AnonymBruker Skrevet i går, 09:40 #1 Del Skrevet i går, 09:40 Og som ikke skal ha på bunad. Gjerne også sko og tilbehør. Anonymkode: d117e...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #2 Del Skrevet i går, 09:54 Denne kjolen: Et sånn halstørkle, bare at det ikke er fra Temu En linblazer som likner på denne: Skoene har jeg ikke bestemt meg for ennå, men det blir trolig blå wedges. Anonymkode: 460b9...d16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:17 #3 Del Skrevet i går, 10:17 Kommer an på været. Hvis varmt og fint vær: midikjole, blå og hvit. Omslagskjole. Og kanskje en beige trench over. Hvis det blir mye trakking blir det loafers til. Men bor på vestlandet, så tipper ullstrømpebukse, støvletter og regnjakke er mer realistisk. Anonymkode: 86945...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #4 Del Skrevet i går, 10:18 Omtrentlig denne. Også fester jeg en 17. mai sløyfe i hestehalen. Anonymkode: ebf59...6cb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet i går, 10:28 #5 Del Skrevet i går, 10:28 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Og som ikke skal ha på bunad. Gjerne også sko og tilbehør. Anonymkode: d117e...76e Anbefaler endring i overskrift, så ikke vi som skal ha bunad ikke blir brukt til klikk på posten din 🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet i går, 10:28 #6 Del Skrevet i går, 10:28 Herrebunad som alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet i går, 10:30 #7 Del Skrevet i går, 10:30 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Denne kjolen: Et sånn halstørkle, bare at det ikke er fra Temu En linblazer som likner på denne: Skoene har jeg ikke bestemt meg for ennå, men det blir trolig blå wedges. Anonymkode: 460b9...d16 Det var fint! Hva med hårpynt, sko, veske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #8 Del Skrevet i går, 11:02 https://zapakano.com/products/plus-size-v-neck-navy-sommerkjole-med-korte-ermer?variant=41292145393723 jeg skal ha denne kjolen Anonymkode: 22c69...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #9 Del Skrevet i går, 11:05 blir det for varmt for bunaden skal jeg ha denne, samme som i fjor; Celia linkjole Amparo Blue | MATCH nettbutikk Evt med en hvit "strikkejakke" over Anonymkode: c2455...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #10 Del Skrevet i går, 12:32 Turtøy med sløyfebånd der det kan være sløyfebånd, nål på brystet, flagg i sekken. Tar den helt ut, og har fått høre at jeg er nok pyntet for hele skogen av andre turgåere 😆🇳🇴 Koser meg på tur alene, men ingen skal få tolke at jeg ikke feirer gitt 😁🇳🇴😆 Når jeg jobbet i helsevesenet pyntet jeg alltid håret, samt hadde nål på brystet da også. Det ble en del vakter på 17.mai, og jeg droppet bunaden før/etter vakten. Er mer glad i hvitt og mørkeblått enn rødt, men har litt rødt også akkurat den dagen. Gode sko prioriteres over pene føtter den dagen, for det er mye gåing, enten en er på tur eller ser på eller går i tog. Anonymkode: e6178...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:39 #11 Del Skrevet i går, 12:39 Noe slikt 😉 skal stå på verandaen å veive med det norske flagg mens toget går forbi 😘 Anonymkode: a0338...6bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet i går, 12:46 #12 Del Skrevet i går, 12:46 Eg drar te fjells🧭⛰️ Håper på like nydelig vestlandsvær som i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 #13 Del Skrevet i går, 13:36 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Noe slikt 😉 skal stå på verandaen å veive med det norske flagg mens toget går forbi 😘 Anonymkode: a0338...6bf ser ut som natt kjole Anonymkode: 22c69...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet i går, 13:41 #14 Del Skrevet i går, 13:41 Mørk uniform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:43 #15 Del Skrevet i går, 13:43 Aner ikke, bestemmer 16. Mai. Anonymkode: 8d467...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet i går, 14:02 #16 Del Skrevet i går, 14:02 (endret) . Endret i går, 14:02 av Lillemy_87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:03 #17 Del Skrevet i går, 14:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ser ut som natt kjole Anonymkode: 22c69...783 Det er det 😘 Anonymkode: a0338...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:06 #18 Del Skrevet i går, 14:06 Får se an været og om hvor jeg skal feire. Anonymkode: a0b46...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #19 Del Skrevet i går, 14:21 I år er jeg gravid, så bunaden må desverre vente til neste år. Tenker det blir en lang, løs kjole fra ByTiMo på 17. mai denne gangen, med blomstermønster 😊 Anonymkode: 18658...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Noe som jeg synes jeg ser fin ut i , men som jeg absolutt ikke er redd for å søle til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå