AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Hei alle, jeg har 4 barn totalt. Minste ammet jeg i 6 mnd, og det er nå 4 år siden jeg sluttet. Det kommer fortsatt melk ut, hvit melk. Kunne jeg fylt et uringlass? (Brukt som eksempel da det er lite) Sikkert ikke, men bare det faktum i seg selv at det er hvit melk der, er dette normalt? Når jeg skal vaske bh’ene mine ser jeg flekker etter dette, så jeg måtte sjekke, og jaggu - hvit melk 😳 Anonymkode: 47474...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei alle, jeg har 4 barn totalt. Minste ammet jeg i 6 mnd, og det er nå 4 år siden jeg sluttet. Det kommer fortsatt melk ut, hvit melk. Kunne jeg fylt et uringlass? (Brukt som eksempel da det er lite) Sikkert ikke, men bare det faktum i seg selv at det er hvit melk der, er dette normalt? Når jeg skal vaske bh’ene mine ser jeg flekker etter dette, så jeg måtte sjekke, og jaggu - hvit melk 😳 Anonymkode: 47474...b0d Kan skylles et problem i hormonene din, få deg en time hos fastlegen. Anonymkode: 916b5...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Har en bekjent som fortsatt får melk rundt gråtende babyer, 15 år etter avsluttet amming. Hun har sjekket seg for både det ene og det andre men er frisk som en fisk. Men en venninne plutselig fikk melk et halvt år etter avsluttet amming og hun hadde brystkreft. Så man kan aldri vite derfor lurest å sjekke det ut. Anonymkode: ec287...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Jeg har vært under mye stress siste tre årene. Kanskje det er årsak. Leser det noen steder. Anonymkode: 47474...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Jeg får også melk, 3 år etter at jeg sluttet å amme. Anonymkode: ad9a1...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:44 #6 Del Skrevet mandag kl 07:44 Ja det går fint an. Jeg var på mammografi pga cyster i brystene flere år etter jeg sluttet å amme yngste barnet. Da de skviset puppen fikk de melk ja. Husker ikke eksakt antall år etter, men det var så lenge at jeg tenkte "jøss, er det mulig?". Alt var fint med brystene. Anonymkode: 3b4b3...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå