AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Hei 😊 Nå er jeg 20+0 i et svangerskap som har vært tungt på grunn av kvalmen. Har hatt alvorlig svangerskapskvalme som startet allerede før uke 4 og er kun 2-3 uker siden jeg sluttet på zofran fordi jeg var usikker på om den hadde effekt lenger. Den hadde aldri effekt slik at kvalmen var borte, men den hjalp slik at jeg sluttet å kaste opp hele dagen. Selvom kvalmen har blitt litt bedre, så har jeg fortsatt mild kvalme hele døgnet. Noen som fortsatt har vært kvalm halvveis i svangerskapet hvor det har gått over? Jeg må kanskje forvente at det varer ut svangerskapet siden det fortsatt ikke er gått over. Dette er tredje svangerskapet og desidert den verste i forhold til kvalme/oppkast. Anonymkode: f621f...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Varte ut hele på første, er i uke 25 på andre og er fortsatt kvalm, regne med det varer ut. Anonymkode: 5e055...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Jeg kastet opp hver dag de første 20-cirka ukene, og innimellom etter det også. Det ble bedre, men jeg var fortsatt ustabil i formen og brakk meg rett som det var. Anonymkode: 8d7ab...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 7. april #4 Del Skrevet 7. april Føler med deg! Jeg ble litt bedre fra uke 20. Da begynte formiddagene å være ok men ettermiddag /kvled var fortsatt dritt men kastet ikke opp. Jeg følte meg aldri veldig bra som gravid men det ble bedre og bedre. Var liksom ikke direkte kvalm siste delen men følte meg bare generelt utilpass og litt sånn uggen. Vanskelig å forklare ! Men kvalmen slapp gradvis taket ! Siste trimester var det beste for min del:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå