AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:14 #1 Del Skrevet fredag kl 21:14 Jeg synes det er interessant å snakke om. Kjæresten min og jeg hadde en god lang samtale om størrelser på kjønnsorganer og sex, og hva som er viktig og hva som gir oss noe. Han var ærlig og sa at jeg er i det større sjiktet av mus han har hatt. Noe som jeg synes er grusomt å høre såklart, for en av mine frykter er å ikke være bra nok for kjæresten min nedentil. Men han forklarte at det er fordi jeg blir så ekstremt våt og tent og alle vet at sa hovner ting opp der nede. Hvis han går inn commando er det ikke så svært. Det komiske her er at han er en av de største jeg har hatt, så kontrasten er merkelig - Han er en av de største jeg har hatt men jeg er en av de større han har hatt. For han er derimot ikke trang vs. vid så viktig, for han er det viktige HVEM han har sex med og hva man gjør ut av det. Vi har et svært aktivt og variert sexliv og vært forelsket i ekstremt mange år. Han er en mann som må ha mer enn fysisk tiltrekning for å få noe ut av sex. Hva med dere andre der ute? Hvordan har dere det med partner? Er størrelse på kjønnsorgan viktig eller hvem det er du har sex med? Mange har det bra med ONS, andre takler det ikke og må ha tryggheten og tiltrekningen på andre plan for å bli tent også. Temaet "størrelsen" er sårt for alle. Men det var en veldig flott samtale vi endte opp med å ha. Følte meg mye bedre etterpå. Anonymkode: 4fdcc...61a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:21 #2 Del Skrevet fredag kl 21:21 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er interessant å snakke om. Kjæresten min og jeg hadde en god lang samtale om størrelser på kjønnsorganer og sex, og hva som er viktig og hva som gir oss noe. Han var ærlig og sa at jeg er i det større sjiktet av mus han har hatt. Noe som jeg synes er grusomt å høre såklart, for en av mine frykter er å ikke være bra nok for kjæresten min nedentil. Men han forklarte at det er fordi jeg blir så ekstremt våt og tent og alle vet at sa hovner ting opp der nede. Hvis han går inn commando er det ikke så svært. Det komiske her er at han er en av de største jeg har hatt, så kontrasten er merkelig - Han er en av de største jeg har hatt men jeg er en av de større han har hatt. For han er derimot ikke trang vs. vid så viktig, for han er det viktige HVEM han har sex med og hva man gjør ut av det. Vi har et svært aktivt og variert sexliv og vært forelsket i ekstremt mange år. Han er en mann som må ha mer enn fysisk tiltrekning for å få noe ut av sex. Hva med dere andre der ute? Hvordan har dere det med partner? Er størrelse på kjønnsorgan viktig eller hvem det er du har sex med? Mange har det bra med ONS, andre takler det ikke og må ha tryggheten og tiltrekningen på andre plan for å bli tent også. Temaet "størrelsen" er sårt for alle. Men det var en veldig flott samtale vi endte opp med å ha. Følte meg mye bedre etterpå. Anonymkode: 4fdcc...61a Virker som dere passer som hånd i hanske 🧩 Anonymkode: cc79d...36f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:25 #3 Del Skrevet fredag kl 21:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med dere andre der ute? Hvordan har dere det med partner? Er størrelse på kjønnsorgan viktig eller hvem det er du har sex med? Anonymkode: 4fdcc...61a Mine partnere har alle utenom en, hatt det jeg tipper er helt normale, gjennomsnittlige peniser. En hadde en som ble for stor for min del. Det gjorde at samleie raskt ble litt ubehagelig og samleie ble umulig uten lang «oppvarming». Det syntes jeg var litt kjipt da jeg ganske sjelden ønsker samleie og de ytterst få gangene jeg ville ha «en kjappis», så var det umulig. Utover det er størrelse på penis fullstendig irrelevant for meg😊. Det er like uviktig som formen på kneskålene eller lengden på en tå liksom. Anonymkode: 6c746...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:32 #4 Del Skrevet fredag kl 21:32 For meg er det viktig med en penis av en viss størrelse. Synes det var litt slemt at samboeren din sa det han gjorde, jeg har aldri sagt til mine partnere med små peniser at de er små og ville heller aldri sagt det. Anonymkode: d94db...b9d 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet fredag kl 21:36 #5 Del Skrevet fredag kl 21:36 (endret) Dette er interessant, og så bra dere hadde en åpen kommunikasjon om det. Jeg har alltid hatt god kontroll over muskulaturen i underlivet, og fått tilbakemeldinger på at jeg er trang. Bruker også underlivsmusklene aktivt under samleie fordi jeg da får orgasme lettere. Mannen min er gjennomsnittlig stor og vi har et aktivt sexliv som er veldig deilig. Men så har jeg en ff som er stor og som jeg er ekstremt kåt på. Han er egentlig for stor for meg, men det kjennes nesten ut som jeg er videre med han. Endret lørdag kl 04:20 av Langline 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:49 #6 Del Skrevet fredag kl 21:49 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For meg er det viktig med en penis av en viss størrelse. Synes det var litt slemt at samboeren din sa det han gjorde, jeg har aldri sagt til mine partnere med små peniser at de er små og ville heller aldri sagt det. Anonymkode: d94db...b9d TS - Det var jeg som spurte og bad om å få direkte ærlig svar. For han har hatt mye trøbbel med ereksjonssvikt og jeg har lagt absolutt alt ansvar på meg selv og tenkt at det er fordi han ikke kjenner noe. Endte med at han forklarte i detalj hvordan det var og hvordan alle stillinger var sammenliknet med hverandre. Det førte også til videre beskrivelse av hva som er viktig og hva som er uviktig, og at sexlivet hans er bedre enn noen sinne uansett hvor trange tidligere kan ha vært. At det ikke er viktig, slik som jeg har trodd. Alt i alt en svært god samtale som gav meg mange svar og gav mening. Anonymkode: 4fdcc...61a 3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet fredag kl 21:50 #7 Del Skrevet fredag kl 21:50 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For meg er det viktig med en penis av en viss størrelse. Synes det var litt slemt at samboeren din sa det han gjorde, jeg har aldri sagt til mine partnere med små peniser at de er små og ville heller aldri sagt det. Anonymkode: d94db...b9d Jeg oppfatter det ikke slemt, og tror ikke han gjorde det heller. Jeg må jo si at det er forskjell på kvinners kjønn, men graden av vid/trang er ikke det som avgjør om det er godt for meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:51 #8 Del Skrevet fredag kl 21:51 Jeg blir også ekstremt kåt og våt og dermed vid. Selv om mannen min har bred penis så frykter jeg at jeg fortsatt er for vid, for det er ikke alltid jeg kjenner penetreringen noe særlig, til tross for iherdig bruk av underlivsmusklene.. Anonymkode: 7ca56...f8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:53 #9 Del Skrevet fredag kl 21:53 Langline skrev (12 minutter siden): Dette er interessant, og så bra dere hadde en åpen kommunikasjon om det. Jeg har alltid hatt god kontroll over muskulaturen i underlivet, og fått tilbakemeldinger på at jeg er trang. Bruker også underlivs musklene aktivt under samleie fordi jeg da får orgasme lettere. Mannen min er gjennomsnittlig stor og vi har et aktivt sexliv som er veldig deilig. Men så har jeg en ff som er stor og som jeg er ekstremt kåt på. Han er egentlig for stor for meg, men det kjennes nesten ut som jeg er videre med han. TS - Jeg har også veldig god kontroll på muskulatur og hatt full kontroll på hvor fort jeg får sexpartnere til å komme. Det har vært ille for meg med kjæresten fordi han aldri kommer, men jeg har aldri noen sinne blitt SÅ tent på noen som han, så jeg blitt søkkvåt og klar på noen sekunder. Squirter og søler over alt. Friksjonen er ikke så bra, og han har nedsatt følelse i penis også har vi funnet ut (alder kanskje). Han vil heller at jeg er så kåt og våt enn tørr og trang, så han er såklart ekstremt fornøyd. Det var viktig for han å få frem. Men jeg forstår hvorfor menn kan bli stresset over størrelse. Jeg har følt på sorgen over å ha vært "for vid" lenge nå. Trodde det var alfa-omega for menn med en trang mus. Anonymkode: 4fdcc...61a 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:03 #10 Del Skrevet fredag kl 22:03 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes det er interessant å snakke om. Kjæresten min og jeg hadde en god lang samtale om størrelser på kjønnsorganer og sex, og hva som er viktig og hva som gir oss noe. Han var ærlig og sa at jeg er i det større sjiktet av mus han har hatt. Noe som jeg synes er grusomt å høre såklart, for en av mine frykter er å ikke være bra nok for kjæresten min nedentil. Men han forklarte at det er fordi jeg blir så ekstremt våt og tent og alle vet at sa hovner ting opp der nede. Hvis han går inn commando er det ikke så svært. Det komiske her er at han er en av de største jeg har hatt, så kontrasten er merkelig - Han er en av de største jeg har hatt men jeg er en av de større han har hatt. For han er derimot ikke trang vs. vid så viktig, for han er det viktige HVEM han har sex med og hva man gjør ut av det. Vi har et svært aktivt og variert sexliv og vært forelsket i ekstremt mange år. Han er en mann som må ha mer enn fysisk tiltrekning for å få noe ut av sex. Hva med dere andre der ute? Hvordan har dere det med partner? Er størrelse på kjønnsorgan viktig eller hvem det er du har sex med? Mange har det bra med ONS, andre takler det ikke og må ha tryggheten og tiltrekningen på andre plan for å bli tent også. Temaet "størrelsen" er sårt for alle. Men det var en veldig flott samtale vi endte opp med å ha. Følte meg mye bedre etterpå. Anonymkode: 4fdcc...61a Jeg synes det er direkte frekt av han si at du er den "videste" han har hatt. 🙄 Ikke akkurat noe en kvinne bare glemmer! Sårende. Jeg er i motsatt ende,veldig trang,men det er ikke alltid gøy det heller når en mann er for stor for meg. Kjæresten er 18 cm. Hvis jeg ikke er veldig våt kan det bli litt vondt. Vi snakker åpent om alt, men ta f.eks brystene mine som jeg ikke er så fornøyd med...hvis han hadde sagt at de var de minste han hadde hatt så hadde det såret. På samme måte om det nå var slik at min kjæreste hadde vært den minste jeg hadde hatt så hadde jeg ikke sagt det på den måten. Ufint! Anonymkode: a10d3...4bf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:06 #11 Del Skrevet fredag kl 22:06 M født på 60-tallet her. For min del har det vesentlig større betydning hvordan fitta fungerer i "samspill" med min tragisk gjennomsnittlige penis, enn hvor trang/ vid/ stor/ liten den er. Altså at den blir "våt og kåt" uten bruk av leketøy og glidemiddel, og at det faktisk er mulig å fremkalle en orgasme eller flere med den samme tragisk gjennomsnittlige penisen. Ingenting slår DEN følelsen / opplevelsen. Jeg har hatt virkelig god penetrerende sex med vide og våte damer, og heller utilfredsstillende sex med trange damer. Og med mer gjennomsnittlige damer med lite respons på piv.... Anonymkode: beca0...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:13 #12 Del Skrevet fredag kl 22:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er direkte frekt av han si at du er den "videste" han har hatt. 🙄 Ikke akkurat noe en kvinne bare glemmer! Sårende. Jeg er i motsatt ende,veldig trang,men det er ikke alltid gøy det heller når en mann er for stor for meg. Kjæresten er 18 cm. Hvis jeg ikke er veldig våt kan det bli litt vondt. Vi snakker åpent om alt, men ta f.eks brystene mine som jeg ikke er så fornøyd med...hvis han hadde sagt at de var de minste han hadde hatt så hadde det såret. På samme måte om det nå var slik at min kjæreste hadde vært den minste jeg hadde hatt så hadde jeg ikke sagt det på den måten. Ufint! Anonymkode: a10d3...4bf TS - Ja. Jeg ble først veldig veldig lei meg. Men så kom hele resten av avhandlingen hans. Hvordan ting var for han i 20-årene sammenliknet med nå, hva som er viktig og uviktig, hva som gir han noe og hva som ikke gjør det. Var det samme som mann født på 60-tallet under deg her. Samspillet og alt det andre som er viktig. At jeg squirter av PIV er feks. ekstremt stort for han, noe som gir han veldig mye. Samt alt det andre vi gjør sammen og liker. Vi er jo virkelig 100% kompatible med alt vi liker og gjør. Det er ikke så ofte man treffer blink så godt som vi har gjort, føler oss heldige. Anonymkode: 4fdcc...61a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 22:16 #13 Del Skrevet fredag kl 22:16 Min mann har en temmelig konstant størrelse. Jeg derimot føles alt fra for vid til for trang (for meg selv), ut fra varierende faktorer, og min mann har bekreftet at han også opplever meg ulikt. Det er imidlertid jeg, og ikke han, som innimellom ønsker å tørke bort litt eller bytte stilling fordi jeg synes det er for lite friksjon. For ham fungerer alt bra. Kanskje borsett fra det at det var fryktelig vondt for meg å bli bunnet under eggløsning, så da måtte han ta hensyn. Han har imidlertid aldri klaget på det heller. Bare tatt hensyn til det. Nå er vi ferdig med det problemet. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:20 #14 Del Skrevet fredag kl 22:20 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Min mann har en temmelig konstant størrelse. Jeg derimot føles alt fra for vid til for trang (for meg selv), ut fra varierende faktorer, og min mann har bekreftet at han også opplever meg ulikt. Det er imidlertid jeg, og ikke han, som innimellom ønsker å tørke bort litt eller bytte stilling fordi jeg synes det er for lite friksjon. For ham fungerer alt bra. Kanskje borsett fra det at det var fryktelig vondt for meg å bli bunnet under eggløsning, så da måtte han ta hensyn. Han har imidlertid aldri klaget på det heller. Bare tatt hensyn til det. Nå er vi ferdig med det problemet. 😊 TS - Au! Ja den følelsen husker jeg fra tidligere partnere. Den er utrolig vond! Kunne kjenne det da jeg leste det. Er jeg som tørker her også. Er ikke noe moro å gli rundt på et basseng heller. Anonymkode: 4fdcc...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:22 #15 Del Skrevet fredag kl 22:22 Jeg er ganske vid etter en fødselsskade som burde opereres. Mannen min har en gjennomsnittlig+ penis, ca 16/17cm og normal tykkelse. Merker at det er ganske vidt når jeg er ordentlig oppvarmet, men prøver at han ikke fingrer meg innvendig før selve penetreringen, det hjelper litt. Ellers har vi fin sex og begge to kommer alltid. Har også en penishylse vi noen ganger bruker Hjelper sikkert at han er faren til barnet og har vært med meg gjennom alt det der😅 Anonymkode: 434e9...3b3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:25 #16 Del Skrevet fredag kl 22:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS - Ja. Jeg ble først veldig veldig lei meg. Men så kom hele resten av avhandlingen hans. Hvordan ting var for han i 20-årene sammenliknet med nå, hva som er viktig og uviktig, hva som gir han noe og hva som ikke gjør det. Var det samme som mann født på 60-tallet under deg her. Samspillet og alt det andre som er viktig. At jeg squirter av PIV er feks. ekstremt stort for han, noe som gir han veldig mye. Samt alt det andre vi gjør sammen og liker. Vi er jo virkelig 100% kompatible med alt vi liker og gjør. Det er ikke så ofte man treffer blink så godt som vi har gjort, føler oss heldige. Anonymkode: 4fdcc...61a ...Synes allikevel det aldri burde vært sagt siden du ble veldig lei deg i utgangspunktet.. my point! Ellers bra dere fungerer godt sammen. Er også enig med mann 60 at selvfølgelig er samspill viktigst og alt det andre,men stusser litt med eldre menn som bruker ordet fitta utenom i selve akten 🙈 På samme måte som om jeg får en betennelse i underlivet så ringer jeg ikke kjæresten å sier at jeg har vondt i fitta... Det ordet bruker vi i senga da💦 Squirting er kult🤣 Squirter selv av og til, skulle ønske det skjedde mer,føler meg skikkelig stolt da🤣 At the end er kroppen kun et skall, sex har ingenting med kjærlighet å gjøre,det er bare en helt fantastisk bonus om man finner sin ekte sjelevenn og i tillegg har fantastisk nærhet og sex. Da snakker vi full pakke🥰 Jeg for min del har hatt mye bra sex med tidligere flørter, trodde jeg var nærmest utlært og hadde opplevd det meste..😅🙈.. Helt til jeg fant min person,min sjelevenn, da var det som en slags åpenbaring å ha sex med han🥰 Den nærheten med en som er din bestevenn og ditt alt er helt spesielt. Han sier alltid at det er sjelen min han elsker, resten er bonus. Når det er ekte dyp kjærlighet betyr vagina størrelse, puppe størrelse osv svært lite. Anonymkode: a10d3...4bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:33 #17 Del Skrevet fredag kl 22:33 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): M født på 60-tallet her. For min del har det vesentlig større betydning hvordan fitta fungerer i "samspill" med min tragisk gjennomsnittlige penis, enn hvor trang/ vid/ stor/ liten den er. Altså at den blir "våt og kåt" uten bruk av leketøy og glidemiddel, og at det faktisk er mulig å fremkalle en orgasme eller flere med den samme tragisk gjennomsnittlige penisen. Ingenting slår DEN følelsen / opplevelsen. Jeg har hatt virkelig god penetrerende sex med vide og våte damer, og heller utilfredsstillende sex med trange damer. Og med mer gjennomsnittlige damer med lite respons på piv.... Anonymkode: beca0...448 TS - Men hvorfor omtaler du den som tragisk gjennomsnittlig? Veldig bra tilbakemelding forøvrig. Det er viktig å høre fra menn at nei, det er ikke bare trange som er bra. Samme som kvinner mener at det er ikke bare monsterkuk som kan brukes til noe. Kjæresten min er ikke den aller største jeg har hatt, men det er kun den som har fungert for meg. Det er helt sinnsykt hvor bra den fungerer for meg. Anonymkode: 4fdcc...61a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:52 #18 Del Skrevet fredag kl 22:52 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS - Men hvorfor omtaler du den som tragisk gjennomsnittlig? Anonymkode: 4fdcc...61a Tja, det kan jo ha noe å gjøre med at fruen definitivt gir mere respons på større "greier". Med det mener jeg både dildoer og "ekte vare". Vi har altså hatt med en ekstra mann ved noen anledninger, og det fins ingen tvil i mitt hode om at hun har vesentlig mer utbytte av f.eks 18-20×5 enn mer gjennomsnittlig utstyr. Hun er tydeligvis en "size queen" fra naturens side, selv om hun aldri har innrømmet det. Og som en kommentar til hun som mente at å bruke uttrykket "fitta" var snålt for en mann i min alder, kan jeg jo si at "fitta" omfatter hele underlivet, altså vagina, vulva, klitoris osv. Hvordan kvinnen fungerer seksuelt rent fysisk, avhenger jo av alle disse delene. Det blir jo litt dumt å diskutere disse delene individuelt.... Anonymkode: beca0...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:58 #19 Del Skrevet fredag kl 22:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, det kan jo ha noe å gjøre med at fruen definitivt gir mere respons på større "greier". Med det mener jeg både dildoer og "ekte vare". Vi har altså hatt med en ekstra mann ved noen anledninger, og det fins ingen tvil i mitt hode om at hun har vesentlig mer utbytte av f.eks 18-20×5 enn mer gjennomsnittlig utstyr. Hun er tydeligvis en "size queen" fra naturens side, selv om hun aldri har innrømmet det. Og som en kommentar til hun som mente at å bruke uttrykket "fitta" var snålt for en mann i min alder, kan jeg jo si at "fitta" omfatter hele underlivet, altså vagina, vulva, klitoris osv. Hvordan kvinnen fungerer seksuelt rent fysisk, avhenger jo av alle disse delene. Det blir jo litt dumt å diskutere disse delene individuelt.... Anonymkode: beca0...448 TS - Jeg synes ikke "fitte" er feil å si. Bedre enn "vagina/dåse/hølet". Men da forstår jeg. Håper du har det bra seksuelt og psykisk i forholdet du er i selv om det høres ut som det kan være litt vanskelig å ikke tenke negativt om seg selv i den situasjonen. Jeg vet at min kjæreste har hatt problemer med at jeg har hatt større, fordi han ikke hører på det øret som blir fortalt at større er ikke bedre, det var ikke bra i det hele tatt. For meg har det handlet om hva jeg ikke har hatt (ikke store pupper, ikke tynn, ikke fine ben, ikke trang....) men han har forklart at for han har jeg alt det han vil ha, men jeg har så mye annet også. Følelsen av "hjemme" og tryggheten, som ikke skal kimses av. Anonymkode: 4fdcc...61a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet lørdag kl 03:12 #20 Del Skrevet lørdag kl 03:12 Hva skal jeg si...💭 Jeg blir så forundret over menn som synes, at kvinner enten er for trang eller for vid.. Da med tanke på at jeg har en normal pikk (L=17 og O=16). Altså jeg har aldri hørt at den er for stor eller liten, og jeg har heller ikke opplevd noen kvinne for trang eller vid.. Så jeg lurer litt på om de har hatt forspill i det hele tatt? "Sex for Dummies" skriver: Det tar litt tid for kvinner å klargjøre seg for sex.. skjeden er krum og mye kortere i normale forhold uten kåthet. Skjeden bruker tid på at den retter seg ut, og deretter blir mye lengre.. Det biologiske svaret er fordi, sæden skal komme lettere inn i livmoren for befruktning. Volumet i skjeden blir større, og fylles med forskjellige væsker.. Men samtidig blir skjedeåpningen trangere, for de automatiske "lukkemusklene" holder fuktigheten inne. Pluss at klittarmene svulmer opp, som gjør at det "føles" trangere.. Når pikken glir forsiktig inn, føles det litt trangt til å begynne med.. men når lystdråpene har gjordt skaftet på pikken vått, da føles ikke skjeden like trang ut lengre.. Altså hensiktet med forspillet, er gjøre kvinnen kåt for bedre nytelse, opplevelse og respekt for sexlivet❣️ Hvor lang tid kvinnen må ha for å være kåt nok til sex kan selvfølgelig variere, noen "tjuvstarter" jo, lenge før vi tenker å ha sex🤭Jeg trenger også forspill, for jeg blir mere utholdende.. Men jeg elsker å pirre kvinnen til det ytterste eller sprekker av kåthet, for da forsvinner alle grublinger som forhindrer hennes orgasmer🪄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå