AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:17 #1 Del Skrevet fredag kl 15:17 Drømte at jeg hadde flyttet til leilighet med mus. Prøvde å fange flere mus, og mistet/ kastet dem ned flere etasjer. Før jeg satte en i et hamsterbur. Men sprinklene var for spredte, så musen kom ut. Og jeg ble bitt i fingrene flere ganger, underveis i kaoset. Og så var buret plutselig helt fullt av mugg, sånn at jeg tenkte det var usunt for musen å bo der I går drømte jeg om ski. Jeg og mannen møtte på et tidligere crush og kjæresten hans. Jeg ble da gående å prate med kjæresten hans, og så gikk vi inn en avtale om å gå på ski senere. Men de dukket ikke opp, og drømmen snuttet med at mannen min sa at det var dårlig å bare svikte oss. Anonymkode: 5e232...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Mus i drøm kan komme litt an på åssen farge musen er å. Mus kan være symbol på negative energier eller noe du er ubevisst over som skjer eller er til stede. Sett drømmen opp mot dagliglivet fordi drømmer er teknisk sett hjelp mot hva som skjer i det våkne livet. I den her situasjonen, sånn jeg tolker drømmen din uten at jeg vet noe om hverdagslivet ditt, er at det er noe ubevisst du ikke er klar over som er til stede i ditt liv. Det kan være negative energier eller at noen du ikke er helt komfortabel med, har kommet inn i ditt "personlige rom". Det kan være knyttet til nær fremtid, at noe i nær fremtid vil det være noe negativt energi eller noen som forsøker komme inni ditt personlige rom og så blir dere sviktet på et vis. Kanskje væreforsiktig rundt hvem du slipper inn eller åpner opp til https://www.auntyflo.com/dream-dictionary/mousemice https://www.californiapsychics.com/blog/dreams/meaning-seeing-mouse-dream.html Anonymkode: 72537...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Grå mus. Ganske vanlige. Først sett på som et problem, senere dårlig samvittighet og prøve å gjøre dem til kjæledyr. Hadde en ganske rar drøm i går natt oogså. Som foregikk i en blanding av jobben min/ sykehuset der barnet mitt nettopp var innlagt. Drømte at jeg stresset med å ikke komme for sent på jobb, og totalt ignorerte at jeg ble forfulgt av en som ville skade meg. Gikk faktisk ut i åpne gater, fordi jeg hadde panikk for å komme for sent til en kjerneoppgave på jobben. Først i ettertid tenkte jeg på at barnet satt alene på rommet sitt, og at jeg burde kontakte det og si at det kunne spise alt det gode i kjøleskap/ fryser. Men ikke måtte gå ut. Hadde noen heftige trusler og vold på jobb for flere år siden. Kanskje det hodet prøver å bearbeide? Anonymkode: 5e232...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå