AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:58 #1 Del Skrevet fredag kl 14:58 Kan man det? Eller må man i salongen der man fikk gellack for å fjerne? Jeg tenkte å file, men tør ikke og har heller ikke god fil😏 Anonymkode: b6fe9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:59 #2 Del Skrevet fredag kl 16:59 Du må file. Du kan også kjøpe gel-remover, finnes på de fleste steder som selger gellack. Men du må uansett file av topcoaten først. Anonymkode: 99d0d...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du må file. Du kan også kjøpe gel-remover, finnes på de fleste steder som selger gellack. Men du må uansett file av topcoaten først. Anonymkode: 99d0d...3c1 Så du tror jeg kan file den vekk helt? Altså med bare fil? Anonymkode: b6fe9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Dypp bomullspad i neglelakk fjerner, legg over neglen og pakk inn i folie. La virke i 20 min. Da kan du bare pille den av. Anonymkode: 2fc27...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dypp bomullspad i neglelakk fjerner, legg over neglen og pakk inn i folie. La virke i 20 min. Da kan du bare pille den av. Anonymkode: 2fc27...d3b Pakket inn i går for å prøve, lot sitte i 10 min og ingenting skjedde.😏 Anonymkode: b6fe9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så du tror jeg kan file den vekk helt? Altså med bare fil? Anonymkode: b6fe9...275 Jeg legger gel selv, og bruker alltid kun fil for å fjerne. Men du bør ha både en grov og en fin fil. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Pakket inn i går for å prøve, lot sitte i 10 min og ingenting skjedde.😏 Anonymkode: b6fe9...275 Det er ingen remover eller lignende som funker om du ikke filer av topcoat først. Anonymkode: 99d0d...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg legger gel selv, og bruker alltid kun fil for å fjerne. Men du bør ha både en grov og en fin fil. Det er ingen remover eller lignende som funker om du ikke filer av topcoat først. Anonymkode: 99d0d...3c1 Jeg gjør dette hver søndag, før jeg legger ny, så jo, det fungerer utmerket. Anonymkode: 2fc27...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg legger gel selv, og bruker alltid kun fil for å fjerne. Men du bør ha både en grov og en fin fil. Det er ingen remover eller lignende som funker om du ikke filer av topcoat først. Anonymkode: 99d0d...3c1 Takk da filer jeg forsiktig. Anonymkode: b6fe9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør dette hver søndag, før jeg legger ny, så jo, det fungerer utmerket. Anonymkode: 2fc27...d3b Bruker du å legge gellack hver søndag? Anonymkode: b6fe9...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå