AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:56 #41 Del Skrevet lørdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har man? Noen jobber vettu Anonymkode: 086a4...688 Om du jobber de røde dagene, så har du fri andre🙄 Anonymkode: 8b3e0...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet lørdag kl 21:14 #42 Del Skrevet lørdag kl 21:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har man? Noen jobber vettu Anonymkode: 086a4...688 Da beholder man hverdagen litt mer i høytiden, og eter kanskje ikke så mye godteri som når man har fri? Er min teori, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #43 Del Skrevet 8 timer siden Vi er to som elsker all mat. Vi har ikke noe "trist" forhold til det, bruker det ikke som trøst eller belønning. Vi bare elsker mat. Og det aller meste innen det. Kan helt alvorlig forspise oss på knekkebrød. Vi har også magesekk på størrelse med en flodhest og blir ikke mette 🙈 Men vi er sterke, sunne og innenfor normalvekt, så vi koser oss 😂 Vi spiser sunt i hverdagen, vi liker heldigvis best magert kjøtt, lette dressinger etc. Ikke så fet mat, og ikke mye pølser/ nuggets etc. Det redder oss nok litt. Også koser vi oss i helger og helligdager/ når vi har mer fri sammen. Det blir litt bedre frokoster, det blir bedre tid til gode middager og ja, det blir påskeegg. Ser ikke noe barnslig i det, men jeg kan se en BARNLIG glede i det derimot. Det bygger på fine minner, gode påskeopplevelser fra barndommen som vi tar med oss videre. Vi får hver våre favoritter og disponerer det som vi vil gjennom påsken, men jeg skal, som TS, prøve å begrense meg. ta noen biter og øver på å la resten stå. Som regel demper suget seg hvis jeg tar noen biter og lar være å ta mer på 20-30 min. Tar jeg mer med en gang forrige bit er spist så registrerer visst ikke kroppen at noe er tatt inn og vil ha stadig mer. Synes det må være lov å kose seg jul, påske, 17 mai og bursdager- det er hva man gjør hver dag resten av året som teller til slutt. Anonymkode: 9007c...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #44 Del Skrevet 8 timer siden Grønnastar skrev (På 5.4.2025 den 16.24): Innlegget hadde null relevans til HI. Typisk Karen. Jeg tror ikke du skjønner hva begrepet Karen betyr. Anonymkode: 82dae...97f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 7 timer siden #45 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror ikke du skjønner hva begrepet Karen betyr. Anonymkode: 82dae...97f Det er en kvinne som legger seg borti ting de ikke har noe med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #46 Del Skrevet 15 minutter siden Grønnastar skrev (7 timer siden): Det er en kvinne som legger seg borti ting de ikke har noe med å gjøre. Har du tenkt på at du bygger opp under kvinnediskriminering ved å overbruke det utdaterte begrepet? Menn får ha det så mye friere i sine utsagn, og det bidrar du til. Anonymkode: 58def...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 9 minutter siden #47 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 20.45): Hvor gammel er du? Er ikke påskegg med godis for unger? Har aldri kjøpt meg noe sånt som voksen… Anonymkode: bacd0...260 Påskeegg er for alle som vil ha! Rebus eller eggjakt kan man lage også 🐣😍 TS: fyll det påskeegget til randen, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå