AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Vi har flott vær om dagen, men kjølig på natten og morgenen. Har flyttet til et sted med terrasse så er ukjent med det. Har sjekket på nett og det står 10 grader, men gjelder det hele døgnet? Da må jeg nok vente en stund. Anonymkode: 35c1f...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Tilnærmet 10 grader hele døgnet ja. Juni og august/ september pleier å være fine måneder for å beise. Det skal ikke være for varmt heller. Anonymkode: dd277...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april sjekk yr - det gjelder nattemp også ja:) Ville ikke beiset el oljet - må jo bare fjerne det🤮 og starte på nytt om 2 år... Selv lar jeg det stå ubehandlet - Men vasker for å få bort skitt grønske seff;) Anonymkode: d880e...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 16.06): Vi har flott vær om dagen, men kjølig på natten og morgenen. Har flyttet til et sted med terrasse så er ukjent med det. Har sjekket på nett og det står 10 grader, men gjelder det hele døgnet? Da må jeg nok vente en stund. Anonymkode: 35c1f...914 Gjorde det i dag! Var supert vær, sol, pluss litt vind. Kan beise terrasse ned mot 0 grader. Det sto i hvert fall på spannet vi kjøpte Anonymkode: 76b0e...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): sjekk yr - det gjelder nattemp også ja:) Ville ikke beiset el oljet - må jo bare fjerne det🤮 og starte på nytt om 2 år... Selv lar jeg det stå ubehandlet - Men vasker for å få bort skitt grønske seff;) Anonymkode: d880e...7de Hæ? Fjerner jo ikke oljen om 2 år? Anonymkode: 2f17f...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 18.50): sjekk yr - det gjelder nattemp også ja:) Ville ikke beiset el oljet - må jo bare fjerne det🤮 og starte på nytt om 2 år... Selv lar jeg det stå ubehandlet - Men vasker for å få bort skitt grønske seff;) Anonymkode: d880e...7de Du lar terassen være ubehandlet og kun vasker den? Ubehandlet treverk, utendørs? Du snakker om å starte på nytt etter to år, man må så klart vedlikeholdsbeise innimellom, menneee… du må faktisk bytte alle terrassebord om kort tid om du lar det stå ubehandlet i åresvis. Anonymkode: f57f1...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet 5. april #7 Del Skrevet 5. april (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du lar terassen være ubehandlet og kun vasker den? Ubehandlet treverk, utendørs? Du snakker om å starte på nytt etter to år, man må så klart vedlikeholdsbeise innimellom, menneee… du må faktisk bytte alle terrassebord om kort tid om du lar det stå ubehandlet i åresvis. Anonymkode: f57f1...f41 Jeg gjør det også sånn på alle plattingene mine, vasker omtrent nå med mye grønnsåpe. Verken beiser eller behandler på noen annen måte. Det er vel femte året mitt, tror jeg, og plattingene har fått en sånn fin, sølvgrå farge som jeg ønsket den skulle få da jeg starta med dette. Hvorfor tror du at man må bytte terrassebordene hvis man grønnsåpevasker dem? Endret 5. april av Dyp pust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå