AnonymBruker Skrevet 5. april #21 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her er jeg ikke enig. Helsepersonell har et ansvar. Det ansvaret har jeg opplevd at de fraskriver seg mer enn gjerne, på bekostning av andre ting. Feks økonomi Anonymkode: f19f7...e65 Ja, helsevesenet kan så klart gjøre feil. Det jeg mener er at det ikke er normalt å ende opp med å teste grenser så til de grader i nære relasjoner fordi man har opplevd feil i helsevesenet. Da er det mer sannsynlig at det i tillegg ligger noe relasjonsrelatert i bunn, fra barndom av. Anonymkode: 9cace...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. april #22 Del Skrevet 5. april Jeg synes ikke dette høres ut som grensetesting. Jeg synes det er potensielt destruktive sosiale spill hvor alle fornuftige mennesker kan komme til å sette grenser eller trekke seg unna. Den konsise kortversjonen av et råd til TS vil da høres slik ut: slutt med det. Det spiller liten rolle hvorfor du gjør det. Ta vare på deg og dine på en mer fornuftig måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå