Gå til innhold

Følelsen av å tisse ut av skjeden, og luftbobler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er godt inne i overgangsalderen - om ikke ferdig, og går nå ikke på hormonpreparat da overgangsplagene ikke er tilstede lengre. MEN - noe nytt har plutselig dukket opp!

Når jeg går på do for å tisse, så kjennes det liksom ut som om jeg tisser ut av skjeden?? Jeg gjør sikkert ikke det, men det kjennes slik ut. Merker også masse sånne bittesmå luftbobler, spesielt når jeg sitter. Disse kommer ikke fra rumpa, men fra skjeden og beveger seg fremover og opp. Ingen lyd eller lukt eller noe, bare bitte bitte små bobler liksom?

Noen som har vært borti noe liknende?

Anonymkode: 830a3...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan være underlivsprolaps.

Anonymkode: 8bbf9...688

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må nok til en gynekolog for å se litt på forholdene...

Anonymkode: 42643...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ting begynner nok å bli litt slappere der nede enn du er vant med. Når det henger litt er det også mer naturlig at vi kjenner mer når du tisser.

Anonymkode: b06dc...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har de samme boblene men har muskelskade og livmorfremfall. Mulig at du har fått fremfall av noe slag? 

Anonymkode: d922c...24e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det egentlig noe rart med at det er litt luft skjeden og at kjennes ut som tisset kommer derfra for det bobler jo når luften kommer ut ved trykking?

Anonymkode: 01913...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje noe har endret seg slik at strålen får en litt annen vinkel, så det kan slå littegrann oppover i stedet for å kun gå rett ned. Skader ikke å ta en sjekk.

Anonymkode: b8a78...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg å får bobler.. ingenting som feiler meg. Fikk det en gang i 40 årene. Er nå 51.

Anonymkode: 7ba2c...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også bobler innimellom og feiler ingenting. 

Anonymkode: 9d12e...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fall i hormoner gjør noe med glatt muskulatur (slimhinner) bla. De blir slappere og man kan føle at man mister litt kontakt med både underliv, tarmer og mage og hørsel . Man kan blir veldig oppblåst også pga dette. For noen hjelper hrt og man blir kvitt problemet. 

Anonymkode: 0f80e...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...