Gå til innhold

Normalt å tenne på damer i 50 årene når en er 40?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fram til i høst likte jeg å se på damer fra 18-38 år.  Og kunne tenke wow om en så ei pen dame i 18-25 år. Spesielt om ho hadde litt trent kropp og fin rompe. Men denne aldersgruppen tenner jeg ikke på lengre.  Den har flyttet seg til 40-53. 

De siste månedene tenner jeg mer og mer på damer rundt 50. Spesielt om de har rynker/ 3 streker ved siden av øynene, tatt vare på seg selv og slank kropp.  Da blir jeg helt mo i knærne.  

Trener mye på treningssenter og det er tett mellom maskinene.  Damer rundt 50 begynner ofte å prate til meg og spør ofte om de trener riktig eller kan vise de øvelsen.  

Det er veldig hyggelig, men begynner å bli litt vanskelig nå, for de siste månedene er det flere damer rundt 50 som jeg har trent samtidig med der vi ofte trener sammen. Og da blir det ofte så tett at en kan kjenne lukten og det blir ofte kroppskontakt.  

Og det begynner å bli et problem, for jeg har begynt å bli så sinnsykt kåt i år  Har hatt stålkontroll på junior de siste 20 årene, men det har vært sykt vanskelig i år.  

Føler at jeg på kort tid har blitt eldre samtig som hormonene mine plutselig har våknet. Noen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 1b2e9...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med ei på 54 som fyller kravspeken?

Anonymkode: cc345...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke faktisk førti år og bekymret for at dette skulle være unormalt? 

Anonymkode: 66f94...a5a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er 44 og tenner fint på meg som er 50+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skyldes nok at årets 50-åringer er det heteste kullet som noen sinne har eksistert 😆

Anonymkode: df5f6...dd1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LOL 🤣

Anonymkode: 91628...318

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 18.46):

Det skyldes nok at årets 50-åringer er det heteste kullet som noen sinne har eksistert 😆

Anonymkode: df5f6...dd1

Ekspander  

Dén trengte jeg! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rundt ti år i forskjell er vel ikke så merkelig, men når kjerringer i midten av femtiåra holder på med menn i 20-30 åra blir det kvalmt. Jeg er 56 og har en sønn på 35 nei, det blir helt feil assosiasjoner.

Anonymkode: f6e1c...20d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja

Anonymkode: 16787...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke normalen, men kan jo skje. Som det meste annet,  De fleste jeg kjenner der mannen er 10-15 år yngre møttes da kvinnen var under 45. Noen få da kvinnen var over 50.

Anonymkode: 74d14...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ser jo omtrent ikke noen forskjell fra 40-50 årene på menn eller damer. I hvertfall klarer ikke jeg det. Å gjette alder på noen er dritvanskelig mellom ca 37 - 55. De ser ganske like ut.

Anonymkode: 8c4a7...be9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 15.25):

Man ser jo omtrent ikke noen forskjell fra 40-50 årene på menn eller damer. I hvertfall klarer ikke jeg det. Å gjette alder på noen er dritvanskelig mellom ca 37 - 55. De ser ganske like ut.

Ekspander  

Jeg synes det er enorm forskjell på 37 og 45. Noen forandres helt i disse årene. Kjenner dem ikke igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppsøk mental hjelp? 

Anonymkode: 3359e...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 15.25):

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 15.27):

Jeg synes det er enorm forskjell på 37 og 45. Noen forandres helt i disse årene. Kjenner dem ikke igjen. 

Ekspander  

Litt enig med begge,   Vi hadde et klassetreff i fjor med klassen fra ungdomskolen.  Noen i fra klassen ser ut som de er 35 mens andre ser ut som de er 10 år eldre. 

Anonymkode: 1b2e9...daf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...