AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Har hørt det er flere joggere som sliter med dette. Må man kutte ut jogginga da? Altså når man er kvitt Plantarfasc? Kommer vel lett tilbake? Anonymkode: e77d6...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Løper fortsatt ja. Løp med det og, er jo bare vondt, ikke farlig. Anonymkode: a6370...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Jeg har det, og jogger til tider mye. Har kjøpt dyre, gode sko, og bruker mye tid på tøying i tillegg. Noen ganger sliter jeg med å gå, men stort sett klarer jeg å holde det på kun vondt. Anonymkode: a4f07...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Løper fortsatt ja. Løp med det og, er jo bare vondt, ikke farlig. Anonymkode: a6370...d95 Ok, men forverrer ikke det tilstanden slik at du aldri blir bra? Anonymkode: e77d6...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har det, og jogger til tider mye. Har kjøpt dyre, gode sko, og bruker mye tid på tøying i tillegg. Noen ganger sliter jeg med å gå, men stort sett klarer jeg å holde det på kun vondt. Anonymkode: a4f07...c36 Hvilke sko har du kjøpt? Savner veeeeldig å jogger- snart et år siden sist. ts Anonymkode: e77d6...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, men forverrer ikke det tilstanden slik at du aldri blir bra? Anonymkode: e77d6...483 Nei, jeg har det ikke lenger nå. Prioriterer gode løpesko (Hoka) og gjorde øvelser for PF hver dag når jeg hadde det. Anonymkode: a6370...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Løper fortsatt, slet med det i ett til halvannet år, da løp jeg ikke. Veksler mellom 3-4 ulike sko, med ulik dropp og demping, så belastningen varieres. Har ikke fått plantar fascitt tilbake, men gjør øvelser jeg fikk på Nimi også, særlig tåhev. Anonymkode: ef394...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april Du MÅ sjekke ut denne videoen. Vær så snill. Tar bare 5 minutt. Denne gir optimisme og håp! Det blir bra igjen: https://youtu.be/GKkSp-TlofI?si=fQshso2Z5KGWGmrG Anonymkode: f7437...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvilke sko har du kjøpt? Savner veeeeldig å jogger- snart et år siden sist. ts Anonymkode: e77d6...483 Jeg veksler mellom hoka og New balance. (Bruker begge i samme tidsperiode) Men merker de slites fort i dempingen, så bruker ikke hvert par til løping mer enn 3-4 mnd før de byttes. Men er veldig nøye på uttøyning, ellers hadde det aldri gått. Tøyer mange ganger til dagen. Anonymkode: a4f07...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april Fikk tilpasset innleggssåler som jeg alltid bruker. Og sko med skikkelig dropp. Er så lei av joggesko..... Og de hersens sålene som alltid må med. Men er eneste som gjør at jeg kan løpe, gå mye, og bevege meg slik jeg ønsker. Anonymkode: cf6a7...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du MÅ sjekke ut denne videoen. Vær så snill. Tar bare 5 minutt. Denne gir optimisme og håp! Det blir bra igjen: https://youtu.be/GKkSp-TlofI?si=fQshso2Z5KGWGmrG Anonymkode: f7437...acf Hva er budskapet? Sliter med hørsel så greide egentlig ikke forstå budskapet. Dere som har PF, hvor er det egentlig vondt? Jeg har hatt smerter under foten i en måned nå, og har ikke turt å jogge. Men jeg er usikker på om det egentlig er PF. Smertene sitter ikke i hælen, men på forfot og midtre fot. Anonymkode: baa8c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fikk tilpasset innleggssåler som jeg alltid bruker. Og sko med skikkelig dropp. Er så lei av joggesko..... Og de hersens sålene som alltid må med. Men er eneste som gjør at jeg kan løpe, gå mye, og bevege meg slik jeg ønsker. Anonymkode: cf6a7...767 Hvilke sko med skikkelig dropp har du? Anonymkode: e77d6...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er budskapet? Sliter med hørsel så greide egentlig ikke forstå budskapet. Dere som har PF, hvor er det egentlig vondt? Jeg har hatt smerter under foten i en måned nå, og har ikke turt å jogge. Men jeg er usikker på om det egentlig er PF. Smertene sitter ikke i hælen, men på forfot og midtre fot. Anonymkode: baa8c...250 Det er vondt på innsiden av hælen.... Anonymkode: e77d6...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilke sko med skikkelig dropp har du? Anonymkode: e77d6...483 Hoka (husker ikke merket) passer best for meg. Fikk målt på løplabbet, ingen av skoene der var ideelle, men da kunne hun gi meg tips om akkurat hva jeg burde prøve, gitt høyde vrist, bredde, med mer. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er budskapet? Sliter med hørsel så greide egentlig ikke forstå budskapet. Dere som har PF, hvor er det egentlig vondt? Jeg har hatt smerter under foten i en måned nå, og har ikke turt å jogge. Men jeg er usikker på om det egentlig er PF. Smertene sitter ikke i hælen, men på forfot og midtre fot. Anonymkode: baa8c...250 Hælen, som regel ut mot siden, men kan flytte seg litt. Når jeg strekker kjenner jeg at senen under foten, der betennelsen jeg såvidt har forstått sitter, er stram og vond. Og at smerten stråler ut mot et punkt i hælen. Anonymkode: cf6a7...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå