Gå til innhold

Nyskilt!

Gjest Hva nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva nå?

Ja, så er jeg i en ny livssituasjon. Jeg er nyskilt, og singel for første gang på 20 år! :forvirret: Er i slutten av 30-årene, og har to barn. Aner ikke hvordan jeg skal "angripe" dette... Når man har vært sammen med noen i 20 år, er man ikke helt inne på dette med dating for å si det mildt! :sjenert:

Noen som har gode råd til meg på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kan ikke si annet enn gratulerer!!!

:dagens-rose::bursdag::reise::blomst:

Nå kan du endelig nyte livet og tenke mer på deg selv og hvem du er / hva du vil videre.

Du kan jo gå en del ut og treffe andre menn men ikke inngå noe seriøst? Få deg fritidsaktiviteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva nå?

Takk for innspill! Foreløbig er jeg vel mest lei meg, men det er mulig det vil føles som en befrielse, som gir nye muligheter etterhvert! ;) Vi var forøvrig enige om å skilles, ingen utroskap og dramatikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Man blir jo lei seg i begynnelsen, men som du selv sier så vil det føles godt etterhvert.

Som en befrielse. Du vil være din egen herre nå. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du endelig nyte livet og tenke mer på deg selv og hvem du er / hva du vil videre.

Går det ikke an å nyte livet selv om man er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Går det ikke an å nyte livet selv om man er gift?

Det kan man selvfølgelig, men i og med at trådstarter nettopp har gått gjennom en skilsmisse kan man anta at verken hun eller han har hatt det spesielt lett, og dermed ikke vært i stand til å nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...