AnonymBruker Skrevet 4. april #21 Del Skrevet 4. april Daria skrev (1 minutt siden): Jeg kunne vært enig, hvis det bare var sin egen liv og helse mor valgte å risikere, men det er tross alt et barn også med i bildet her. Ja babyene risikerer hjerneskader og død fordi mødrene vil være naturlige Anonymkode: b422c...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5. april #22 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tragisk for barnet som potensielt ender opp med alvorlig hjerneskade og ikke kan ha et verdig liv pga fødselsskade. Synes det bør forbys. Anonymkode: 14ba5...54f Burde havne under samme paragrafer som f ikke feste barn i bilen etc. utsette barn for fare med viten og vilje , er helt klart straffbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 5. april #23 Del Skrevet 5. april Anim92 skrev (15 timer siden): Jeg tror nok man klarer å skille på en fødende kvinne som ikke rakk ambulansen og en som planla uassistert hjemmefødsel altså. Forøvrig vil jeg ikke at terskelen for å kontakte helse skal bli enda høyere ved å forby uassistert hjemmefødsler heller. Etter etterforskning klarer man å skille på det ja, men da må man jo først siktes. Det er en enorm belastning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Anonymkode: 0dbe2...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå