AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #1 Del Skrevet i går, 20:02 Skal lage hjemmelaget béarnaisesaus imorgen; har vært innom flere matbutikker ( Meny, Obs, Spar, Rema og Kiwi) men jeg får ikke fatt i fersk estragon, tror dere jeg vil få like godt alternativ med tørket? Noen som har erfaring? Anonymkode: 04ad3...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har aldri sett fersk estragon i noen butikker faktisk, men jeg bor ikke i en storby heller. Lager mye hjemmelaget bearnaise, bruker alltid tørket. Resultatet blir bra, men tror det hadde vært bedre med fersk. Anonymkode: 33876...0e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Min nærmeste Mega i Oslo har estragon Anonymkode: d788e...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min nærmeste Mega i Oslo har estragon Anonymkode: d788e...1ef Jeg bor i Bergen, har til og med ringt rundt til de store butikkene i område. Men men, får bruke tørket da. 😊 Anonymkode: 04ad3...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har aldri sett fersk estragon i noen butikker faktisk, men jeg bor ikke i en storby heller. Lager mye hjemmelaget bearnaise, bruker alltid tørket. Resultatet blir bra, men tror det hadde vært bedre med fersk. Anonymkode: 33876...0e8 Takk, blir nok til at det blir laget med tørket. Satser på det går fint 😊 Anonymkode: 04ad3...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal lage hjemmelaget béarnaisesaus imorgen; har vært innom flere matbutikker ( Meny, Obs, Spar, Rema og Kiwi) men jeg får ikke fatt i fersk estragon, tror dere jeg vil få like godt alternativ med tørket? Noen som har erfaring? Anonymkode: 04ad3...b0e M65: Kan du dele en oppskrift og metode du lykkes med? Béarnaisesaus sliter jeg nemlig med å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå