Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer litt på om det er normalt og være såkalt venn med alle eksene du har i livet ditt, og møter de for gåturer og lar de kjøpe mat og gaver ved bursdager? 

Selv når jeg skriver dette kjenner jeg et ubehag i magen. 

Har en eksdame som jeg holdt på med i ett år. Hun påstår at alle eksene hennes er venner av henne - og i ettertid forstår jeg at hun ofte sender disse meldinger og har en form for kontakt med dem. 

Personlig vil jeg ikke være venn med henne da hun utsatte meg for psykisk vold i den perioden vi var sammen. 

Hun tar kontakt med meg( først flere måneder mellom hver melding.) Nå sender hun mld annenhver uke og inviterer meg med på turgåing, hyttetur etc. 

Hun har selvsagt et nytt forhold, og overlappet mitt og hennes forhold med den nye kjæresten hun har. 

Er det normalt og ha sånn kontakt med flere ekser? Kan forstå det om man har felles barn 

Anonymkode: edbb7...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du sette grenser for deg selv og ikke lade styre av hva andre mener.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har ikke kontakt med x. Har ingen ønske om det heller. 

Anonymkode: df2d4...740

Skrevet

Jeg er venn med begge eksene mine på Facebook. Utover det har vi ikke kontakt.

Hva som er riktig for andre, skal jeg ikke uttale meg om. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja virker som det er vanlig, men noe ingen forteller eller nevner høyt. Alle mine ekser tar kontakt i ny og ne og eksen min vet jeg også sendte eksen sin melding i ny og ne tross for at han sa han ikke har snakket med henne siden hun flyttet ut. 

Anonymkode: dd08e...5b1

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Veldig uvanlig

Anonymkode: 7a35d...7b6

Skrevet

Jeg har én eks jeg anser som venn. Vi har ikke mye kontakt, men sporadisk og vi kan finne på å kjøpe julegave til hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Ble bestevenn med en eks, mye fordi vi nok begge misforsto følelser vi hadde for hverandre med forelskelse. Vi var rett og slett bare glad i hverandre som bestevenner, og forholdet ble veldig fort platonisk, - vi skulle aldri blitt ilag i utgangspunktet. 

Men bare han, de andre 3 eksene er eks av en grunn, og de har jeg absolutt ingen kontakt med. 

Anonymkode: f18b5...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...