AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:26 #21 Del Skrevet lørdag kl 16:26 GjestSiden2006 skrev (5 timer siden): Det var fint! Hva med hårpynt, sko, veske? Tusen takk 😃 Hårpynt kommer jeg ikke til å bruke. Jeg har ikke så langt hår, og pleier ikke bruke hårpynt. Sminken blir antakeligvis rød leppestift og ellers diskret og nøytralt. Det blir også rød neglelakk. Sko: vet ikke ennå, men som jeg nevnte vurderer jeg blå wedges. Veske: jeg har en rød, passe liten skinnveske. Bilder av den er visst umulig å finne, for jeg har hatt den i årevis, men den likner litt på denne: Jepp, jeg ser ut som et norsk flagg denne dagen 🇳🇴 Anonymkode: 460b9...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet lørdag kl 16:58 #22 Del Skrevet lørdag kl 16:58 Kofte ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:11 #23 Del Skrevet lørdag kl 17:11 Jeg håper å ha sydd meg ett nytt pen - antrekk til 17. Anonymkode: bd0e5...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:14 #24 Del Skrevet lørdag kl 17:14 Joggedress. Skal bare være hjemme alene Anonymkode: d8d6f...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:16 #25 Del Skrevet lørdag kl 17:16 Det har jeg ikke tenkt på enda. Anonymkode: 0fc34...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:21 #26 Del Skrevet lørdag kl 17:21 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joggedress. Skal bare være hjemme alene Anonymkode: d8d6f...8d4 Samme her ❤️ Anonymkode: 9a56c...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 22:58 #27 Del Skrevet lørdag kl 22:58 Sognebunaden eg arva etter mi bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 06:13 #28 Del Skrevet søndag kl 06:13 Feirer ikke dagen lenger. Jeg har siste årene vert på tur , gjerne ett lavt fjell eller en tur i marken. I fint vær liker jeg i marken og om været tilater det så bruker jeg kjole og joggesko. Er det regn blir det på en hytte til en venn alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:50 #29 Del Skrevet søndag kl 09:50 Rød bikini på dag-tid, og noe mer glitrete på kvelden. Jeg skal nemlig være i Spania på 17.mai, mest pga Eurovision Anonymkode: f955b...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå