AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:06 #1 Del Skrevet fredag kl 19:06 Eksen min vil ikke slippe taket. Men jeg slo opp pga mye styr med at han brøt mye løfter. Også masse annet rot. og jeg har gjort det klinkende klart for han at det er slutt! Jeg vil ikke ha noen kontakt lenger. Men problemet mitt her er at han snapper meg hver eneste dag. Og han vet at jeg får dårlig samvittighet lett, så tror han spiller litt på det. Det er jo så å si umulig for meg og komme meg videre når han tar kontakt med meg daglig? Har ikke åpnet de siste tre han har sendt. Hva gjør jeg? Blokkerer/sletter han fra sosiale medier? Tips tas gjerne imot 🫶🏼 - J34 Anonymkode: 8cab6...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:27 #2 Del Skrevet fredag kl 19:27 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.06): Eksen min vil ikke slippe taket. Men jeg slo opp pga mye styr med at han brøt mye løfter. Også masse annet rot. og jeg har gjort det klinkende klart for han at det er slutt! Jeg vil ikke ha noen kontakt lenger. Men problemet mitt her er at han snapper meg hver eneste dag. Og han vet at jeg får dårlig samvittighet lett, så tror han spiller litt på det. Det er jo så å si umulig for meg og komme meg videre når han tar kontakt med meg daglig? Har ikke åpnet de siste tre han har sendt. Hva gjør jeg? Blokkerer/sletter han fra sosiale medier? Tips tas gjerne imot 🫶🏼 - J34 Anonymkode: 8cab6...e85 Ekspander Ja, slett han? Skjønner ikke problemet…. Slett og blokk, og få han ut av livet ditt hvis du er helt ferdig og ønsker å komme deg videre. Anonymkode: e311b...894 8 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl 19:36 #3 Del Skrevet fredag kl 19:36 Forslag til tekst: Hei! Jeg har gjort det slutt og ønsker ikke kontakt med deg nå. Vennligst respekter dette. Du får ikke noe svar fra meg heretter. Så om han tar kontakt, blokkerer du han. 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koktreke Skrevet fredag kl 19:42 #4 Del Skrevet fredag kl 19:42 Blokker! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet fredag kl 19:51 #5 Del Skrevet fredag kl 19:51 Ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet for å ha gjort det som er riktig for deg... At forhold tar slutt er helt naturlig og noe som i tilfeller der brudd er riktig, det er det beste for begge parter når et forhold ikke er ment å skulle vare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose~ Skrevet fredag kl 19:57 #6 Del Skrevet fredag kl 19:57 tvertimot skrev (På 4.4.2025 den 19.51): Ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet for å ha gjort det som er riktig for deg... At forhold tar slutt er helt naturlig og noe som i tilfeller der brudd er riktig, det er det beste for begge parter når et forhold ikke er ment å skulle vare. Ekspander Takk for alle svar 🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:58 #7 Del Skrevet fredag kl 19:58 Blokker og gå videre. Anonymkode: 5ffca...452 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 19:59 #8 Del Skrevet fredag kl 19:59 Slett eller blokker så er du kvitt problemet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #9 Del Skrevet fredag kl 20:09 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.06): Eksen min vil ikke slippe taket. Men jeg slo opp pga mye styr med at han brøt mye løfter. Også masse annet rot. og jeg har gjort det klinkende klart for han at det er slutt! Jeg vil ikke ha noen kontakt lenger. Men problemet mitt her er at han snapper meg hver eneste dag. Og han vet at jeg får dårlig samvittighet lett, så tror han spiller litt på det. Det er jo så å si umulig for meg og komme meg videre når han tar kontakt med meg daglig? Har ikke åpnet de siste tre han har sendt. Hva gjør jeg? Blokkerer/sletter han fra sosiale medier? Tips tas gjerne imot 🫶🏼 - J34 Anonymkode: 8cab6...e85 Ekspander Er du 34 år så burde du selv kunne ta en selvstendig beslutning for hva som er best for deg. Anonymkode: 9aa66...4fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose~ Skrevet fredag kl 20:50 #10 Del Skrevet fredag kl 20:50 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 20.09): Er du 34 år så burde du selv kunne ta en selvstendig beslutning for hva som er best for deg. Anonymkode: 9aa66...4fa Ekspander Alt jeg spurte om var råd! Har dessuten hatt et ganske tøft år psykisk og emosjonelt. Så derfor tenkte jeg å spørre her på denne siden. Så ikke kom her. Ja, jeg er ganske selvstendig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #11 Del Skrevet fredag kl 21:12 Jeg ville kanskje ikke blokkert. Bare unngått å åpne i det lengste, ikke svar på noe du ikke vil svare på, og svar minst mulig eller ingenting. Tilslutt vil det dabbe av. Å blokkere en eks kan være ganske vanskelig å komme tilbake fra, om et år eller to så er det kanskje okei å få en snap om hvordan det går, med en hyggelig tone Anonymkode: cc981...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose~ Skrevet fredag kl 21:45 #12 Del Skrevet fredag kl 21:45 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 21.12): Jeg ville kanskje ikke blokkert. Bare unngått å åpne i det lengste, ikke svar på noe du ikke vil svare på, og svar minst mulig eller ingenting. Tilslutt vil det dabbe av. Å blokkere en eks kan være ganske vanskelig å komme tilbake fra, om et år eller to så er det kanskje okei å få en snap om hvordan det går, med en hyggelig tone Anonymkode: cc981...b4a Ekspander Takk for godt innspill 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyond the Scoop Skrevet fredag kl 21:54 #13 Del Skrevet fredag kl 21:54 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.06): Hva gjør jeg? Blokkerer/sletter han fra sosiale medier? Tips tas gjerne imot 🫶🏼 - J34 Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet lørdag kl 07:24 #14 Del Skrevet lørdag kl 07:24 Hvorfor fortsette å ha ham på snap da egentlig når det er slutt og du ikke vil ha kontakt? Det beste er selvsagt å blokkere ham helt. Forslaget over her å ikke blokkere for så å spørre om et års tid er i allefall dumt, for da begynner han jo bare på nytt å plage deg. Og det er jo å plage ham også, når han endelig har fått deg på avstand og aå skal du plutselig slenge inn kontakt. Nei, det er for dumt. Blokker og glem ham! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:38 #15 Del Skrevet lørdag kl 07:38 Jeg ville skrevet at jeg fjerner han på snap, og at han heller får ta kontakt via melding hvis det er noe viktig Anonymkode: 827cb...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:46 #16 Del Skrevet lørdag kl 08:46 Hvorfor har du ikke sletta/blokkert han hvis du synes det er plagsomt? Anonymkode: 013c9...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:17 #17 Del Skrevet lørdag kl 09:17 Tantemor skrev (På 5.4.2025 den 7.24): Hvorfor fortsette å ha ham på snap da egentlig når det er slutt og du ikke vil ha kontakt? Det beste er selvsagt å blokkere ham helt. Forslaget over her å ikke blokkere for så å spørre om et års tid er i allefall dumt, for da begynner han jo bare på nytt å plage deg. Og det er jo å plage ham også, når han endelig har fått deg på avstand og aå skal du plutselig slenge inn kontakt. Nei, det er for dumt. Blokker og glem ham! Ekspander Ikke alle er bitre på sine ekser. Noen syns det er vanskelig i bruddfasen. Jeg tolker det som at ts ikke ønsker å starte et uvennskap med eksen sin, men syns det er vanskelig med at han ikke lar henne være nå. Jeg syns du har et umodent syn på brudd, og spesielt når du tolker mitt innlegg slik. Jeg sa ikke at ts skulle slutte å svare, og sende en snap om et år. Jeg skrev at kanskje etter ett år eller to, så er det hyggelig å få en snap fra eksen sin om hvordan det går. Jeg møter stadig på mine ekser og selv om det ikke var hyggelig i bruddfasen, stopper vi nå opp å prater litt. Å bli blokkert er utrolig vondt og kan gjøre at han blir mer «desperat» på kontakt. Han dealer med bruddet på sin måte, og håndterer det kanskje ikke så bra. Ts trenger ikke gjøre det verre for han, men hun kan fortsatt sette grenser med å begrense når hun åpner meldinger fra han og om hun ønsker å svare. Man kan også «mute» varsler fra en spesiell person på snap. Så blokkering er faktisk ikke nødvendig så lenge hun ikke opplever dette som ubehagelig og vondt. Anonymkode: cc981...b4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose~ Skrevet lørdag kl 10:19 #18 Del Skrevet lørdag kl 10:19 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 9.17): Ikke alle er bitre på sine ekser. Noen syns det er vanskelig i bruddfasen. Jeg tolker det som at ts ikke ønsker å starte et uvennskap med eksen sin, men syns det er vanskelig med at han ikke lar henne være nå. Jeg syns du har et umodent syn på brudd, og spesielt når du tolker mitt innlegg slik. Jeg sa ikke at ts skulle slutte å svare, og sende en snap om et år. Jeg skrev at kanskje etter ett år eller to, så er det hyggelig å få en snap fra eksen sin om hvordan det går. Jeg møter stadig på mine ekser og selv om det ikke var hyggelig i bruddfasen, stopper vi nå opp å prater litt. Å bli blokkert er utrolig vondt og kan gjøre at han blir mer «desperat» på kontakt. Han dealer med bruddet på sin måte, og håndterer det kanskje ikke så bra. Ts trenger ikke gjøre det verre for han, men hun kan fortsatt sette grenser med å begrense når hun åpner meldinger fra han og om hun ønsker å svare. Man kan også «mute» varsler fra en spesiell person på snap. Så blokkering er faktisk ikke nødvendig så lenge hun ikke opplever dette som ubehagelig og vondt. Anonymkode: cc981...b4a Ekspander Helt enig med deg her🙏🏼 Tusen takk for et modent svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:43 #19 Del Skrevet lørdag kl 13:43 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.06): Eksen min vil ikke slippe taket. Men jeg slo opp pga mye styr med at han brøt mye løfter. Også masse annet rot. og jeg har gjort det klinkende klart for han at det er slutt! Jeg vil ikke ha noen kontakt lenger. Men problemet mitt her er at han snapper meg hver eneste dag. Og han vet at jeg får dårlig samvittighet lett, så tror han spiller litt på det. Det er jo så å si umulig for meg og komme meg videre når han tar kontakt med meg daglig? Har ikke åpnet de siste tre han har sendt. Hva gjør jeg? Blokkerer/sletter han fra sosiale medier? Tips tas gjerne imot 🫶🏼 - J34 Anonymkode: 8cab6...e85 Ekspander Det er rimelig å blokkere ham fra sosiale medier, men det er vanskelig å unngå at han tar kontakt på en ny måte. Dette er imidlertid straffbar stalking, så du bør anmelde ham til politiet og ta vare på meldingene hans som bevis. Mannen hører hjemme i fengsel! Anonymkode: 189e6...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:14 #20 Del Skrevet lørdag kl 14:14 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 13.43): Det er rimelig å blokkere ham fra sosiale medier, men det er vanskelig å unngå at han tar kontakt på en ny måte. Dette er imidlertid straffbar stalking, så du bør anmelde ham til politiet og ta vare på meldingene hans som bevis. Mannen hører hjemme i fengsel! Anonymkode: 189e6...1b1 Ekspander Hører man hjemme i fengsel fordi man syns brudd er vanskelig og uønsket, og sender snapper? Du har et ganske snevert syn på mennesker, eller menn Anonymkode: cc981...b4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå