Gå til innhold

Hva slags type familie har taco til middag hver fredag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en trist tråd med triste mennesker. 

Nå er streken satt så lavt at bare man spiser taco så blir man latterliggjort på KG.

Håper folk forstår at det er folk i tråden som har problemer, ikke en selv.

Anonymkode: 996ab...a33

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nå er streken satt så lavt at bare man spiser taco så blir man latterliggjort på KG.

KG er en merkelig gjeng ja. Fordomsfulle, moteriktige, politisk korrekte, og ekstremt mainstream, samtidig som de forsøker å fremstå som hippe og sofistikerte.

Anonymkode: 1b681...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tja, TS her. Fikk en nedlatende kommentar fra en kollega om at jeg gledet meg til tacomiddag. Måtte lodde stemningen. Syns det er mest hyggelige kommentarer, i alle fall til KG å være. Ble nå litt glad for info om at kronprinsparet spiste taco da barna bodde hjemme. Det skal min kollega få høre på mandag!

Anonymkode: ae980...060

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skiller du ikke mellom Toro Taco og hjemmelaget Taco ?

Anonymkode: a2973...88b

Finnes det Toro Taco? Det har jeg faktisk ikke sett i butikken, men det er kanskje bare meg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (21 minutter siden):

Finnes det Toro Taco? Det har jeg faktisk ikke sett i butikken, men det er kanskje bare meg?

Kanskje de mener santa maria? Jeg bruker i alle fall lefser og salsa derifra. Taco er jo lettvint mat. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De samme som samles til pizza på lørdagskveldene.

Så digg å gå inn i helgen uten å måtte planlegge middag!

Anonymkode: 9294b...523

Har vi har alltid gjort omvent pizza pår fredag til film, taco på lørsdag, og rester av alt på søndag. Mye mer lettvint med pizza på fredag enn å kutte opp masse grønnsaker til en. Taco minste oppvaske ogaå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det ikke fast fredager, men tipper vi har to-tre taco-relaterte middager i måneden. Alltid på helg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor bringer du inn utdanningen din og lønn? 😂 Ingen bryr seg. 

Basic å spise taco hver fredag. Litt sånn typisk norsk? Vi er så basic og enkle de fleste av oss. Hadde tacofredag hver fredag før, savner det gitt.

Anonymkode: beba2...7b3

trådstarter spurte spesifikt om hva slags folk som spiser taco på fredager, det er hele poenget med tråden.

Eller trodde du TS mente hva slags hårfarge de som spiser taco på fredager har?

Anonymkode: c78aa...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver fredag er nok maaaange ulike familier med barn/ungdom.  innkl. oss selv, ikke hver fredag men ofte. Men det finnes også noen som må ha denne taco'n i konfirmasjonsselskapet, daa har tacon gått litt langt syns jeg 😅😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig familie vil jeg si :) vi hadde det ofte på fredager før,men jeg ble så lei

Anonymkode: 068f3...63a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bruke høyrygg eller bog og langtidssteke det i en keramikkgryte. Ferdig når det ramler fra hverandre. Så blande inn en enkel krydderblanding jeg har mortret (typiske krydder brukt i tacokrydderblandinger).

En god pico de gallo lager man jo kjapt.

Så syntes jeg det er litt gøy å lage gode tortillaer på steketakken.

Elsker taco😀

Men kanskje beste jeg har smakt var en Coca-Cola marinert burrito jeg fikk servert av noen meksikanere i Nevada for noen år siden. Jeg var ekstremt skeptisk, men herregud så godt.

Anonymkode: 5cda3...e38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De spiser sammen og ser på linjær TV. Sammensveiset og nær familie. Glad i sosialt samvær. 

Anonymkode: 30076...99f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.58):

Tacofredagfolket er litt fantasiløse, kanskje? Liker det kjente og unngår å prøve noe nytt. Er nok også litt late og går for det samme hver fredag bare for enkelthets skyld.

Her i huset har vi også taco av og til, men det går noen uker mellom hver gang. Det er jo så mye annet godt å smake på og mange spennende måter å bli mett på. Det er noen retter vi har oftere enn andre, men vi har aldri hatt en fast rett på en fast ukedag. Vi varierer også hva slags taco vi har, når vi har det. Kan kjøpe ferdigretter som Santa Maria, men vi kan også lage helt andre typer taco fra bunnen av.

Anonymkode: e26b1...e7e

Du tror at de som har tradisjon med å spise taco på fredag ikke utforsker nye typer mat sånn ellers? Eller at ingen av dem eksperimenterer med tacoen?

Anonymkode: 707df...03f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.33):

La fordommene flyte fritt! 

Hva kjennetegner familier som har taco til middag hver fredag?

TS tilhører en slik familie, og vi elsker taccotradisjonen vår.

Syns alle her i landet har det. Jeg føler meg sær nesten fordi vi ikke har denne tradisjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes norsk taco er kjempegodt, men vi har ingen faste dager for noe måltid. Liker å ta ting på sparket. Å planlegge for mye ødelegger litt, mener jeg.

Anonymkode: 3fe68...559

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...