AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Vet ikke om denne passer best her eller på kropp og helse, men tar det her siden det skjedde ifm fødsel. Har etter fødsel og derav fremfall fått store mengder utflod. Det hjelper ikke noe særlig med truseinnlegg fordi det er så tykt og slimete, som store snørrklyser som ikke absorberes. Fikk ingen gode råd av gynekolog/lege så håper noen her har noen tips. Anonymkode: baa95...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Slik var det for meg også. Ble gradvis bedre og så og si helt tilbake til normalen ett år etter fødsel. Om det var ventetiden eller det at jeg sluttet å amme som hjalp vet jeg ikke. Mener jeg googlet noe om klissete utflod og forstod at det var normalt. Anonymkode: 8e71d...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik var det for meg også. Ble gradvis bedre og så og si helt tilbake til normalen ett år etter fødsel. Om det var ventetiden eller det at jeg sluttet å amme som hjalp vet jeg ikke. Mener jeg googlet noe om klissete utflod og forstod at det var normalt. Anonymkode: 8e71d...1b9 Takk for svar, men er en del år siden fødsel så har gitt opp at det skal normalisere seg dessverre. Anonymkode: baa95...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå