AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har en bil som er 14 år gammel og den har kjørt 200 000km. Har fortsatt kasko som jeg har hatt siden jeg kjøpte bilen ny. Når bør jeg gå over til delkasko, noen tanker om dette anyone? Anonymkode: a0635...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Når du har stor nok buffer til å fikse/kjøpe ny om du bulker og det er din skyld. Anonymkode: c7054...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Husk at det er noen tusen i egenandel på fullkasko også, om man velger å bruke den. Anonymkode: 2f669...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Definitivt på tide å gå over til delkasko. Jeg bytter til delkasko når fabrikkgarantien går ut, typisk etter 150k km/5 år. Anonymkode: a0ef2...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en bil som er 14 år gammel og den har kjørt 200 000km. Har fortsatt kasko som jeg har hatt siden jeg kjøpte bilen ny. Når bør jeg gå over til delkasko, noen tanker om dette anyone? Anonymkode: a0635...39f Ved et uhell der forsikringsselskapet vurderer kostnad for å reparere bilen overstiger verdien av bilen vil den sum som utbetales av forsikringsselskapet tilsvare verdien å kjøpe en tilsvarende bil. Sjekk finn.no hva en tilsvarende bil, merke, alder og km omsettes for. Det er trolig ikke så høy sum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Hva er prisforskjellen mellom kasko og delkasko? Jeg vurderte gå over til delkasko da bilen min var 7 år. Elbil, gått 60 000. Men jeg sparer knapt 100kr måneden om jeg bytter fra "kasko ekstra" til delkasko... Anonymkode: 85ba0...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Normalt ville jeg si delkasko. Men det er og avhengig av verdien på bilen (det finnes mange biler som er dyre selv om de er 14 år og kjørt 200k), din økonomiske styrke (kan du kjøpe ny bil om du krasjer den du har) og hva prisforskjellen er på delkasko/kasko (for noen biler kan det være veldig lite) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Definitivt på tide å gå over til delkasko. Jeg bytter til delkasko når fabrikkgarantien går ut, typisk etter 150k km/5 år. Anonymkode: a0ef2...a08 Ufattelig dumt Anonymkode: 78761...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Det kommer helt ann på verdien på bilen og om du har lån på den. Anonymkode: ba6f7...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ufattelig dumt Anonymkode: 78761...cf8 Ufattelig påstand uten argumenter. Delkasko er ypperlig for folk flest. Prisforskjellen er stor. Biler taper seg i utgangspunktet 50-80000 kr/året, så etter den tid er det vel noe man kan klare å stemme med bonuskontoen. Anonymkode: a0ef2...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå