Lena12345 Skrevet lørdag kl 08:13 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:13 (endret) . Endret mandag kl 12:51 av Lena12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:59 Storebrand er vanskelige så hadde ikke hatt så store forhåpninger. De prøver å påstå at jeg har hatt en kjent sykdom noe jeg da ikke har hatt for at de skal slippe å utbetale oppgjør. Men utifra det du forteller så hadde nok de andre selskapene også vært vanskelige på det siden hodepine har vært et symptom du har hatt i forbindelse med long covid. Anonymkode: e3cd4...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:02 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:02 Hvor lenge siden er det du skrev under kontrakten? Har du vært fullt arbeidsfør i to år etter det? Anonymkode: 777b7...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena12345 Skrevet mandag kl 11:58 Forfatter #4 Del Skrevet mandag kl 11:58 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 11.02): Hvor lenge siden er det du skrev under kontrakten? Har du vært fullt arbeidsfør i to år etter det? Anonymkode: 777b7...4f8 jeg var 2 års arbeidsfør før jeg skrev under kontrakten, men bare fullt 1 år etter kontrakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:13 #5 Del Skrevet mandag kl 12:13 Det er vel en karenstid fra du skrev avtale med Storebrand til du ble syk, så det avhenger av hva det står i avtalen. Det er veldig strengt dette med å få utbetalt forsikringspenger ved sykdom, og du kan belage deg på innhenting av journal fra mange mange år tilbake. At du har fått kronisk migrene kan ha sammenheng med covid, så jeg vil tro du vil møte sterk motstand uansett hvilket forsikringsselskap her. https://weillcornell.org/news/headache-a-common-long-covid-symptom Anonymkode: 467e1...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:28 #6 Del Skrevet mandag kl 12:28 Lena12345 skrev (18 minutter siden): jeg var 2 års arbeidsfør før jeg skrev under kontrakten, men bare fullt 1 år etter kontrakten. De fleste har to års karenstid på sykdommer/symptomer du kjente til, eller burde kjent til, tellende fra da man inngikk forsikringsavtalen. Så for å få noe dekning så bør du kunne dokumentere, ved hjelp av legeerklæringer og journaler, at du ikke har hatt noen tegn til migrene fra før, og aldri har vært utredet for det, ei heller hatt mistanke om at du muligens kan ha migrene. Anonymkode: 777b7...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:32 #7 Del Skrevet mandag kl 12:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste har to års karenstid på sykdommer/symptomer du kjente til, eller burde kjent til, tellende fra da man inngikk forsikringsavtalen. Så for å få noe dekning så bør du kunne dokumentere, ved hjelp av legeerklæringer og journaler, at du ikke har hatt noen tegn til migrene fra før, og aldri har vært utredet for det, ei heller hatt mistanke om at du muligens kan ha migrene. Anonymkode: 777b7...4f8 Utfordringen til TS blir at migrene er en av flere langtidsbivirkninger av covid. Anonymkode: 467e1...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:03 #8 Del Skrevet mandag kl 14:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utfordringen til TS blir at migrene er en av flere langtidsbivirkninger av covid. Anonymkode: 467e1...d2f Fullt klar over det, og da vil det nesten garantert bli avslag fordi sykdom/symtom er eller burde vært kjent fra før. Forsikringsselskapene er kjempestreng på nettopp dette med karenstiden. Anonymkode: 777b7...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå