AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Kan noen forklare meg hvordan det er/funker? Anonymkode: fd6f8...d9f
Meowmere Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april En pleasure dom, eller service dom, er kort fortalt en dominant som får tilfredsstillelse av å gi den submissive nytelse. 1
SlemUlv Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april A Pleasure Dom is a type of Dominant who uses pleasure as their tool of domination, rather than control, pain, or discipline. In this domination style, reigning over the submissive’s enjoyment is how dominance is expressed. This can involve a variety of pleasure-based play, such as teasing, prolonged edging, and sensual domination. Pleasure Doms make delivering orgasms their mission. This can make their subs feel like they have lost control of their own bodies, or like the Dom knows it better than they do. Pleasure, after all, can be a powerful form of control, a gentle way to peel back any resistance. Pleasure Doms can still have a sadistic streak, however, and may enjoy pushing their submissive’s pleasure into pain (if that’s what they enjoy!), using tactics like forced orgasm or orgasm torture. Dette var en definisjon jeg fant. Men det er litt opp til den som vil definere seg som det, så det må kommunikasjon til hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Kjæresten min er det. Han trenger ikke nødvendigvis få orgasme selv. Han trenger ikke så mye PIV heller. Han kan derimot holde på med meg i timesvis. Men han elsker å dominere, og noen former for nedverdigelse. Men allikevel handler det om å tilfredsstille meg og at jeg skal ha det bra. Når jeg er helt fullstendig ferdig så er det helt OK for han, han kan jo ha tatt meg litt underveis og kanskje vi ender med utløsning for han men det er ikke regelen. Mest unntaket. Vi filmer alltid. Og han har alltid massiv ereksjon så han liker det på alle måter. Men som han sier så er det mentalt tilfredsstillende å holde på med meg med hender og utstyr mens jeg er hjelpesløs. Anonymkode: 61564...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 21.16): Kjæresten min er det. Han trenger ikke nødvendigvis få orgasme selv. Han trenger ikke så mye PIV heller. Han kan derimot holde på med meg i timesvis. Men han elsker å dominere, og noen former for nedverdigelse. Men allikevel handler det om å tilfredsstille meg og at jeg skal ha det bra. Når jeg er helt fullstendig ferdig så er det helt OK for han, han kan jo ha tatt meg litt underveis og kanskje vi ender med utløsning for han men det er ikke regelen. Mest unntaket. Vi filmer alltid. Og han har alltid massiv ereksjon så han liker det på alle måter. Men som han sier så er det mentalt tilfredsstillende å holde på med meg med hender og utstyr mens jeg er hjelpesløs. Anonymkode: 61564...0b2 Du er sykt heldig. Håper han er like bra utenfor senga også! Anonymkode: 7d411...97a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du er sykt heldig. Håper han er like bra utenfor senga også! Anonymkode: 7d411...97a Ja det er han heldigvis. Alltid klar for å jobbe med alt som trengs. Jeg føler meg kjempeheldig. Anonymkode: 61564...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå