Gå til innhold

Den ramler bare ut helt håpløst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner så godt frustrasjonen din. Når de er så små, gir de jo ingen nytelse. Samleie blir jo bare en ubetydelig greie liksom. Kan jo funke i rompa da hvis du liker det. 
Kjøp leker. Han kan ta deg med strapon 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phitta Phjong skrev (9 minutter siden):

Skjønner så godt frustrasjonen din. Når de er så små, gir de jo ingen nytelse. Samleie blir jo bare en ubetydelig greie liksom. Kan jo funke i rompa da hvis du liker det. 

Eg tror eg hadde gått i kjelleren hvis dama sa eg måtte bruke strapon. Forhåpentligvis hadde eg sett at det var et behov hun ikke fekk tilfredstilt. Kanskje hun kommuniserer st det er helt ok.

treffer dere ofte på peniser som er 10 cm stiv? Det er vel like vanlig som en som har 16cm lang sånn teoretisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (2 minutter siden):

Eg tror eg hadde gått i kjelleren hvis dama sa eg måtte bruke strapon. Forhåpentligvis hadde eg sett at det var et behov hun ikke fekk tilfredstilt. Kanskje hun kommuniserer st det er helt ok.

treffer dere ofte på peniser som er 10 cm stiv? Det er vel like vanlig som en som har 16cm lang sånn teoretisk.

Det er nok litt som med IQ-skalaen. Det er fleste på midten, sånn rundt 14-15, og så blir det færre og færre jo lenger ut man kommer til hver side. 
Jeg prøver jo å styre unna de som er under middels. Både for å ikke bli skuffa selv, og for å ikke skuffe mennene. Selvsagt lettere å finne ut på forhånd med gutter fra nett enn om det er tilfeldig man treffer på byen eller på fest. 

IMG_5780.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (8 minutter siden):

Det er nok litt som med IQ-skalaen. Det er fleste på midten, sånn rundt 14-15, og så blir det færre og færre jo lenger ut man kommer til hver side. 
Jeg prøver jo å styre unna de som er under middels. Både for å ikke bli skuffa selv, og for å ikke skuffe mennene. Selvsagt lettere å finne ut på forhånd med gutter fra nett enn om det er tilfeldig man treffer på byen eller på fest. 

IMG_5780.jpeg

Som eg har sakt tidligere her. Så kommuniserte kjæresten min det ganske tydelig at hun ville ha stor, vi traff hverandre på pubben da. Hun er 50 så eg ble litt overrasket når hun var så tydelig på dette. Det vi menn hører å leser er at størrelse har ingen betydning, bare en kan bruke den. Men har en blitt utstyrt med en liten som er bein og stikker rett ut, så ser eg utfordringer med å treffe noe godt der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (10 minutter siden):

Som eg har sakt tidligere her. Så kommuniserte kjæresten min det ganske tydelig at hun ville ha stor, vi traff hverandre på pubben da. Hun er 50 så eg ble litt overrasket når hun var så tydelig på dette. Det vi menn hører å leser er at størrelse har ingen betydning, bare en kan bruke den. Men har en blitt utstyrt med en liten som er bein og stikker rett ut, så ser eg utfordringer med å treffe noe godt der inne

Størrelse har stor betydning. I alle fall for oss kvinner som setter pris på deilig sex. Sånn er det bare. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (Akkurat nå):

Størrelse har stor betydning. I alle fall for oss kvinner som setter pris på deilig sex. Sånn er det bare. 

Ja eg kan ikke forstå noe annet, men at alle skal lyge om det, er merkelig. Er det bare for å beskytte mannen fra det han egentlig veit?

gjennomsnitt lengd er høyere i dag enn for 40 år siden, kan det være evolusjon? I så fall rask😅

men en som er heldig å ha fått en bøy på den, det veier vell opp noe. Selvsagt ikke på lengd men den treffer letter gode plasser da😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soft mann skrev (2 minutter siden):

Ja eg kan ikke forstå noe annet, men at alle skal lyge om det, er merkelig. Er det bare for å beskytte mannen fra det han egentlig veit?

gjennomsnitt lengd er høyere i dag enn for 40 år siden, kan det være evolusjon? I så fall rask😅

men en som er heldig å ha fått en bøy på den, det veier vell opp noe. Selvsagt ikke på lengd men den treffer letter gode plasser da😅 

Best om den bøyer oppover. 
Menn har jo blitt generelt høyere også enn de var for 40 og 100 år siden, så ikke så rart om penis også utvikler seg i riktig retning. Bra det  

Ja, jeg er alltid ærlig på det med størrelse fra jeg begynner å chatte med noen.
Jeg kan også ha det moro en kveld med en på 15 cm, men det blir ikke noen ny date liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (10 minutter siden):

Best om den bøyer oppover. 
Menn har jo blitt generelt høyere også enn de var for 40 og 100 år siden, så ikke så rart om penis også utvikler seg i riktig retning. Bra det  

Ja, jeg er alltid ærlig på det med størrelse fra jeg begynner å chatte med noen.
Jeg kan også ha det moro en kveld med en på 15 cm, men det blir ikke noen ny date liksom. 

Ja eg er litt uheldig med den bøyen, da min er bein å står rett ut kanskje 5-10 grader oppover, hadde den peket oppover 45-60 grader eller vert litt banan så hadde ting vert enklere.

når eg leser den en forskningen som er gjort på 15000 menn så virker det som den er laget for å at peniser er små. Når dei måler lenge så måler dei helt til pubesbent dvs at dei 13,12 cm for bare er 11cm, er alltid noe fett der.

hva er dine tanker om omkrets? Noen sier det er viktigst, men tenker hvis den detter ut hele tiden å er veldig grov så må en bli ganske sår?

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (7 minutter siden):

Ja eg er litt uheldig med den bøyen, da min er bein å står rett ut kanskje 5-10 grader oppover, hadde den peket oppover 45-60 grader eller vert litt banan så hadde ting vert enklere.

når eg leser den en forskningen som er gjort på 15000 menn så virker det som den er laget for å at peniser er små. Når dei måler lenge så måler dei helt til pubesbent dvs at dei 13,12 cm for bare er 11cm, er alltid noe fett der.

hva er dine tanker om omkrets? Noen sier det er viktigst, men tenker hvis den detter ut hele tiden å er veldig grov så må en bli ganske sår?

Må være tykk og god. Og alle best om hodet er det tykkeste. Så man kjenner selve hodet gli inn og ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (12 minutter siden):

Må være tykk og god. Og alle best om hodet er det tykkeste. Så man kjenner selve hodet gli inn og ut. 

Ja vi har alle våre preferanser, eg har ikke klart å finne ei som har mine, no er eg passert 50 så lite trolig eg finner ei no.

har du funnet noen som oppfyller din ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 20.59):

Jeg har havnet i en sitasjon jeg aldri trudde jeg skulle havne i.. Jeg har en kjæreste med utrolig liten penis, den er max 10-11 cm når den er hard, og max 3-4 cm når den er slapp. Jeg har en liten fantasi om stor penis, det er lissom min greie. Så syntes det er veldig trist at jeg har mistet all seksual lyst med min nåværende kjæreste som jeg har vært sammens med i snart 3 år. Det første året gikk det greit, jeg syntes det var trist men vendte meg til det. Men jeg merker jeg begynner og savne en stor penis. Vi sliter også med og gjøre forskjellige stillinger pga penisen bare detter ut fordi den er for kort.. I førsten hadde vi et aktivt sex liv, men jeg har rett og slett mistet all sex lyst pga dette. Jeg føler meg slem som i det hele tatt bryr meg om det, men jeg er veldig glad i sex å jeg vil tenne på kjærsten min. Hva kan jeg gjøre? er det noe han kan gjøre? jeg kan jo ikkje konfrontere han med at han har liten penis, det ville jo vært sykt. Jeg har lest man kan stramme skjede musklene, og det gjør jeg. I tillegg så er jeg ganske trang, men likevel.

Anonymkode: 074e9...08b

Er du 100% sikker på at den er 10-11 cm?

Anonymkode: ee435...1ff

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (35 minutter siden):

Ja vi har alle våre preferanser, eg har ikke klart å finne ei som har mine, no er eg passert 50 så lite trolig eg finner ei no.

har du funnet noen som oppfyller din ønsker?

Hva er preferansene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (3 minutter siden):

Hva er preferansene dine da?

Små foter og hender. Store lepper og klitoris, helst liten av vekst, ikke syltynn. Store øyner. Selvsagt alt det andre vanlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soft mann skrev (7 minutter siden):

Små foter og hender. Store lepper og klitoris, helst liten av vekst, ikke syltynn. Store øyner. Selvsagt alt det andre vanlige

Haha. Høres ut som om du hadde likt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (1 minutt siden):

Haha. Høres ut som om du hadde likt meg. 

😅Så digg da. Men min er ganske symmetrisk å den er bein som sakt🤭, så ingenting av dine preferanser.

men du er nok en flott dame da. Så du kan velge på øverste hylle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (1 time siden):

Kvinner som har født 2-3 barn trenger jo mer hvis de ikke har tenkt å kjøre knipeøvelser daglig.

Anonymkode: bae4c...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner som har født 2-3 barn trenger jo mer hvis de ikke har tenkt å kjøre knipeøvelser daglig.

Anonymkode: bae4c...7d2

Ja eg forstår det. Men da er det viktig å kommunisere dette tenker eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (2 timer siden):

Nei, dere må lære å bruke den. 

Anonymkode: f6bdf...93e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (2 timer siden):

Ja, for meg og endel andre er det viktig at den ikke er for stor, da det bare er ubehagelig. Jeg har best sex med de som er ca 12-15 cm, og passe tykk. Større enn det er bare vondt. Mens andre damer vil ha stor

Anonymkode: f2a15...134

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, for meg og endel andre er det viktig at den ikke er for stor, da det bare er ubehagelig. Jeg har best sex med de som er ca 12-15 cm, og passe tykk. Større enn det er bare vondt. Mens andre damer vil ha stor

Anonymkode: f2a15...134

Helt sant. Noen liker store, noen liker små, og noen liker middels. Men at størrelse ikke betyr noe, er sprøyt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...