Gå til innhold

Slankedagbok

Anbefalte innlegg

Gjest Snart sylslank
Skrevet

Jeg ble litt inspirert av prosjekt kropp og oppretter derfor min egen slanketråd på KG. Jeg skal skrive her hver dag helt til målet om å ta av 8 kilo er nådd.

Slankekuren min starter i dette øyeblikk.

Hver gang jeg blir sugen på fy-mat eller snop så skal jeg beklage meg her.

Det blir lenge til jeg får smake mat som er fet eller usunn igjen.Det samme gjelder godteri og sjokolade.

Ønsk meg lykke til for det tror jeg at jeg trenger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Snart sylslank
Skrevet

Sjokolade hadde faen meg vært godt da....stratos foreksempel eller melkerull... :sikle::sur::sur:

Gjest camillo
Skrevet
Sjokolade hadde faen meg vært godt da....stratos foreksempel eller melkerull... :sikle:  :sur:  :sur:

Se for deg hva du ønsker å oppnå,og hvordan du ønsker å se ut.

Hvis du spiser den sjokoladen vil du ikke være på vei dit før mye senere enn om du lar være. Hvis du ikke spiser den, er du allerede på god vei dit du vil. Det beste med dette er at det er sant. :ler:

Gjest Snart sylslank
Skrevet

Jeg skal prøve å holde ut. Har ikke sjokolade tilgjengelig heller ,men har innmari lyst på for det... :sjenert:

Skal prøve å huske på å kjøpe noe frukt i morgen så jeg får stagget søtsuget mitt.

Gjest camillo
Skrevet
Jeg skal prøve å holde ut. Har ikke sjokolade tilgjengelig heller ,men har innmari lyst på for det... :sjenert:

Skal prøve å huske på å kjøpe noe frukt i morgen så jeg får stagget søtsuget mitt.

Har du noe nøtter eller rosiner liggende? Hvis du har det, ta en håndfull av det.

Ellers kan du jo prøve å spise litt; ikke fordi du har så behov for det, men da putter du ihvertfall noe annet i munnen. For å ha noe å gjøre. Ofte får jeg lyst på godteri omtrent bare for å ha noe å gjøre, og det er jo litt dumt.

Gjest Snart sylslank
Skrevet

Har ikke noe søtmat i huset i det hele tatt.

Skrevet

Kjære gjest!

Beklager, meg jeg må stenge denne dagboken.

Vi har egene rom for dagbøker på forumet og det krever at man er registrert bruker. Jeg annbefaler deg å registrere deg og åpne en dagbok under kategorien Generell dagbok.

Lykke til !

Remyline Moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...