AnonymBruker Skrevet 8. april #41 Del Skrevet 8. april Alice123 skrev (7 timer siden): Menn som har vært ungar og spellemenn i 20- og 30-årene og først skal etablere seg med kone og barn i 40-årene, og så ender som "ufrivillig" enslige og barnløse er et eget forskningsfelt og en av forklaringsmodellene på at 1/4 menn over 45 ikke har egne barn. Dette er av det jeg har lest mer ønsketenkning enn realiteten. Man blir ikke plutselig uattraktiv når man ønsker å etablere seg annet enn i de tilfellene de skjer noe markant i livet som at man plutselig havner i en ulykke, får en alvorlig sykdom, slutter helt å ta vare på seg selv etc. Det er stort sett de som ikke er ansett som attraktive i 20- og 30- årene som heller ikke vil være det når de er eldre. Anonymkode: fc306...5fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. april #42 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er av det jeg har lest mer ønsketenkning enn realiteten. Man blir ikke plutselig uattraktiv når man ønsker å etablere seg annet enn i de tilfellene de skjer noe markant i livet som at man plutselig havner i en ulykke, får en alvorlig sykdom, slutter helt å ta vare på seg selv etc. Det er stort sett de som ikke er ansett som attraktive i 20- og 30- årene som heller ikke vil være det når de er eldre. Anonymkode: fc306...5fc Nå handler vel ikke tråden bare om muligheten til å få seg dame, men muligheten til å stifte familie og få barn når man har tippet 40 år. De menn som jeg kjenner til som passer trådens beskrivelse har fremdeles ikke problemer med å få seg dame(r), men det å få egne barn blir det fort verre med. Ene jeg kjenner hadde nok blitt en fantastisk pappa, for har bestandig vært en dedikert onkel og glad i barn, men han utsatte det å stifte familie selv, fordi han skulle leve livet først. Hadde tippet 40 da han var klar for det, og en stund så det ut til å gå bra, for han traff en yngre barnløs kvinne, og var klar for full pakke med henne. Så gikk hun fra ham. Han var for umoden for henne. 😆 Har ikke hatt noen utfordringer med å treffe kvinner videre heller, men de som vil ha ham er ferdige med barn. De som ønsker barn er han oftest for gammel for. Nå er han bonuspappa, og såvidt jeg vet en god bonuspappa også, men jeg tror nok det har gått opp for ham at det ikke blir egne barn, selv om han gjerne skulle ønske det. Han var for sent ute med det ønsket. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå