AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Jeg har en betennelse i hælen, og ble henvist til MR. Spent på hva de finner ut. Hva ble du undersøkt for å finne ut av? Fann de det? Anonymkode: c795c...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Har tatt MR av hæl to ganger for å se etter tretthetsbrudd. Venter på ny MR nå. Har ellers tatt MR av rygg for å se etter brudd, hode for å se etter årsak til hodepine, ankel for å se etter leddbånd-skade og skulder for å bekrefte betennelse. Anonymkode: 3c686...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Har tatt MR av nedre del av rygg for å sjekke om prolaps eller lignende. Fant prolaps, men på "feil" side 🙄 så da var alt fint da selvsagt... Anonymkode: de5c2...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Tatt mr av hode to ganger, uten funn. Så da var det riktig "funn". Også tatt mr av ankel en gang for å sjekke hvorfor smerter. Da uten noe funn, som ikke ga svar på smertene. Anonymkode: 4db29...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Tatt MR av hofteområdet. Fant tretthetsbrudd i lårhalsen. Og av hodet pga spinallekkasje Anonymkode: c1a7c...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april Har tatt MR for flere ting, nyrene en gang i fobindelse med høyt blodtrykk, tok en når jeg røk talufibulærbåndet i ankelen, tror jeg hadde både MR og CT av håndleddet når jeg knuste det, og nå sist MR av hodet for å utelukke diverse (svulst, blødning, strukturelle feil i hjernen osv). Anonymkode: fec44...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Hadde røket korsbåndet og skadet menisken, så omfanget skulle vel sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april MR av hodet i forbindelse med epilepsiutredning. Fant heldigvis ingenting galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april Tatt MR to ganger. Første MR viste prolaps i nakken. Andre MR viste kjeveluksasjon. Anonymkode: 071b4...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april Tar jevnlig MR for å følge opp hjernesvulst. Har også tatt MR av kneet. Ja, de fant artrose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april Tatt MR av kne: påvist alvorlig artrose og forskyving av kneskål, tatt av albue i forbindelse med kraftig luksasjon for å utelukke brudd/skade. Tatt av hode for sjekk av øre/tinningben + utelukke ting. Tatt av skulder: utelukke skade (mista et tungt bord ned på skulder og fikk problem i etterkant) : var litt rusk: men det har fått grodd og fikset seg selv. Tatt av rygg pga kraftsvikt i fot: påvist spinal stenose : haste-operert pga mer og mer uttalte symptom og problem med blære/tarm. Anonymkode: a17f9...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Del Skrevet 4. april MR av knær har vist artrose. MR av skulder etter et traume viste at avslitte muskler og muskelsener, samt atrofi og artrose fordi jeg hadde gått med skaden flere måneder. Ble en større reparasjon der gitt… Anonymkode: 946a3...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #13 Del Skrevet 4. april Tok av nakke/skulderområdet fordi jeg mistet følelse og bevegelighet i ene armen. Alt normalt ut, bortsett fra at en nerve var i klem. Anonymkode: 01629...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #14 Del Skrevet 4. april Hodet. Migrene som har endret karakter og alvorlighet. Anonymkode: 3022f...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #15 Del Skrevet 4. april ryggskader flere ganger, kunsten er å stenge ute lyden og bare vente i ro og mak så er MR uproblematisk. Den ene gangen jeg tok MR av hodet derimot var det mest ubehagelige den masken man må ha på, den gav en ørliten følelse av klaus 😝 Anonymkode: 57390...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Del Skrevet 4. april Jeg har en kul på størrelse med en tennisball i magen som de må holde under oppsikt flere ganger i året, de kan ikke opererer den med mindre det står om liv. For de har prøvd å opererer den ut, men da holdt jeg på å blø ihjel på operasjonsbordet siden hovedpulsåren min er kveilet inne i den og de ikke visste det. Anonymkode: 93a5a...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 4. april #17 Del Skrevet 4. april Tatt flere ganger av hodet, kjeve og knær. Samt en gang av begge hender. Alt pga smerter. Å ta av hodet er definitivt verst pga masken. Men jeg har lært meg at det som fungerer best er å lukke øynene før den settes på, og holde de lukket til den er av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. april #18 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har en betennelse i hælen, og ble henvist til MR. Spent på hva de finner ut. Hva ble du undersøkt for å finne ut av? Fann de det? Anonymkode: c795c...7bb Tatt MR av begge knærne, begge skuldre og av rygg. Diverse skader (idrett og jobbrelatert). Ville finne årsakene til diverse smerter og immobilitet. Ja. MR ga gode svar i alle tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #19 Del Skrevet 4. april MR av hode for å se etter svulst eller tegn på MS. Fant ingenting, heldigvis, men jeg har fortsatt symptomer. Anonymkode: 515b0...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #20 Del Skrevet 4. april Hadde hodepine, svulst ble funnet. Har hatt flere MR i etter operasjon for se etter endring. Anonymkode: 070ca...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå