AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Det er usikre tider, men det er vel da man bør kjøpe, nå som de har gått ned? Hvis ikke Nvidia el Nasdaq, hvilke aksjer prøver dere på? Anonymkode: 71669...0d2
Real Virtuality Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Nasdaq er ikke en aksje, men en indeks som inkluderer Nvidia og andre teknologiselskaper. Anyways: Jeg er i minus i Nvidia, men kjøpte noen flere aksjer i går eller forgårs. Kjøper trolig også litt mer i neste uke. Regner med at kursen skal videre ned på kort og mellomlang sikt. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Kjøpe Nasdaq ja 🤭 Høres ut som fond eller høyrente er greia for deg. Anonymkode: ac898...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april 40-50$ sier ingen ting, du må se på % Anonymkode: 2120b...532
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpe Nasdaq ja 🤭 Høres ut som fond eller høyrente er greia for deg. Anonymkode: ac898...a9a Man kan selvsagt kjøpe papirer som følger NDQ, som alle andre indexer. Anonymkode: 2120b...532
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april Real Virtuality skrev (8 timer siden): Nasdaq er ikke en aksje, men en indeks som inkluderer Nvidia og andre teknologiselskaper. Anyways: Jeg er i minus i Nvidia, men kjøpte noen flere aksjer i går eller forgårs. Kjøper trolig også litt mer i neste uke. Regner med at kursen skal videre ned på kort og mellomlang sikt. Hvorfor kjøpe når den skal enda lenger ned? Har du for mye penger? Ingen vet hvor langt ned i avgrunnen dette går, eller hvor langvarig. Anonymkode: ad8bc...853 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor kjøpe når den skal enda lenger ned? Har du for mye penger? Ingen vet hvor langt ned i avgrunnen dette går, eller hvor langvarig. Anonymkode: ad8bc...853 Time in the market beats timing in the market. Jeg har en fast spareavtale til globalt indeksfond, og den går sin gang både på oppturer og nedturer. Tok for første gang på mange år ut det jeg kunne skattefritt for 1,5 mnd siden, og er glad for det. Nå kjøper jeg andeler for disse pengene på veien nedover og ganske sikkert pgså noen på bunnen. Anonymkode: f578d...ea6
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april Jeg kjøper ikke noe når som kronen igjen er rekordlav. Det er tiden for å selge amerikanske kjøp. Angrer på jeg ikke kvittet meg med dem når valgfesten for Trump herjet. Fikk solgt Meta på rekordhøyt nivå. Eneste trøsten. Anonymkode: 92922...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå