Gjest Hva nå? Skrevet 12. mars 2006 #1 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja, så er jeg i en ny livssituasjon. Jeg er nyskilt, og singel for første gang på 20 år! Er i slutten av 30-årene, og har to barn. Aner ikke hvordan jeg skal "angripe" dette... Når man har vært sammen med noen i 20 år, er man ikke helt inne på dette med dating for å si det mildt! Noen som har gode råd til meg på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #2 Del Skrevet 12. mars 2006 Prøv å nyte det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Del Skrevet 13. mars 2006 Kan ikke si annet enn gratulerer!!! Nå kan du endelig nyte livet og tenke mer på deg selv og hvem du er / hva du vil videre. Du kan jo gå en del ut og treffe andre menn men ikke inngå noe seriøst? Få deg fritidsaktiviteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva nå? Skrevet 13. mars 2006 #4 Del Skrevet 13. mars 2006 Takk for innspill! Foreløbig er jeg vel mest lei meg, men det er mulig det vil føles som en befrielse, som gir nye muligheter etterhvert! Vi var forøvrig enige om å skilles, ingen utroskap og dramatikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #5 Del Skrevet 13. mars 2006 Man blir jo lei seg i begynnelsen, men som du selv sier så vil det føles godt etterhvert. Som en befrielse. Du vil være din egen herre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 13. mars 2006 #6 Del Skrevet 13. mars 2006 Nå kan du endelig nyte livet og tenke mer på deg selv og hvem du er / hva du vil videre. ← Går det ikke an å nyte livet selv om man er gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #7 Del Skrevet 17. mars 2006 Går det ikke an å nyte livet selv om man er gift? ← Det kan man selvfølgelig, men i og med at trådstarter nettopp har gått gjennom en skilsmisse kan man anta at verken hun eller han har hatt det spesielt lett, og dermed ikke vært i stand til å nyte livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #8 Del Skrevet 17. mars 2006 Går det ikke an å nyte livet selv om man er gift? ← Sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #9 Del Skrevet 18. mars 2006 Min mor fikk et mye bedre liv som skilt. Hun ble ung igjen, rett og slett. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå