AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har tidligere vært ung og ikke fulgt noe særlig med på pensjonssparingen arbeidsgivere er pålagt å spare for ansatte. Har de siste årene sett at nåværende arbeidsgiver har opprettet en konto hos dnb, som gir meg en viss oversikt. Deler av summen der er fra tidligere arbeidsgivere. Den siste tiden har jeg merket at summen krymper. Bare på noen dager nå er det 5000 kr mindre. Totalt ca 50 000 som har blitt «borte» de siste mnd. Er det fordi det er plassert i fond som taper seg ? Logget meg inn på norskpensjon.no i går så jeg kunne få en totaloversikt, men ser der at kun 3 av 6 arbeidsgivere jeg har hatt er registrert der. Hvordan kan jeg finne ut hvor og om de andre har betalt inn pensjon? Anonymkode: b2061...fc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Det kan du takke Donald Trump for. Aksjefond har en viss prosent på profilen din på DNB sparingen. Typisk er 70% aksjer og 30% verdipapirer. Siden de fleste fond har dumpet ned minst 15 % siden nytt år er det fort at 50 000 er borte. Nav.no har den beste finneren av innbetalte pensjoner. Endret 21 timer siden av NakenPanda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har tidligere vært ung og ikke fulgt noe særlig med på pensjonssparingen arbeidsgivere er pålagt å spare for ansatte. Har de siste årene sett at nåværende arbeidsgiver har opprettet en konto hos dnb, som gir meg en viss oversikt. Deler av summen der er fra tidligere arbeidsgivere. Den siste tiden har jeg merket at summen krymper. Bare på noen dager nå er det 5000 kr mindre. Totalt ca 50 000 som har blitt «borte» de siste mnd. Er det fordi det er plassert i fond som taper seg ? Logget meg inn på norskpensjon.no i går så jeg kunne få en totaloversikt, men ser der at kun 3 av 6 arbeidsgivere jeg har hatt er registrert der. Hvordan kan jeg finne ut hvor og om de andre har betalt inn pensjon? Anonymkode: b2061...fc0 Hvor lenge er det til du blir pensjonist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden NakenPanda skrev (5 minutter siden): Det kan du takke Donald Trump for. Aksjefond har en viss prosent på profilen din på DNB sparingen. Typisk er 70% aksjer og 30% verdipapirer. Siden de fleste fond har dumpet ned minst 15 % siden nytt år er det fort at 50 000 er borte. Nav.no har den beste finneren av innbetalte pensjoner. Mistenkte at det er pga han ja.. Takk for svar❤️ Anonymkode: b2061...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Ja.. Alle kommer dessverre til å merke at verdensøkonomien er i krise, allerede. Mine fond har alle tapt store verdier de siste par månedene, med det største fallet nå. Det kommer til å bli langt verre, og Trump vil gjøre sitt for å sitte enda en periode. Anonymkode: 7dcf0...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Supernaut skrev (4 minutter siden): Hvor lenge er det til du blir pensjonist? Ca. 30-35 år igjen.. Anonymkode: b2061...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja.. Alle kommer dessverre til å merke at verdensøkonomien er i krise, allerede. Mine fond har alle tapt store verdier de siste par månedene, med det største fallet nå. Det kommer til å bli langt verre, og Trump vil gjøre sitt for å sitte enda en periode. Anonymkode: 7dcf0...9ce Satser på at han enten blir tatt av dage eller tar kvelden før det er mulig. Anonymkode: 77df9...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Satser på at han enten blir tatt av dage eller tar kvelden før det er mulig. Anonymkode: 77df9...16f Tenk om han som ofret livet sitt for den saken hadde visst hvor utrolig nær han kom, og hvordan verden ser ut nå noen måneder senere... Anonymkode: 5372c...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ca. 30-35 år igjen.. Anonymkode: b2061...fc0 Da trenger du ikke å bekymre deg! Anonymkode: 04985...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ca. 30-35 år igjen.. Anonymkode: b2061...fc0 Da hadde jeg ikke bekymret meg om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå