AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:03 #1 Del Skrevet fredag kl 21:03 Å være singel mann over 50 føles som å være helt ny i et landskap som har endret seg mye siden sist man var ute og lette etter kjærligheten. Jeg er en voksen mann som respekterer kvinner, og nettopp derfor synes jeg flørting og dating kan være både kleint og vanskelig. Hvordan viser man interesse uten å tråkke over noen grenser? Hvordan tør man ta initiativ uten å virke påtrengende? Jeg ønsker bare å møte noen å dele livet med – en å le med, prate med, støtte og bli støttet av. Men det føles som om «sjekkekunsten» er en kode jeg aldri helt har knekt, særlig i voksen alder. Anonymkode: 673aa...a8e 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:31 #2 Del Skrevet fredag kl 21:31 Tror man bare må prøve seg fram. Ikke være redd for å dumme seg ut tror jeg er viktig. Vise at du vil henne bare godt. En god latter forlenger livet og det tror jeg på. Et kjærlig og varmt forhold like så. En varm kvinne tar ikke ting så høytidelig. Synes med fordel man kan ha litt takhøyde i forhold til hverandre, for det tar tid å bli kjent. Når man er trygg på hverandre så er det mye lettere å kommunisere. Fantastisk bilde 🩷 Anonymkode: efc7e...3cf 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:07 #3 Del Skrevet fredag kl 22:07 Kanskje man bare må være ærlig. Si det rett ut. Som om hun var en venninne. Men samtidig vise, med blikket, kanskje en berøring, at man synes hun er flott. Jeg tror ikke det er så mye triks som skal til. Jeg er i alle fall mindre opptatt av «spillet» nå i 40-åra. Og for å unngå en mann med små barn, dater jeg gjerne en mann på rundt 50. Anonymkode: 2e8a3...f4b 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:08 #4 Del Skrevet fredag kl 22:08 Angående det der med initiativ, så tror jeg også man bare må spørre rett ut. Men lese signalene hennes. Passer det aldri, be henne foreslå når hun kan. Ikke mas. Anonymkode: 2e8a3...f4b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:50 #5 Del Skrevet lørdag kl 07:50 Kvinne 47 her, kjenner meg veldig igjen I det du beskriver ts. Vanskelig for meg både å signalisere og å tolke at det er noe mer interesse. Vanlig vennlighet og småprat er uproblematisk, men hvordan få det videre? Jeg har tatt direkte kontakt med en mann og invitert på kaffe. Det ble ikke noe av. Vil gjerne flørte litt men er akkurat som jeg mangler den egenskapen. Er liksom bare snill og hyggelig, men ikke spennende. Anonymkode: b00ae...95e 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:23 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:23 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinne 47 her, kjenner meg veldig igjen I det du beskriver ts. Vanskelig for meg både å signalisere og å tolke at det er noe mer interesse. Vanlig vennlighet og småprat er uproblematisk, men hvordan få det videre? Jeg har tatt direkte kontakt med en mann og invitert på kaffe. Det ble ikke noe av. Vil gjerne flørte litt men er akkurat som jeg mangler den egenskapen. Er liksom bare snill og hyggelig, men ikke spennende. Anonymkode: b00ae...95e Er du overvektig? Anonymkode: b0f4a...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:14 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er du overvektig? Anonymkode: b0f4a...496 Jada, er noen kg for tung. Men fikk beskjed som normalvektig 18åring at jeg ikke var sexy. Er klar over at jeg ikke har en kropp som de fleste menn tenner på. Mer egnet til diskoskasting enn skiflygning. Men sterk og skadefri gjennom fødsler og fysisk tungt arbeid Anonymkode: b00ae...95e 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:25 #8 Del Skrevet lørdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men det føles som om «sjekkekunsten» er en kode jeg aldri helt har knekt, særlig i voksen alder. Du må komme deg ut og VEKK fra apper og some. Ta tilbake sånn man traff hverandre før. Det går helt fint og du må bare kaste deg ut i det og glemme alle hemninger og alt annet som andre forteller og formaner om. Ikke bli passiv og overtenk ikke for mye Anonymkode: 7ea8a...c24 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet lørdag kl 17:28 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:28 Eg var deg for to år siden. For det første må du ikke være sjenert eller flau. Eg gjekk på puben der traff eg gamle kompiser i samme situasjon. Men det var ikke vanskelig å finne ons. Men etter et år så fant eg en kjærest, men det var ikke meninga. Eg var singel for første gang på 30 år. Men eg var og redd for å bli sittende i en leilighet å se i veggene uten noen å være glad i. Eg er tross alt passert 55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homer76 Skrevet lørdag kl 19:49 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jada, er noen kg for tung. Men fikk beskjed som normalvektig 18åring at jeg ikke var sexy. Er klar over at jeg ikke har en kropp som de fleste menn tenner på. Mer egnet til diskoskasting enn skiflygning. Men sterk og skadefri gjennom fødsler og fysisk tungt arbeid Anonymkode: b00ae...95e Nå må du huske at det er en hel del av oss som vil ha nettopp sånne damer som deg også....😉 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:54 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:54 Jeg er en evig singel dame i midten i av 50 årene som aldri møter menn lengre- liker jeg en mann er han alltid opptatt - uten unntak. Resten vil bare pule. Noe jeg ikke er interessert i utenom forhold. Har bra utseende så det står ikke på det - men mennene uteblir. Aner ikke hvor jeg skal finne dem... Er egentlig drittlei av å suse rundt alene og ikke kjenne på noen emosjonell støtte fra en mann i ulike situasjoner. Anonymkode: fbcdb...880 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet i går, 05:57 #12 Del Skrevet i går, 05:57 Mann I midten av 40-årene her. Samme problem som deg, og selv om jeg fikk til appene, så synes jeg det var et dårlig format. Jeg trengte mengdetrening, og lære meg til å flørte. For min del er dette å prate med alle jeg kan, og da kom det naturlig. Man må også legge fra seg frykten og bli avvist, og være høflig og respektfull når man blir det. Jeg hadde aldri en plan for å sjekke opp noen, bare være hyggelig og vennlig. Jeg har en kjæreste nå som først sa at det passet litt dårlig når jeg spurte første gangen, men som likte hvordan jeg tok dette, og som det passet for etter noen måneder! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 07:40 #13 Del Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er en evig singel dame i midten i av 50 årene som aldri møter menn lengre- liker jeg en mann er han alltid opptatt - uten unntak. Resten vil bare pule. Noe jeg ikke er interessert i utenom forhold. Har bra utseende så det står ikke på det - men mennene uteblir. Aner ikke hvor jeg skal finne dem... Er egentlig drittlei av å suse rundt alene og ikke kjenne på noen emosjonell støtte fra en mann i ulike situasjoner. Anonymkode: fbcdb...880 Du peker jo på en veldig aktuell problemstilling for single mennesker i 50 årene. Kvinner i den alderen fikser jo ofte livet veldig greit med jobb, famille og økonomi, men samtidig begynner de å tenke 10 pluss år fremover og da er det veldig fint å ha noen å dele alt med. Menn har jo den samme utfordringen, men mulig de tenker mer på nuet og det intime, enn det å se fremover? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet i går, 08:30 #14 Del Skrevet i går, 08:30 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er du overvektig? Anonymkode: b0f4a...496 Hva er det for et spørsmål??? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet i går, 09:20 #15 Del Skrevet i går, 09:20 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er en evig singel dame i midten i av 50 årene som aldri møter menn lengre- liker jeg en mann er han alltid opptatt - uten unntak. Resten vil bare pule. Noe jeg ikke er interessert i utenom forhold. Har bra utseende så det står ikke på det - men mennene uteblir. Aner ikke hvor jeg skal finne dem... Er egentlig drittlei av å suse rundt alene og ikke kjenne på noen emosjonell støtte fra en mann i ulike situasjoner. Anonymkode: fbcdb...880 Du er ikke alene, men hvis du er tilgjengelig, viser deg ute. Når eg traff kjæresten, da hadde eg vert separert ca ett år, det samme for hun. Hun å noen venniner var ute på såkalt lønningspils. Eg var bare ut, tilgjengelig. Men det du opplever er det samme som hennes single kollegaer og venninner sier. Ser ut som flere å fler vil ha fwb i stedet for noe fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #16 Del Skrevet i går, 10:01 Lille39 skrev (1 time siden): Hva er det for et spørsmål??? Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Det viser alt av studier og forskning. Er litt som hun som var på dagsnytt og klaget på at en psykolog sa hun var utgått på dato, og kan ikke forvente menn løper etter henne når hun i tillegg var overvektig. Anonymkode: b0f4a...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet i går, 10:15 #17 Del Skrevet i går, 10:15 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er vanskelig å få menn om du er kvinne og overvektig. Det viser alt av studier og forskning. Er litt som hun som var på dagsnytt og klaget på at en psykolog sa hun var utgått på dato, og kan ikke forvente menn løper etter henne når hun i tillegg var overvektig. Anonymkode: b0f4a...496 Så kjærligheten for menn og kvinner tilhører alle menn og kvinner som er tynne ? Du vet kroppen forandrer seg med alderen? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 10:44 #18 Del Skrevet i går, 10:44 Ts, hvis du ser en flott dame du liker, be henne ut på en kaffe - date davel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #19 Del Skrevet i går, 10:50 fugl fønix skrev (6 minutter siden): Ts, hvis du ser en flott dame du liker, be henne ut på en kaffe - date davel 😊 😅 Denne mannen er 0% heteroseksuell. Anonymkode: 8bfd8...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 10:52 #20 Del Skrevet i går, 10:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅 Denne mannen er 0% heteroseksuell. Anonymkode: 8bfd8...5cd Jeg vet jo det da, det var bare et illustrasjonsfoto, han er sammen med en mann i 60årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå