Gå til innhold

Til dere som er mindre pene, hvordan lykkes dere på datingapper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som er i samme kategori som meg, mindre pen, stygg etc 4 av 10 og lavere, hvordan har dere lykkes på dating apper? har vært 2 år på tinder ingen matcher.

Anonymkode: c4065...3cc

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dere som er i samme kategori som meg, mindre pen, stygg etc 4 av 10 og lavere, hvordan har dere lykkes på dating apper? har vært 2 år på tinder ingen matcher.

Lykkes ikke på apper eller noe annet, har innsett at livet skal jeg tilbringe alene.

Anonymkode: 4cbff...22b

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkes og lykkes.... Jeg er meg selv 100 %. Og er ærlig på hvem og hvordan jeg er i dating-profilen. Enten liker folk det eller ikke 😄 

Jeg er ikke spesielt pen utseendemessig (synes jeg selv i hvert fall), men så er det jo noen menn som liker meg likevel. Jeg er alltid skeptisk til menn til å begynne med og bruker tid på å bli trygg og kjent. Når jeg først er trygg, så viser jeg mer av meg selv. Men det tar altså tid.... 😊

Men nå er jeg ikke på Tinder da, for den appen har jeg hørt så mye rart om. Så det frister overhodet ikke å være der. 

Nå dater jeg en veldig fin fyr, som da tydeligvis liker meg akkurat som jeg er ❤️ Så jeg håper virkelig at dette klaffer og blir bra. Jeg liker han i hvert fall utrolig godt 🥰 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ser på som en 4 av 10 ser noen andre på som 10 av 10. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Ingen er hot for alle, men alle er hot for noen. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er stygg eller veldig lite fotogen så er det andre arenaer enn Tinder og dating-apper du bør fokusere på. 

Upene damer sees på av mange menn som er ute etter casual sex som lett bytte fordi de sannsynligvis har lav selvfølelse og ikke sier "nei". 

Du er garantert et mye bedre menneske og penere enn du tror, men med den holdningen blir du overkjørt på Tinder. 

Anonymkode: 448b2...9ff

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så stygg at menn ikke vil ha meg når vi møtes i virkeligheten engang, så apper har det aldri falt meg inn å prøve. Om de ikke vil ha meg i situasjoner der jeg i tillegg kan spille på personlighet, så er apper fullstendig nytteløst.

Anonymkode: 14076...8ce

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

som en 4/10 mann må du forbedre utseende for å bruke apper. 4/10 kvinne så må du senke standardene litt.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så stygg at menn ikke vil ha meg når vi møtes i virkeligheten engang, så apper har det aldri falt meg inn å prøve. Om de ikke vil ha meg i situasjoner der jeg i tillegg kan spille på personlighet, så er apper fullstendig nytteløst.

Anonymkode: 14076...8ce

Du kan nok finne mange menn som vil gi deg en sjanse på apper.

Anonymkode: 0f079...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 22.12):

som en 4/10 mann må du forbedre utseende for å bruke apper. 4/10 kvinne så må du senke standardene litt.

AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 20.17):

Kan du være mer konkret her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man klarer å vise humor og eller selvironi gjennom bilder og tekst burde man vel ha en god sjanse til å finne en god match? Ikke at det nødvendigvis er enkelt.

Anonymkode: 4bb23...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du er mann uten mye ressurser så er det bare å gi opp. Som kvinne er det flørt, flørt, flørt med hint om sex som gjelder, da kan du få hvem som helst.

Anonymkode: 1a949...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 21.53):

Lykkes ikke på apper eller noe annet, har innsett at livet skal jeg tilbringe alene.

Anonymkode: 4cbff...22b

Samme her. Men trives alene og håper jeg klarer å beholde vennene mine i det minste.

Anonymkode: 66797...a28

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseende er virkelig ikke alt. Personligheten din har mye å si. 

Men du må ha troen på deg selv. Fokus på noe ved deg selv du er stolt av eller flink til og eie det. 

Det er vanskelig å forklare men ta f.eks han rødtoppen som er på kongen befaler. Hvordan ville du rangert han utseendemessig i forhold til deg selv? Han er ingen skjønnhet men det er likevel noe med han som er tiltrekkende. Han er trygg på seg selv og byr på seg selv. Han går sine egne veier virker det sånn. Det er hot!

Anonymkode: 3ad19...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Utseende er virkelig ikke alt. Personligheten din har mye å si. 

Men du må ha troen på deg selv. Fokus på noe ved deg selv du er stolt av eller flink til og eie det. 

Det er vanskelig å forklare men ta f.eks han rødtoppen som er på kongen befaler. Hvordan ville du rangert han utseendemessig i forhold til deg selv? Han er ingen skjønnhet men det er likevel noe med han som er tiltrekkende. Han er trygg på seg selv og byr på seg selv. Han går sine egne veier virker det sånn. Det er hot!

Anonymkode: 3ad19...5aa

En mann som står for det han sier, og sine egne meninger, er noe av det mest sexy jeg vet om.

Spiller ingen rolle for meg om det er feil. En mann som pisser alle etter vinden for å få innpass er ikke attraktivt....Slike mennesker synes jeg er skumle, så dem skyr jeg som pesten. Da blir jeg redd.

Samme hva du mener for meg, bare stå for det du mener. Først da får jeg respekt for et menneske. 

Anonymkode: 81d00...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...