AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Tenker å lage store porsjoner kjøttsaus som enkelt kan brukes til pasta, pizza og slikt. Tenker den vanlige versjonen med stekt kjøttdeig, hermetiske tomater osv. Hvordan bør jeg fryse det ned? I plastbokser fra butikken eller zip-poser? Litt usikker da jeg aldri har fryst stekt kjøttdeig før. Anonymkode: e4c9d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Både plastposer (tar mindre plass) og bokser går bra for min del. Du må huske at du nesten alltid må tilsette litt vann når du skal lage det til, er min erfaring Anonymkode: 8535d...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Jeg pleier å ha det i bokser, men plastposer som du kan klemme flate tar jo mindre plass. Anonymkode: 7378b...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Jeg pleier å bruke plastposer. Hvis sausen er veldig flytende, kan du sette posene tett i tett i en brødform, ildfast form e.l. til det har frosset, så flyter det ikke helt utover. Anonymkode: f9ced...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Bruker aluminiumsformer med lokk fra Biltema. Anonymkode: e8a02...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå