AnonymBruker Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Orker du virkelig en hverdag med surskap og klaging og negativitet dag ut og dag inn resten av livet ditt? Tomt uten han? Du vil heller fylle dagen din med negativ energi? Hva er det med han som gjør hverdagen din bedre? Anonymkode: e67e6...b4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april Han høres negativ ut, og det høres ut som at dere har ulike livsstiler og ønsker litt ulike ting? Hvorfor er du sammen med en med slik energi? Anonymkode: 3c1fb...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april Jeg fikk barn med en sånn en. Han er enda verre nå når vi ikke er sammen lenger, for da trenger han ikke ta hensyn til meg og vårt felles sosiale liv. Barnet vårt på 6 sa faktisk her en dag "Jeg tror ikke pappa liker mennesker". Jeg er jo livredd for at den holdningen hans smitter over på sønnen, men foreløpig har det gått greit 😛 Jeg er heldigvis totalt motsatt og elsker folk og finner stort sett bare positive ting å si om andre, snakker generelt lite negativt om noen. Så jeg håper det at jeg er helt motsatt, og at sønnen er mest til meg, gjør at han ikke blir sånn som pappaen. Jeg synes det var utmattende å høre på all klagingen. Det var ikke det som avgjorde det for meg, men jeg må innrømme det var godt å slippe det da jeg gikk fra ham 🙈 Anonymkode: beda4...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #24 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er jo livredd for at den holdningen hans smitter over på sønnen, men foreløpig har det gått greit 😛 Jeg er heldigvis totalt motsatt og elsker folk og finner stort sett bare positive ting å si om andre, snakker generelt lite negativt om noen. Så jeg håper det at jeg er helt motsatt, og at sønnen er mest til meg, gjør at han ikke blir sånn som pappaen Det beste du kan gjøre er å fortsette å pøse på med positivitet og medmenneskelighet ❤️ Anonymkode: e67e6...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #25 Del Skrevet 7. april Han er nok en helt super mann for en tilsvarende dame. Anonymkode: 29286...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #26 Del Skrevet 7. april Har du pratet med ham om dette? Hvis du har tenkt å bli hos denne mannen, iallefall inntil videre, så må du sette grenser. Si at du ikke vil høre masse negative ting, verken om andre eller generelt, så de tankene må han holde inni seg. Surmulig smitter, og det kan ødelegge mye for deg selv sosialt om du blir påvirket av dette. Jeg har det meste av livet trodd at jeg ikke liker folk. Det viste seg at jeg har adhd, og bare var kronisk overstimulert. Terapi og å lære teknikker for å håndtere symptomene mine har endret alt for meg. Anonymkode: f5fac...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå