen egotripper. Tatt en søndag på ski, uten familien. Men... Det er jo lett å si i ettertid.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reist mer , venta med barn , vært mer egoistisk. 

Anonymkode: 69057...d09

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært mer mottagelig for sunne relasjoner med fine og snille menn slik at jeg hadde hatt mer enn ett barn i dag og gjerne en livspartner! 

Hilsen singel 41 åring med 20 år gammelt barn som snart flytter ut 🥲

Anonymkode: d4133...ff6

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var en fornuftig, ung voksen. Tok utdanning og jobbet hardt med skole. Kjøpte hus da jeg var 26 osv. Men han jeg var sammen med var ikke den rette for meg. En trivelig og grei fyr altså, vi var bare ikke langtidskompatible og det burde jeg egentlig tatt inn over meg innen jeg ble 25...  Men kan jo ikke si jeg angrer siden jeg har to flotte barn med ham og de ville ikke vært til om jeg hadde gjort det slutt. Men det var tøft å skilles som 38-åring og for evig ha dårlig samvittighet for at barna mine måtte oppleve å bli skilsmissebarn. 

Jeg syns jeg burde gitt meg selv mer tid for morro i studietiden (IKKE som "å pule rundt") og vært mindre streng med meg selv ang karakterer. 

Anonymkode: 4c615...bdc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde allerede giftet meg, fått to barn, kjøpt hus, fullført utdanning og startet i fast jobb da jeg var 25. Så hvis jeg virkelig skulle hatt mulighet til å endre på de store tingene i livet måtte jeg ha spolt lengre tilbake😅😂

Men ut fra mitt liv da jeg var 25, så ville jeg ha kjempet hardere for å få med mannen på å faktisk JOBBE med problemene vi hadde i ekteskapet.

I stedet endte vi opp med å skyve dem under teppet og bare «holde ut». Nå 15 år senere har vi virkelig tatt tak, men 15 år med et dårlig ekteskap er mye vanskeligere å rydde opp i, enn om vi hadde tatt ting ved roten.

Kanskje er det for seint for oss.

Den eneste fordelen med å ikke ta det før nå er at ungene fikk vokse opp uten skilte foreldre.

Anonymkode: fb91a...5d8

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tatt en annen utdanning, droppet et par av mannfolka jeg rotet meg borti. Studert i utlandet. Men hadde vært ennå bedre å spolt tilbake til når jeg var 21. 

Anonymkode: 5deae...bdd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er i dag 44 år. Om jeg hadde vært 25 år med den kunnskapen jeg har i dag, ville jeg fokuset mer på studiene, hadde ikke brukt langt mindre tid på mannfolk og hvert fall ikke tatt valg basert på en mann. 

Jeg hadde også investert i mer på min helse, både i kosthold og livsstil. Også hadde jeg ikke fått barn. 

Anonymkode: 0d1bb...419

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utdannelse, helse og kvinnelig venner altså :) 

Anonymkode: 0d1bb...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fokusert mer på å meg selv og å bli flink på de tingene som betyr noe for meg. 

Samt pult mer 😅

Anonymkode: 9cd48...57d

Jeg svarer nøyaktig -ord for ord- det samme. Pussig nok var jeg akkurat på den alderen da jeg bestemte meg for akkurat det, og det har tjent meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...