Gratis Skrevet lørdag kl 14:43 #21 Del Skrevet lørdag kl 14:43 Har du Yacht og privatfly kan du gjøre hva du vil 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:44 #22 Del Skrevet lørdag kl 14:44 Jeg datet en kjekk mann i 2019 som hadde ligget med 150 kvinner, da var han 37 og ville nå stifte familie og finne den rette. Han hadde visst datet uhorvelig mange de siste få årene og syns det var vanskelig, for de han følte seg tiltrukket av hadde mer enn 10 sexpartnere så de «horene» var ikke bra nok til forhold, og de som bare hadde 1-3 partnere hadde han tvunget seg til å prøve å få følelser for, men han følte det bare vennskapelig og avsluttet. Og ja, jeg sluttet å treffe han etter han delte dette, jeg falt i første kategorien. Nå over 40, fremdeles singel, barnløs og leter etter ei som er tilnærmet jomfru men pen og elsker sex. Anonymkode: 442ff...3d4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:11 #23 Del Skrevet lørdag kl 17:11 Gratis skrev (2 timer siden): Har du Yacht og privatfly kan du gjøre hva du vil 😋 Jeg fikk spørsmål om jeg ville ha en "Sugar daddy". Det takket jeg nei til. Anonymkode: f1218...89a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #24 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Det er bare å dra til Thailand og plukke opp en søt ung dame derfra. Så kan man leve familiedrømmen selv som godt voksen mann. Anonymkode: b3e30...c53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #25 Del Skrevet søndag kl 11:03 Kommer vel an på hva TS søker etter. Hvis det er barneløse menn i slutten av 30- og begynnelsen av 40-årene, så finner hun nok de mennene hun beskriver i første innlegg. De aller fleste menn får jo barn i starten av 30-årene (32 år er snittalder menn iflg. SSB). I min omgangskrets så kjenner jeg egentlig bare til én mann (av 50-100?) som brukte 20-årene og deler av 30 årene på å «ligge rundt». Det han egentlig søkte var nok å finne ei som var like sexgal som ham, og det fant han til slutt. Nå har han unger, hus og stasjonsvogn som alle oss andre. Anonymkode: a2be0...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:28 #26 Del Skrevet søndag kl 12:28 har du byttet kjønnene på en gammel post eller noe? det er morsomt å se hvordan slut shaming mot menn er helt greit Anonymkode: 3144b...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #27 Del Skrevet søndag kl 14:39 De fleste gjør jo ikke det, da. Anonymkode: 07cbf...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet søndag kl 19:28 #28 Del Skrevet søndag kl 19:28 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 14.49): Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Mulig disse mennene har vært mye inne på kvinneguiden og blitt fortalt at "fortid er fortid" og ikke noe som betyr noe eller noen andre har noe med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:50 #29 Del Skrevet søndag kl 19:50 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 19.11): Jeg fikk spørsmål om jeg ville ha en "Sugar daddy". Det takket jeg nei til. Anonymkode: f1218...89a Samme🙈. Fikk spørsmål om det to dager etter jeg ble med på Raya. Anonymkode: b2e1b...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:58 #30 Del Skrevet søndag kl 19:58 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 15.35): Selvsagt er det regler. At hun stikker av med penger og barn betyr ikke ordrett at hun ribber han for alt, og at han ikke får ha samvær med barna. Anonymkode: 5aede...c5e Lurer alltid på hvilke penger det er snakk om, når menn sier dette. For de mennene som er veldig bekymret for at damer skal stikke av med pengene deres er aldri spesielt formuende🤣 Ei heller så kjekke at damene står i kø. Anonymkode: 172b6...eee 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:01 #31 Del Skrevet søndag kl 20:01 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 19.49): Det er bare å dra til Thailand og plukke opp en søt ung dame derfra. Så kan man leve familiedrømmen selv som godt voksen mann. Anonymkode: b3e30...c53 Hvis familiedrømmen er å få barn og leve med ei jente du har kjøpt, som ikke elsker deg og som valgte deg fordi det sto mellom pest eller kolera (fattigdom eller deg), og sannsynligvis håper du dør tidlig så hun kan leve noen gode år alene... Vel, da er det bare å plukke opp ei søt ung jente i Thailand. Menneskehandel er en drøm ❤️ Anonymkode: 172b6...eee 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #32 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 14.49): Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Går ut fra at du ville skrive det samme om kvinner som ligger rundt og deretter tror at de skal finne seg en bra mann? Anonymkode: 6f8ec...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #33 Del Skrevet 13 timer siden Likte godt uttrykket "dårlig møblert i hodet" Anonymkode: 569a1...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 13 timer siden #34 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 14.49): Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Den største gruppa menn som er single rundt 40 er nok de som aldri har fått sjansen. De som ligger rundt finner seg også noen å stifte familie med til slutt. Det sier seg selv, de er jo tydeligvis populære. Hvilke kvinner vil ha menn som har hatt to, tre partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #35 Del Skrevet 13 timer siden Nowayback skrev (1 minutt siden): Den største gruppa menn som er single rundt 40 er nok de som aldri har fått sjansen. De som ligger rundt finner seg også noen å stifte familie med til slutt. Det sier seg selv, de er jo tydeligvis populære. Hvilke kvinner vil ha menn som har hatt to, tre partnere? Antall partnere har ikke noe å si. Anonymkode: f1218...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12 timer siden #36 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 16.45): Statistikken viser at de fleste menn som er barnløse rundt førtiårsalderen, aldri får barn. Så myten om at det står masse villige 25 år gamle kvinner og higer etter forhold og barn med 45 år gamle, tidligere Playboys, er nettopp en myte. Anonymkode: d88a7...06a Ja, når jeg sier at jeg ikke ser meningen med livet fordi jeg ikke har barn, så får jeg "oppløftende" meldinger om at det ikke er for sent osv.. Det er jo det, jeg er 39 år. Så meningen med livet er borte. De som trøster meg vil bare at jeg skal leve (i håpet). Prøver for øvrig å trøste meg med at jeg sikkert bare hadde påført barna problemer. Hele familiesituasjonen min sett under ett, tilsier at ingen burde få barn. Endret 12 timer siden av Nowayback 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12 timer siden #37 Del Skrevet 12 timer siden Menn som har vært ungar og spellemenn i 20- og 30-årene og først skal etablere seg med kone og barn i 40-årene, og så ender som "ufrivillig" enslige og barnløse er et eget forskningsfelt og en av forklaringsmodellene på at 1/4 menn over 45 ikke har egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12 timer siden #38 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 14.45): Statistikken viser at de fleste menn som er barnløse rundt førtiårsalderen, aldri får barn. Så myten om at det står masse villige 25 år gamle kvinner og higer etter forhold og barn med 45 år gamle, tidligere Playboys, er nettopp en myte. Anonymkode: d88a7...06a Dette er jo ikke så rart. Det overveldende flertallet ønsker en partner som er omtrent jevnaldrende. At det finnes unntak fra dette bør absolutt ikke brukes som en ledesnor i livet. Ja det finnes noen kvinner som (iallefall for en periode i livet) liker en del eldre menn, og ja det finnes folk som forelsker seg I hverandre selv om aldersforskjell ikke er ideell, men ja de fleste menn er for sent ute for å stifte familie dersom de ikke tenker på dette før de har tippet 40 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12 timer siden #39 Del Skrevet 12 timer siden Alice123 skrev (27 minutter siden): Menn som har vært ungar og spellemenn i 20- og 30-årene og først skal etablere seg med kone og barn i 40-årene, og så ender som "ufrivillig" enslige og barnløse er et eget forskningsfelt og en av forklaringsmodellene på at 1/4 menn over 45 ikke har egne barn. Kan du vise til forskning som beviser at barnløse menn i 40-åra tilhører den gruppa menn som ligger rundt i 20-30 årene? Ser at du presiserer EN av forklaringsmodellene, men hvor stor andel menn gjelder dette? Logisk sett skulle man anta at de mennene som bikker 40, er single og uten barn er de samme som slet med damer i 20 og 30-årene. Når man er populær nok til å ligge rundt i 20 og 30-årene, blir man ikke plutselig uaktuell når man bikker 40. At mannen er 5 år eldre enn dama er normalt, og en dame på 35 kan fint ønske seg barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 11 timer siden #40 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 16.45): Så myten om at det står masse villige 25 år gamle kvinner og higer etter forhold og barn med 45 år gamle, tidligere Playboys, er nettopp en myte. Anonymkode: d88a7...06a Jeg vet ikke om det er så mye en myte som en stråmann AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 16.12): Jeg tror svaret er absolutt ja! Noen menn er så dumme at de tror at de kan gjøre akkurat som de vil i 20 og 30 åra og likevel bare hvile på at alt er fortid i 40 og at det ikke betyr noe for dydige kvinner som har tatt gode valg. Anonymkode: be7e6...7ca Det høres i så fall ut som en relativt kjønnsnøytral misforståelse. Det mangler tross alt ikke på tråder her der kvinner forteller at (egen) fortid er irrelevant og at bra menn ikke bryr seg om kvinners fortid, som på mange måter er hjerteskjærende om det viser seg å være usant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå