AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #21 Del Skrevet søndag kl 10:55 fugl fønix skrev (På 6.4.2025 den 10.52): Jeg vet jo det da, det var bare et illustrasjonsfoto, han er sammen med en mann i 60årene. Ekspander Det visste jeg ikke. Vurderte bare sittestillingen Anonymkode: 8bfd8...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 10:56 #22 Del Skrevet søndag kl 10:56 En kaffedate er chill og ukomplisert, går ikke ann å gjøre feil her, tenker jeg....😊 ts må bare hoppe i det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 11:01 #23 Del Skrevet søndag kl 11:01 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 10.55): Det visste jeg ikke. Vurderte bare sittestillingen Anonymkode: 8bfd8...5cd Ekspander Men er nok mange kvinner som også synes han er søt, så hvis han plutselig ombestemmer seg og skifter fil så har han ikke noe problem å dame på dagen vil jeg tro. Han holder seg godt til å være i 50 årene da, han holder seg unna både alkohol og røyk, har sunne interesser og det er jo sånn som både damer og menn flest liker. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 11:03 #24 Del Skrevet søndag kl 11:03 Tarantella1940 skrev (På 6.4.2025 den 11.01): Tror ikke noen homofile skifter fil noen gang men Ekspander Neida vet det, men løpet er ikke kjørt bare fordi man blir eldre uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 11:05 #25 Del Skrevet søndag kl 11:05 Tarantella1940 skrev (På 6.4.2025 den 11.04): Nei, men kvinner er litt sånn at de forventer barn innen man er 40 da, etter det så er de ikke så interesserte lengre i forhold. 40 er litt grensa egentlig for dating, men etter det kan man finne noen bare å være sammen med da Ekspander Ikke alle kvinner ønsker seg barn....heller 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:16 #26 Del Skrevet søndag kl 11:16 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 7.50): Jeg har tatt direkte kontakt med en mann og invitert på kaffe. Det ble ikke noe av. Vil gjerne flørte litt men er akkurat som jeg mangler den egenskapen. Er liksom bare snill og hyggelig, men ikke spennende. Ekspander Jeg (mann i midten av 40-årene) hadde nok syntes det var hyggelig, men jeg syns sånt også er litt skummelt faktisk. Menn skal liksom ikke være redd noe, men jeg er så rusten i dating-greiene at alle deler av deg er skummelt. Sikkert fordi jeg har noen introverte egenskaper som stikker seg fram (slik som å stå på scene). Jeg må bare ta eksponeringsterapi og komme meg ut på markedet og ta kaffedates inntil det forhåpentligvis klaffer. Anonymkode: f4f7c...d8a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:14 #27 Del Skrevet søndag kl 13:14 Lille39 skrev (På 6.4.2025 den 10.15): Så kjærligheten for menn og kvinner tilhører alle menn og kvinner som er tynne ? Du vet kroppen forandrer seg med alderen? Ekspander Er lettere å få seg partner som kvinne om du er normalvektig ja. Ja kroppen forandrer seg med alderen, derfor er det viktig å trene, spise næringsrik mat og ta vare på den. Overhode ingen unnskyldning for å bli overvektig og klage på alt annet. Anonymkode: b0f4a...496 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet søndag kl 13:26 #28 Del Skrevet søndag kl 13:26 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.14): Er lettere å få seg partner som kvinne om du er normalvektig ja. Ja kroppen forandrer seg med alderen, derfor er det viktig å trene, spise næringsrik mat og ta vare på den. Overhode ingen unnskyldning for å bli overvektig og klage på alt annet. Anonymkode: b0f4a...496 Ekspander Har heller ikke sagt det. Men selv om du spiser bra og trener så kan medisiner spille inn også. Kvinner har født barn og ikke alle kan komme ned til 40 kg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:40 #29 Del Skrevet søndag kl 13:40 Lille39 skrev (På 6.4.2025 den 13.26): Kvinner har født barn og ikke alle kan komme ned til 40 kg igjen. Ekspander Det er en unnskyldning kvinner har. Ser flere som jogger med barnevognen rett etterpå. Men ja du har rett i en ting, dem som har sykelig overvekt og tar medisiner resten av livet.. Anonymkode: b0f4a...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:49 #30 Del Skrevet søndag kl 13:49 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 10.01): Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Det viser alt av studier og forskning. Er litt som hun som var på dagsnytt og klaget på at en psykolog sa hun var utgått på dato, og kan ikke forvente menn løper etter henne når hun i tillegg var overvektig. Anonymkode: b0f4a...496 Ekspander Jeg skal love deg at det er like vanskelig som kvinne og undervektig. Har inntrykk at menn heller tar noen kilo for mye. Anonymkode: 25839...17b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:44 #31 Del Skrevet søndag kl 14:44 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.49): Jeg skal love deg at det er like vanskelig som kvinne og undervektig. Har inntrykk at menn heller tar noen kilo for mye. Anonymkode: 25839...17b Ekspander Det er vanskelig om man er normalvektig også. Kroppen er bare en puslespillbit, har man et stygt ansikt er det kjørt uansett om man er tynn eller kraftig. Og som normalvektig er man i utgangspunktet for stor for menn som vil ha tynne damer, og for liten for de som vil ha dem frodige. Så konklusjonen er vel egentlig at det er like vanskelig uansett. Men kanskje enklere for supermodeller og instababes. Anonymkode: bdf01...f6b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:10 #32 Del Skrevet søndag kl 15:10 Insta-babes og modeller er stort sett tynne damer, ofte har de fiksa noe på utseende, tonn med sminke, dyr frisyre, klær som fremhever fordelene og en dyktig fotograf med Photoshop. Tom Cruise … det er ikke troen hans som gjør at han har beholdt utseende i mange tiår… Anonymkode: f4f7c...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:51 #33 Del Skrevet søndag kl 17:51 Mann 54 her. Først må man innse at det kryr ikke av single seriøse damer som drømmer om akkurat deg. De drømmer nær sagt ikke om noen. Men preferanser er også ulike. Det har også blitt trendy å skryte av hvor godt man klarer seg uten en mann. Dernest må man ha orden i tankene om hva man ønsker seg og hvorfor. Det høres banalt ut. Men veldig mange menn er ute etter damer av helt feil grunner, ofte uten å være klar over det. Men alt som går i retning av å få hjelp hjemme, økonomisk hjelp, kurere ensomhet, få en puledokke osv er frastøtende for de fleste kvinner. Videre må du bære preg av at du klarer deg selv. Huset ditt er strøkent, du lager mat, du klarer deg økonomisk, du har det godt med deg selv osv.. Så kan du legge fra deg all teori om taktikk, flørteteknikker, analyser og fjas som liksom skal lande deg en dame. "Mengdetrening"? Sorry. Skal du på Birken eller leter du etter en livspartner? Ta det med ro. Senk skuldrene. Vær deg selv. Om "deg selv" ikke er bra nok (overvekt, dårlig ånde, fæle klær, ufyselig oppførsel, rare nykker, bortskjemthet, dårlige manerer, egoisme, mangel på vanlig dannelse og sosiale ferdigheter osv) så er det dette du skal ta tak i. Flørteteknikker hjelper ikke. Veldig mange menn har mye å gå på her uten at de er villige til å innrømme det. For egen del er jeg helt gjennomsnittlig. Midt på normalområdet BMi. Godt trent men ikke super. Bor helt greit i en leilighet jeg har pusset opp. Har det alltid i orden rundt meg. Er grei med folk og passe sosial. De sosiale antennene er ikke godt utviklet, men de fungerer. Ok jobb og interessert i det meste. Fikk kjæreste i løpet av noen få måneder etter at jeg bestemte meg får å finne noen. Nesten litt for fort. Dama er helt første klasse og etter min mening et hakk eller to over meg på skalaen. Jeg synes det er rart å lese om alle de mennnene som problematiserer dette så voldsomt. Tror mange damer ønsker seg oppegående menn som er ekte. Men det er ikke hundrevis av dem som leter febrilsk etter deg, så du må ta det litt med ro og heller fokusere på å være på ulike arenaer og fokusere på egen livsnytelse underveis. Anonymkode: d6361...a72 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet søndag kl 18:01 #34 Del Skrevet søndag kl 18:01 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.40): Det er en unnskyldning kvinner har. Ser flere som jogger med barnevognen rett etterpå. Men ja du har rett i en ting, dem som har sykelig overvekt og tar medisiner resten av livet.. Anonymkode: b0f4a...496 Ekspander Ja min unnskyldning er at jeg har hatt 4 transplantasjoner òg gått på medisiner i over 30 år. Har alltid vært tynn. Siste operasjon økte vekta 10 kg. Så ikke alle kan komme ned på vekta de hadde. Jeg var 48-50 kg. Når det gjelder de gravide så er ikke alle så heldige med å komme ned på sin ideal vekt selv om de aldri prøver. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 02:00 #35 Del Skrevet mandag kl 02:00 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 17.51): Mann 54 her. Først må man innse at det kryr ikke av single seriøse damer som drømmer om akkurat deg. De drømmer nær sagt ikke om noen. Men preferanser er også ulike. Det har også blitt trendy å skryte av hvor godt man klarer seg uten en mann. Dernest må man ha orden i tankene om hva man ønsker seg og hvorfor. Det høres banalt ut. Men veldig mange menn er ute etter damer av helt feil grunner, ofte uten å være klar over det. Men alt som går i retning av å få hjelp hjemme, økonomisk hjelp, kurere ensomhet, få en puledokke osv er frastøtende for de fleste kvinner. Videre må du bære preg av at du klarer deg selv. Huset ditt er strøkent, du lager mat, du klarer deg økonomisk, du har det godt med deg selv osv.. Så kan du legge fra deg all teori om taktikk, flørteteknikker, analyser og fjas som liksom skal lande deg en dame. "Mengdetrening"? Sorry. Skal du på Birken eller leter du etter en livspartner? Ta det med ro. Senk skuldrene. Vær deg selv. Om "deg selv" ikke er bra nok (overvekt, dårlig ånde, fæle klær, ufyselig oppførsel, rare nykker, bortskjemthet, dårlige manerer, egoisme, mangel på vanlig dannelse og sosiale ferdigheter osv) så er det dette du skal ta tak i. Flørteteknikker hjelper ikke. Veldig mange menn har mye å gå på her uten at de er villige til å innrømme det. For egen del er jeg helt gjennomsnittlig. Midt på normalområdet BMi. Godt trent men ikke super. Bor helt greit i en leilighet jeg har pusset opp. Har det alltid i orden rundt meg. Er grei med folk og passe sosial. De sosiale antennene er ikke godt utviklet, men de fungerer. Ok jobb og interessert i det meste. Fikk kjæreste i løpet av noen få måneder etter at jeg bestemte meg får å finne noen. Nesten litt for fort. Dama er helt første klasse og etter min mening et hakk eller to over meg på skalaen. Jeg synes det er rart å lese om alle de mennnene som problematiserer dette så voldsomt. Tror mange damer ønsker seg oppegående menn som er ekte. Men det er ikke hundrevis av dem som leter febrilsk etter deg, så du må ta det litt med ro og heller fokusere på å være på ulike arenaer og fokusere på egen livsnytelse underveis. Anonymkode: d6361...a72 Ekspander Vel... Tror jeg snakker for de fleste damer her inne når jeg sier at vi lett forstår hvorfor du raskt ble kjent med en dame. Anonymkode: e5f1d...feb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:28 #36 Del Skrevet mandag kl 08:28 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 10.01): Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Det viser alt av studier og forskning. Er litt som hun som var på dagsnytt og klaget på at en psykolog sa hun var utgått på dato, og kan ikke forvente menn løper etter henne når hun i tillegg var overvektig. Anonymkode: b0f4a...496 Ekspander Jeg er overvektig. Aldri hatt problemer med å få menn. Selv ikke nå som 50+. Også flotte menn Anonymkode: 9cb6e...f37 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet mandag kl 08:29 #37 Del Skrevet mandag kl 08:29 Lille39 skrev (På 6.4.2025 den 13.26): Har heller ikke sagt det. Men selv om du spiser bra og trener så kan medisiner spille inn også. Kvinner har født barn og ikke alle kan komme ned til 40 kg igjen. Ekspander LOL 40 kg, da håper jeg du er lav 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:38 #38 Del Skrevet mandag kl 08:38 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 8.28): Jeg er overvektig. Aldri hatt problemer med å få menn. Selv ikke nå som 50+. Også flotte menn Anonymkode: 9cb6e...f37 Ekspander Jevnt over så er menn mer opptatt av et pent ansikt enn en flott kropp. Kroppen blir du (nesten) uansett glad i når følelsene treffer deg. For min egen del, så har jeg blitt forelsket i damer jeg kun har pratet med, til og med damer jeg kun har sett på TV. 😲 Anonymkode: 59efc...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:00 #39 Del Skrevet mandag kl 09:00 Ts, så lenge du ikke drømmer om å bli sammen med en dame under 30, ser jeg 0 problem. Lykke til! Anonymkode: 6ff95...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 10:00 #40 Del Skrevet mandag kl 10:00 AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 10.01): Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Det viser alt av studier og forskning. Er litt som hun som var på dagsnytt og klaget på at en psykolog sa hun var utgått på dato, og kan ikke forvente menn løper etter henne når hun i tillegg var overvektig. Anonymkode: b0f4a...496 Ekspander Det er ikke vanskelig nei. Du er klar over at det finnes menn som ikke er overfladiske og som ikke har noe imot et par ekstra kg? Han jeg dater nå er sånn. Ikke en eneste gang har han kommentert negativt om vekten min 😊 Det finnes menn som liker lubne damer og omvendt 😊 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå