AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:04 #1 Del Skrevet fredag kl 22:04 Jeg har siste tiden hatt varierende sykluser, normalt hatt veldig stabil syklus, men ja de to - tre siste syklusene har variert fra normalt 29 dagers sykluser til 39+ dager. Jeg er i følge appen nå 17 dager forsinket med mensen, vi hadde ubeskytta samleie for ca. 1,5 uke siden. Og sist vi hadde samleie før dette var om lag 8+ uker. Vi har nettopp begynt å prøve igjen men finner det utfordrende mtp ustabil syklus. Kan jeg ha blitt gravid nå? Puppene mine er svært ømme, fått en del små kviser i ansiktet, noe som aldri har hendt med før i forbindelse med f.eks., mensen. Det er vel for tidlig med en test, og virker usannsynlig at jeg skal ha blitt gravid når jeg ikke har hatt mensen og allerede var på overtid når vi hadde samleie..? Noen med erfaring? (Beklager litt rotete innlegg) Anonymkode: 66a9f...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:45 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:45 Du kan ikke få graviditetssymptomer uten at du da også har hormoner som gjør at det slår ut på en graviditetstest. Med andre ord, hvis de tingene du kjenner på nå er knyttet til en graviditet, så vil du få positiv test. Det kan være mulig dersom dere traff akkurat på eggløsning da dere hadde samleie for 1,5 uke (dvs 11-12 dager?) siden. Du kan ta en tidligtest og sjekke. Ellers vil jeg anbefale deg å begynne med å teste for eggløsning dersom dere prøver å få barn og du har ustabile sykluser. For det første har du da kontroll på at dere faktisk treffer på når sjansen for graviditet er størst, og for det andre har du da kontroll på når mensen reelt sett er forsinket. Anonymkode: 4d77f...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet lørdag kl 10:04 #3 Del Skrevet lørdag kl 10:04 Alt dette kommer jo an på når du hadde eggløsning. Du kan ikke gå via app når du ikke har fast syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:52 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:52 Kan du ikke ta eggløsningstest? Anonymkode: 28af3...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 15:58 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:58 Hva med å ta en test🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet lørdag kl 19:24 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:24 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 22.04): Jeg har siste tiden hatt varierende sykluser, normalt hatt veldig stabil syklus, men ja de to - tre siste syklusene har variert fra normalt 29 dagers sykluser til 39+ dager. Jeg er i følge appen nå 17 dager forsinket med mensen, vi hadde ubeskytta samleie for ca. 1,5 uke siden. Og sist vi hadde samleie før dette var om lag 8+ uker. Vi har nettopp begynt å prøve igjen men finner det utfordrende mtp ustabil syklus. Kan jeg ha blitt gravid nå? Puppene mine er svært ømme, fått en del små kviser i ansiktet, noe som aldri har hendt med før i forbindelse med f.eks., mensen. Det er vel for tidlig med en test, og virker usannsynlig at jeg skal ha blitt gravid når jeg ikke har hatt mensen og allerede var på overtid når vi hadde samleie..? Noen med erfaring? (Beklager litt rotete innlegg) Anonymkode: 66a9f...6a8 Ekspander Hvis mensen er 17 dager forsinket, så hadde du eggløsning for 31 dager siden. og dere hadde sex for 10 dager siden, altså tre uker ETTER eggløsning. Du kan ikke være gravid. Bruk eggløsningstester og ha sex etter testen viser et positivt resultat. I din situasjon er dette det enkleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:41 #7 Del Skrevet søndag kl 09:41 Hvor gammel er du ts? Kan det være overgangsalder? Pcos eller slikt? Stress/flytting/jobb/sykdom /eksamen? Hvis du er gravid nå så hadde du i allefall eggløsning for 10/11 - 7 dager siden. Enten traff samleiet på selve dagen for eggløsning (halv dag etter) eller så lå spermen på lur og ventet på egget som ble sluppet 1-3 dager etterpå. Anonymkode: bea44...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå