AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:53 #1 Del Skrevet fredag kl 14:53 Er det noen klarsynte her som kan hjelpe? Sliter sånn i forholdet jeg er i, vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre i forholdet. Har prøvd å snakke med han mange ganger, men det ser ikke ut til å hjelpe😔 Er det noen klarsynte her som får opp noe om dette? Ble jeg stå i det og fortsatt jobbe for forholdet, eller er dette helt feil for meg? Hilsen fortvilet😔 Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkide1 Skrevet fredag kl 14:55 #2 Del Skrevet fredag kl 14:55 Parterapi. Trenger ikke være klarsynt for det. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:57 #3 Del Skrevet fredag kl 14:57 orkide1 skrev (1 minutt siden): Parterapi. Trenger ikke være klarsynt for det. Ja har tenkt tanken, men det er jo svindyrt😔 Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkide1 Skrevet fredag kl 14:57 #4 Del Skrevet fredag kl 14:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja har tenkt tanken, men det er jo svindyrt😔 Anonymkode: bfc50...392 Ja, men det ser ikke ut som du kommer noen vei uten hjelp. Har dere alltid hatt så dårlig kommunikasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:04 #5 Del Skrevet fredag kl 15:04 orkide1 skrev (3 minutter siden): Ja, men det ser ikke ut som du kommer noen vei uten hjelp. Har dere alltid hatt så dårlig kommunikasjon? Ja, vi har alltid kommunisert dårlig, fordi vi er så ulike og har ulike behov når det kommer til kommunikasjon, på alle områder. Vi har bare vært sammen i to år, og håpet var at vi skulle jobbe med dette sammen, det snakket vi også om. Men vi står på stedet hvil. Vi har ikke råd til dyr parterapi til 2800kr pr konsultasjon. Jeg vet at klarsynte kan få opp informasjon som kan være til hjelp, derfor spør jeg her. F.eks, ønsker kjæresten min virkelig å være sammen med meg, og jobbe for forholdet? Eller er han litt middelmådig i innsatsen med vilje? Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:10 #6 Del Skrevet fredag kl 16:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): F.eks, ønsker kjæresten min virkelig å være sammen med meg, og jobbe for forholdet? Eller er han litt middelmådig i innsatsen med vilje? Spør han. Anonymkode: dfbc2...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:12 #7 Del Skrevet fredag kl 16:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør han. Anonymkode: dfbc2...3d4 Noen ganger matcher ikke ordene med sannheten. Jeg forstår ikke vibbene hans. Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkide1 Skrevet søndag kl 14:22 #8 Del Skrevet søndag kl 14:22 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 18.12): Noen ganger matcher ikke ordene med sannheten. Jeg forstår ikke vibbene hans. Anonymkode: bfc50...392 Om ikke ord og handling samsvarer så lyger han. Stol på det han gjør, ikke det han sier. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:18 #9 Del Skrevet søndag kl 16:18 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 18.12): Noen ganger matcher ikke ordene med sannheten. Jeg forstår ikke vibbene hans. Anonymkode: bfc50...392 Så han lyver altså? Anonymkode: dfbc2...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:21 #10 Del Skrevet søndag kl 16:21 På familievernkontoret er det gratis. Anonymkode: 8ab9e...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:27 #11 Del Skrevet søndag kl 16:27 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På familievernkontoret er det gratis. Anonymkode: 8ab9e...ec4 Ikke hvis vi ikke har barn. Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:31 #12 Del Skrevet søndag kl 16:31 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så han lyver altså? Anonymkode: dfbc2...3d4 Han lyver ikke direkte, men han sier han er glad i meg og at han ser for seg oss to på lang sikt, men han vrir seg unna samtaler om fremtiden, og viser lite engasjement i meg. På en måte tror jeg ikke han vet bedre, han vet ikke hvordan han skal behandle en kjæreste, eller hva emosjonell nærhet betyr. Og han vier meg ekstremt lite tid, fordi han har det så travelt ellers i livet. Det er stor avstand mellom oss, både fysisk og emosjonelt. Men han vil likevel være sammen med meg og bygge et godt og trygt forhold sammen. Så han motsier jo seg selv litt, selv om han muligens ikke skjønner det selv. Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:58 #13 Del Skrevet søndag kl 16:58 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han lyver ikke direkte, men han sier han er glad i meg og at han ser for seg oss to på lang sikt, men han vrir seg unna samtaler om fremtiden, og viser lite engasjement i meg. På en måte tror jeg ikke han vet bedre, han vet ikke hvordan han skal behandle en kjæreste, eller hva emosjonell nærhet betyr. Og han vier meg ekstremt lite tid, fordi han har det så travelt ellers i livet. Det er stor avstand mellom oss, både fysisk og emosjonelt. Men han vil likevel være sammen med meg og bygge et godt og trygt forhold sammen. Så han motsier jo seg selv litt, selv om han muligens ikke skjønner det selv. Anonymkode: bfc50...392 Så dere bor på forskjellige steder? Holder han deg på gress tro? Anonymkode: dfbc2...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:03 #14 Del Skrevet søndag kl 17:03 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han lyver ikke direkte, men han sier han er glad i meg og at han ser for seg oss to på lang sikt, men han vrir seg unna samtaler om fremtiden, og viser lite engasjement i meg. På en måte tror jeg ikke han vet bedre, han vet ikke hvordan han skal behandle en kjæreste, eller hva emosjonell nærhet betyr. Og han vier meg ekstremt lite tid, fordi han har det så travelt ellers i livet. Det er stor avstand mellom oss, både fysisk og emosjonelt. Men han vil likevel være sammen med meg og bygge et godt og trygt forhold sammen. Så han motsier jo seg selv litt, selv om han muligens ikke skjønner det selv. Anonymkode: bfc50...392 Har deg på gress. Trenger ikke være klarsynt for å se det. Anonymkode: 050ae...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:08 #15 Del Skrevet søndag kl 17:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så dere bor på forskjellige steder? Holder han deg på gress tro? Anonymkode: dfbc2...3d4 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har deg på gress. Trenger ikke være klarsynt for å se det. Anonymkode: 050ae...6ba Jeg hadde tenkt det samme dersom jeg ikke kjente han fra før vi ble sammen. Vi har kjent hverandre i mange mange år, og har en del felles venner og miljø. Vi hadde vennskapet og respekten for hverandre der før vi ble sammen. Derfor syns jeg det er veldig veldig rart om han skulle holde meg på gress, iallefall bevisst. Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:10 #16 Del Skrevet søndag kl 17:10 Enda ei som påtvinger mannen deres ønsker og maskerer det med at han er dårlig til å kommunisere og vrir seg unna å svare direkte. Han er er ikke der du er, og du pusher han dine ønsker. Ville du ha svært ærlig på alle spørsmål du får hvis ser innebærer en livslang forpliktelse? Anonymkode: 6b9e1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:18 #17 Del Skrevet søndag kl 17:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enda ei som påtvinger mannen deres ønsker og maskerer det med at han er dårlig til å kommunisere og vrir seg unna å svare direkte. Han er er ikke der du er, og du pusher han dine ønsker. Ville du ha svært ærlig på alle spørsmål du får hvis ser innebærer en livslang forpliktelse? Anonymkode: 6b9e1...40e «Enda ei som..»?? Ærlig talt, dette er store spørsmål man må kunne snakke om og avklare i løpet av de to første årene av et forhold. Anonymkode: bfc50...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå