AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden etter en oppdatering er bank ID nede hos flere... Jeg så ikke dette før jeg hadde prøvd å restarte tlf og slette app og laste ned på nytt. Nå får jeg heller ikke aktivert bank ID igjen. Så jeg lurer, er det flere som fortsatt sliter?? Eller har jeg rota det til ennå mer? Hadde de ennå gått ut med info så hadde jeg sluppet å slette den hvertfall. Er jo alltid det man får beskjed om først når noe klikker... Kun en liten notis hos nettavisen... Anonymkode: c538a...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): etter en oppdatering er bank ID nede hos flere... Jeg så ikke dette før jeg hadde prøvd å restarte tlf og slette app og laste ned på nytt. Nå får jeg heller ikke aktivert bank ID igjen. Så jeg lurer, er det flere som fortsatt sliter?? Eller har jeg rota det til ennå mer? Hadde de ennå gått ut med info så hadde jeg sluppet å slette den hvertfall. Er jo alltid det man får beskjed om først når noe klikker... Kun en liten notis hos nettavisen... Anonymkode: c538a...84c I følge nettsiden til Bank id er det ingen problemer https://status.stoe.no/ Men, når jeg testet å logge inn kommer det melding om det er en feil i appen, og de holder på med en ny versjon. App er sist gang oppdatert idag, så virker som noe ikke helt som det skal her... https://www.vg.no/nyheter/i/MnbR1M/20-000-android-brukere-rammet-av-bankid-feil https://www.nettavisen.no/nyheter/problemer-med-bankid-beklager-ulempen/s/5-95-2371702 Endret 10 timer siden av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Mye krøll med denne appen. Svikter stadig, kommer stadig melding om å laste ned oppdateringer. Men i kveld var første gang den faktisk har lastet ned noe, og da virker den ikke lenger. Takk og pris for kodebrikke, men stadig færre som tilbyr det dessverre. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Jeg må åpne for godkjenning fysisk i selve appen, veldig tungvint - men da fungerer det. Selve vinduet som tidligere har «poppet» opp, kommer ikke lengre. Anonymkode: bd085...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg må åpne for godkjenning fysisk i selve appen, veldig tungvint - men da fungerer det. Selve vinduet som tidligere har «poppet» opp, kommer ikke lengre. Anonymkode: bd085...65c Når jeg åpner appen står det Vi fant en feil i denne versjonen av appen vår og holder på å få ut en ny versjon. Kommer dermed ikke inn noen steder med appen, men virker heldigvis med kodebrikke. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Litt rart at det står på nettsidene at BankId er i normal drift, når det i appen står at det ikke er det. Sidene er sist oppdatert for et minutt siden. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden "Litt over klokka 19 melder BankID om normal drift. Dette gjelder imidlertid ikke alle brukere. Leder for marked og kommunikasjon i BankID, Ida Håvik, sier til Dagbladet at omtrent 20 000 Android-brukere har en feil i en ny oppdatering av BankID-appen. Feilen er funnet og rettet, og BankID håper å få oppdatert applikasjonene til de 20 000 raskt, opplyser Håvik." De 20 000 er sikkert vi som var dumme nok til å sjekke appen etter å ha lest på kg 😅 Men synes fortsatt de kunne kostet på seg informasjon på sine egne sider da. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Min fungerer heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Min fungerte ikke tidligere i dag, men jeg ringte banken og fikk hjelp til å fikse det. Da så de det var problem for flere iphonebrukere frem til i formiddag. Anonymkode: fad09...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Hvis det bare var snakk om at man trenger en nyere versjon, skulle man jo tro det ville ligge et valg om å oppdatere på play. Men det gjør det ikke. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min fungerte ikke tidligere i dag, men jeg ringte banken og fikk hjelp til å fikse det. Da så de det var problem for flere iphonebrukere frem til i formiddag. Anonymkode: fad09...59a Var det noe du kunne gjøre selv for å fikse det? Nå har jeg riktignok Android. Og banken åpner ikke igjen før mandag, så da så 😅 Får ta med kodebrikken rundt enn så lenge til det blir i orden igjen. Anonymkode: e474a...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå