AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #41 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er lettere å få seg partner som kvinne om du er normalvektig ja. Ja kroppen forandrer seg med alderen, derfor er det viktig å trene, spise næringsrik mat og ta vare på den. Overhode ingen unnskyldning for å bli overvektig og klage på alt annet. Anonymkode: b0f4a...496 Vel. Jeg er lettere overvektig. For meg er det umulig å gå ned i vekt uten å sulte meg og trene meg halvt i hjel. Så jeg har gitt opp. Vekta holder seg, jeg går ikke opp i vekt, og den er ikke farlig for helsa. At overvektige menn (de fleste menn i Norge er nemlig overvektige) løper etter yngre, tynne damer, får de bare gjøre. Jeg hadde null problemer med å finne meg en normalvektig, kjekk og snill mann på samme alder som meg. Anonymkode: d0925...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jevnt over så er menn mer opptatt av et pent ansikt enn en flott kropp. Kroppen blir du (nesten) uansett glad i når følelsene treffer deg. For min egen del, så har jeg blitt forelsket i damer jeg kun har pratet med, til og med damer jeg kun har sett på TV. 😲 Anonymkode: 59efc...3b9 Og der har vi mitt problem - jeg har nemlig samme erfaring. Menn går etter pent ansikt, kropp er sekundært. Jeg har hatt modellkropp da jeg var yngre, og NULL oppmerksomhet fra menn, fordi jeg har lite pent ansikt. Anonymkode: d0925...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #43 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er en unnskyldning kvinner har. Ser flere som jogger med barnevognen rett etterpå. Men ja du har rett i en ting, dem som har sykelig overvekt og tar medisiner resten av livet.. Anonymkode: b0f4a...496 Vel. Når du har valget mellom å få nok søvn på dagtid for å ikke kaste deg selv ut av vinduet og trene for å opprettholde tynn kropp og fin rumpe, er det logiske valget det første. Anonymkode: d0925...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #44 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og der har vi mitt problem - jeg har nemlig samme erfaring. Menn går etter pent ansikt, kropp er sekundært. Jeg har hatt modellkropp da jeg var yngre, og NULL oppmerksomhet fra menn, fordi jeg har lite pent ansikt. Anonymkode: d0925...6ed Det er mitt problem også. Ikke at jeg noen gang har hatt modellkropp, men jeg kan love deg at det ikke er noe enklere med stygt ansikt og gjennomsnittlig kropp. Jeg har gitt opp menn for lenge siden. Anonymkode: bdf01...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9 timer siden #45 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 12.01): Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Da er det ikke alder, kjønn eller kroppsfasong som er problemet. Kjæresten min er 50+ og overvektig. Hun har til enhver tid menn i alderen 32-67 etter seg. De fleste av disse er interessert i mer enn bare sex. De vil ha en del av HENNE. Sexy sitter mellom ørene. Personer som er sexy trenger bare gå knn i et rom, og alle i rommet kjenner på deres tilstedeværelse. Dette har ingenting med alder eller kroppsform å gjøre. Åse Kleveland er 100 ganger mer sexy enn Sofie Elise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg (mann i midten av 40-årene) hadde nok syntes det var hyggelig, men jeg syns sånt også er litt skummelt faktisk. Menn skal liksom ikke være redd noe, men jeg er så rusten i dating-greiene at alle deler av deg er skummelt. Sikkert fordi jeg har noen introverte egenskaper som stikker seg fram (slik som å stå på scene). Jeg må bare ta eksponeringsterapi og komme meg ut på markedet og ta kaffedates inntil det forhåpentligvis klaffer. Anonymkode: f4f7c...d8a Nettopp! Det mange ikke forstår er at nettopp det å være rusten er det som gjør dem unike. Kaféen vil være full av Tinderveteraner som kjenner alle kodene og som beveger seg ubesværet fra date til date. Midt i dette stiller du med åpenhet, ærlighet og (bitelitt) klossete inderlighet som din superstyrke. De som ikke faller for dette er ikke verd din kjærlighet! Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #47 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 19.51): Tror mange damer ønsker seg oppegående menn som er ekte. Men det er ikke hundrevis av dem som leter febrilsk etter deg, så du må ta det litt med ro og heller fokusere på å være på ulike arenaer og fokusere på egen livsnytelse underveis. Mange av de tingene du lister opp er såkalte hygienefaktorer. Det betyr at de kan skremme vekk kvinner hvis de ikke er til stede, men det betyr ikke nødvendigvis at det gjør at du finner en kjæreste. At du fant deg en kjæreste enkelt, betyr ikke at en parallell AnonymBruker får det like enkelt selv om de har alt på stell. Anonymkode: f4f7c...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå