BareMegAlene Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Hei. Jeg har kjøpt en kate spade veske i ugle style. Denne har serienummer: RN0102760 CA57710 kate spade da jeg søkte på nett ettrr eette serienummeret, kommer det opp mange forskjellige stiler med kate spade. Er det en kopi av et falskt serienummer siden alle kate spade har det samme nummeret hvorav det er helt forskjellige stiler? Legger ved bilde av den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet 4. april Forfatter #2 Del Skrevet 4. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet 5. april Forfatter #3 Del Skrevet 5. april ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april https://theresaledoctor.com/kate-spade-serial-number/#what-does-a-kate-spade-serial-number-look-like Her fant jeg noe om serienummeret, tror ikke de tallene du har funnet er regnet som serienummer. Anonymkode: 2d722...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april Kjenner ikke til Kate Spade, men det du har postet bilde av ser ikke ut som noe serienummer… Anonymkode: be33e...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå