AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Når har barna vokst av seg Sabeltann, Bjørnis etc. ? Skjønner det er individuelt. Anonymkode: 2f952...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hos oss vokste av Sabeltann rett etter barnehage-bytte, da det viste seg at i nye barnehagen var det ingen som likte Sabeltann. Barnet var 4-5.. Bjørnis også ca der, kanskje nærmere skolealder. Anonymkode: 71eac...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Tenker ca 4 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jeg og mine venner elsket Sabeltann til vi var 10 Anonymkode: 062fc...9f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Min gutt på 5 elsker Sabeltann. Har aldri brydd seg om Bjørnis. Anonymkode: 804f6...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Sønnen min går i 1. klasse og der liker alle guttene Sabeltann i hvert fall. Bjørnis var mer i barnehagen. Anonymkode: 1134c...ef1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hos oss var ikke Bjørnis stas etter fylte fem. Sabeltann holdt seg litt lenger, men rundt 8 årsalderen var han helt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden 6 år Anonymkode: 9dd52...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er 38 , og digger Kaptein Sabeltann, prøver å få 8 åringen med på den nye filmen, men han vil ikke 😅. Men neida, skjønner hva du mener. Gutten min hadde skikkelig Kaptein Sabeltann dilla i 4-5 års alderen, når han var 6 år var han ikke så interessert lenger. Men show i Dyreparken er fortsatt veldig kjekt da😃. Anonymkode: 81389...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når har barna vokst av seg Sabeltann, Bjørnis etc. ? Skjønner det er individuelt. Anonymkode: 2f952...fb1 Når de er lei eller andre barn forteller dem at det er teit. Anonymkode: 40838...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er 40 år og elsker Sabeltann 😅 Det gjør ungene på 9, 13 og 16 år også 😂 Anonymkode: 76eac...413 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er 40 år og elsker Sabeltann 😅 Det gjør ungene på 9, 13 og 16 år også 😂 Anonymkode: 76eac...413 Samme her, hele familien digger kaptein sabeltann, og showet er årets høydepunkt for både tenåringene, oss foreldre og besteforeldrene 😛 Anonymkode: 75625...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når har barna vokst av seg Sabeltann, Bjørnis etc. ? Skjønner det er individuelt. Anonymkode: 2f952...fb1 min var 5-6 år når hn ikke var intressert i dette mer Anonymkode: d8b62...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Bjørnis kom nok etter vår barnehagetid, men alt som var kult i barnehagen ble mindre kult ved siste år og særlig ila første klasse. Nå som 11åring har han gravd frem noen mer avanserte faktabøker fra 4års alder som han da ikke klarte lese selv, og blar litt igjen, leser litt mer inngående om det avanserte - tegner dem mer avansert osv 😅🦕 Lego er plutselig blitt litt gøy igjen å kjøpe avogtil fordi mer vanskelige byggesett (hatt pause i endel år). Kaptein Sabeltann tror jeg bare 1-2 hadde en greie for i kort tid i barnehagen. Men få var på forestillingen da, kanskje derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Min på 6 synes Bjørnis fortsatt var stas i fjor i hvert fall. Og kaptein Sabeltann er fortsatt kult, men mulig det er fordi han elsker alt av pirat-greier 😄 Men har begynt å bli erstattet av Star Wars, til min store glede 😄 Selv om jeg gleder meg til kaptein Sabeltann-show i sommer jeg og 😝 Fikk aldri sett det som barn selv 😊 Anonymkode: c846d...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden 6-7 kanskje Anonymkode: c3125...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå