AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april På min arbeidsplass har vi regler angående mobilbruk og bruk av øreplugger. Alle følger reglene, men når leder er borte er det en som drifter i reglene. Er dette normalt? Jeg klarer ikke å tenke at dette er greit av voksne folk Anonymkode: 5082a...ab6
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På min arbeidsplass har vi regler angående mobilbruk og bruk av øreplugger. Alle følger reglene, men når leder er borte er det en som drifter i reglene. Er dette normalt? Jeg klarer ikke å tenke at dette er greit av voksne folk Anonymkode: 5082a...ab6 Det betyr at de respekterer lederen, ikke reglene i seg selv. Helt normalt. Anonymkode: 7613f...268 4
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april Det er som meg i trafikken. Jeg holder fartsgrensen når politiet ligger bak meg eller når jeg kjører forbi en fotoboks. Men egentlig er jeg uenig i regelen(les: ønsker høyere fartsgrense) . Jeg respekterer dog de som bestemmer over reglene, så når "de er der"(les: jeg kan bli tatt) så kjører jeg saktere. Anonymkode: 7613f...268 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er som meg i trafikken. Jeg holder fartsgrensen når politiet ligger bak meg eller når jeg kjører forbi en fotoboks. Men egentlig er jeg uenig i regelen(les: ønsker høyere fartsgrense) . Jeg respekterer dog de som bestemmer over reglene, så når "de er der"(les: jeg kan bli tatt) så kjører jeg saktere. Anonymkode: 7613f...268 Så du respekterer ikke muligheten for å havne i en ulykke? For å bli drapsmann? For å skade noe/noen? Og du sier du respekterer de som bestemmer over reglene, altså regjeringen og stortinget. Jeg antar du mener håndhever lovene(noe politiet gjør) All respekt til deg. Det er slike som deg som får fartsgrensene til å bli lavere. Tenk om sjåføren som meide ned naboungen her for noen år siden hadde ligget i 80 framfor 100, og fulgt med på veien så hadde jeg kanskje fortsatt hatt 80sone forbi huset mitt og en nabounge som ikke er varig invalid og må sitte i rullestol resten av livet. Anonymkode: c2b40...d56 11
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): På min arbeidsplass har vi regler angående mobilbruk og bruk av øreplugger. Alle følger reglene, men når leder er borte er det en som drifter i reglene. Er dette normalt? Jeg klarer ikke å tenke at dette er greit av voksne folk Anonymkode: 5082a...ab6 Påvirker regelbruddet deg, eller er du bare veldig rigid som person? Anonymkode: 42005...301 3
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er som meg i trafikken. Jeg holder fartsgrensen når politiet ligger bak meg eller når jeg kjører forbi en fotoboks. Men egentlig er jeg uenig i regelen(les: ønsker høyere fartsgrense) . Jeg respekterer dog de som bestemmer over reglene, så når "de er der"(les: jeg kan bli tatt) så kjører jeg saktere. Anonymkode: 7613f...268 Dette her er de aller dummeste og mest irriterende sjåførene jeg vet om. Gratulerer! Anonymkode: d29fc...d74 4
Maskinfører Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Når katten er borte så danser musene på bordet ☺️ ja det kan være normalt 2
Brunhilde Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det betyr at de respekterer lederen, ikke reglene i seg selv. Helt normalt. Anonymkode: 7613f...268 Nei, det betyr at de frykter lederen, men driter i reglene. Nei, ts, det er ikke greit - men du må enten gjøre noe med det eller la være å ergre deg over det. Ditt valg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): På min arbeidsplass har vi regler angående mobilbruk og bruk av øreplugger. Alle følger reglene, men når leder er borte er det en som drifter i reglene. Er dette normalt? Jeg klarer ikke å tenke at dette er greit av voksne folk Anonymkode: 5082a...ab6 Sånn er det overalt, feks i trafikken, der kjører ikke folk over fartsgrensen hvis de ser en politibil Anonymkode: 6e3dc...b44
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april Jeg er nysgjerrig på hvilken måte dette sjenerer deg? Er det bare at vedkommende ikke følger reglene (som kan være fornuftige eller ikke, avhenger av jobben og begrunnelsen for dem)? Er regelen at dere skal eller ikke skal ha øreplugger? Mener du trådløse earpods eller mener du støyreduserende øreplugger? Anonymkode: 9b4f5...676 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå