AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:49 #1 Del Skrevet fredag kl 12:49 Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:02 #2 Del Skrevet fredag kl 13:02 Vet ikke. Men jeg ønsker ikke å dele livet med en som har ligget rundt nei. Ikke for at de har ligget med så mange men de trur at de er så gode i senga. Men dem er jo bare kaniner og trur at å hompe på er bra. Man lærer ikke å være gode i senga av å ha mange partner som kan si hva som er bra. Når dem bare har sex med dem en gang. Anonymkode: 4b3ae...c30 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:03 #3 Del Skrevet fredag kl 13:03 Menn er delusional Anonymkode: e494c...294 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:05 #4 Del Skrevet fredag kl 13:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke. Men jeg ønsker ikke å dele livet med en som har ligget rundt nei. Ikke for at de har ligget med så mange men de trur at de er så gode i senga. Men dem er jo bare kaniner og trur at å hompe på er bra. Man lærer ikke å være gode i senga av å ha mange partner som kan si hva som er bra. Når dem bare har sex med dem en gang. Anonymkode: 4b3ae...c30 Ja disse mennene bryr seg ikke om god sex, bare dypp og forsvinn. Anonymkode: e494c...294 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:07 #5 Del Skrevet fredag kl 13:07 De er nok litt dumme, og oppdager det for sent. På tide vi i dette landet endrer holdninger til dette med å forplikte seg. Det samme med holdningene til at man skal leve livet, reise, spare, ta 3 mastergrader og betale ned huset før man tenker på å etablere seg og få barn. Det blir dessverre rekkefølge, tida går i fra oss rimelig raskt på det området, både for kvinner og menn. Unntaket er noen ytterst få menn som har veldig mye å tilby både av status og økonomi. De klarer kanskje å få en yngre dame å stifte familie med. Dessverre mangler ofte disse moderlige egenskaper, og stikker av med både penger og barn når mannen begynner å bli litt for gammel og udelikat. Anonymkode: 5aede...c5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:07 #6 Del Skrevet fredag kl 13:07 Er de kjekke da? De fleste liker kjekke menn Anonymkode: 111ae...cae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:09 #7 Del Skrevet fredag kl 13:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): r, og stikker av med både penger og barn Tror du har sett litt for mye amerikansk film. Anonymkode: d9b21...5a4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet fredag kl 13:13 #8 Del Skrevet fredag kl 13:13 Ja, enkelte menn er litt tynt møblert i toppetasjen. Det gjelder for så vidt uavhengig av kjønn, men mangelen på akkurat disse møblene gjelder nok først og fremst menn. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 13:15 #9 Del Skrevet fredag kl 13:15 Jeg er ikke overbevist om at det er fortiden deres som er problemet... Som såkalt "dydig dame" (?! 1950 vil ha tilbake både uttrykket og moralen sin...) ville jeg ikke nødvendigvis hatt så store problemer med en mann som hadde ligget rundt da han var yngre, men at han gikk rundt og mente at det gjorde ham attraktiv av biologiske årsaker, ville vært kroken på døra. Jeg vil ha en mann som er intelligent og oppegående i nåtid, det teller adskillig mer enn hvem og hvor mange han har ligget med i fortid. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:17 #10 Del Skrevet fredag kl 13:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror du har sett litt for mye amerikansk film. Anonymkode: d9b21...5a4 Det finnes faktisk noen av disse i Norge også. Anonymkode: 5aede...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:21 #11 Del Skrevet fredag kl 13:21 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er de kjekke da? De fleste liker kjekke menn Anonymkode: 111ae...cae De fleste må ha mer enn et pent ytre. Snille og gode menn blir automatisk kjekkere også. Og slemme menn litt styggere Anonymkode: e997e...4d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:23 #12 Del Skrevet fredag kl 13:23 En ting er jo hva man egentlig tror, sånn rasjonelt. Noe annet er hva mennesker er villige til å fortelle seg selv for litt trøst. Mannlige incels er nødt til å fortelle seg at alle menn som behandler damer ålreit er tapere, eller at kvinner er gjennomgående slemme, for hvis de noen gang aksepterer at verden er mer nyansert enn som så vil hele verdensbildet rase sammen. Det samme gjelder her. Det gjelder også for ekstremister som begynner å tvile etter å ha viet massevis av tid og krefter og penger på sin sak, for konspirasjonsteoretikere som har brent en haug med broer i privatlivet og nå innerst inne lurer - og alle mulige andre grupper i tilsvarende situasjoner. Jeg sier ikke at det er greit, at det er sympatisk, at man på noe vis er ansvarlig for å komme dem i møte. Det er helt greit for meg at de steker i sitt eget fett. Men det er ikke sånn at de nødvendigvis er så jævlig dumme at de helt oppriktig, og på alle nivåer, tror på dette selv heller. Det er bare så uendelig vondt å innse at man har driti så til de grader på draget at det menneskelige sinnet kan overbevise seg selv om de dummeste ting. Bare for å unngå å føle på hvor dust man har vært. Anonymkode: 16b22...753 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:26 #13 Del Skrevet fredag kl 13:26 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det finnes faktisk noen av disse i Norge også. Anonymkode: 5aede...c5e Nope, det er regler for fordeling av boet, mor kan ikke stikke av med pengene til far - med mindre hun er kriminell. Og har far stilt opp for barna på lik linje med mor, skal det mye til at ikke barnefordelingen blir 50/50 om mannen ønsker det (med mindre barna er veldig små, men selv da kan far forlange 59/50 etterhvert). Anonymkode: d9b21...5a4 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:35 #14 Del Skrevet fredag kl 13:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nope, det er regler for fordeling av boet, mor kan ikke stikke av med pengene til far - med mindre hun er kriminell. Og har far stilt opp for barna på lik linje med mor, skal det mye til at ikke barnefordelingen blir 50/50 om mannen ønsker det (med mindre barna er veldig små, men selv da kan far forlange 59/50 etterhvert). Anonymkode: d9b21...5a4 Selvsagt er det regler. At hun stikker av med penger og barn betyr ikke ordrett at hun ribber han for alt, og at han ikke får ha samvær med barna. Anonymkode: 5aede...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 13:58 #15 Del Skrevet fredag kl 13:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Vi finner de der i alle generasjoner, men forskjellen nå er at de blir lagt mer merke til på grunn av sosiale medier. De løp etter meg når jeg var i starten av 20-årene, men jeg ser dem ikke nå da jeg er for gammel 🙈 felles for dem jeg har snakket med er at de ikke har så godt kvinnesyn, er godt vant og forventer at alt skal skje rundt dem. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:10 #16 Del Skrevet fredag kl 14:10 Vi har lenge mast på kvinner, at de må huske sin biologiske klokke og rekke å få barn før de blir 40. Men ingen mast om det samme til menn. Og de har ikke koblet det sammen, merkelig nok, at biologiske klokka vil funke på nøyaktig samme måte for dem. Om en mann har blitt 40 og kan teoretisk sett fortsatt få barn, men kan ikke finne seg en kvinne å få barn sammen med, så er jo toget gått for ham også. men jeg håper og tror at det gjelder bare de som er 40+ nå. Den neste generasjonen menn som kommer etter, de vet det. Og de har også vokst opp med mye mer deltakende pappa, pappa som både var i pappapermisjon og trillet barnevogna. De har sett menn som assistenter i barnehagen og ped.ledere. De er bare mye mer vant til å se menn i omsorgsroller og har samme interesser selv, de vil ha familie, de vil ha barn. Men det er en litt tapt generasjon, der. De havnet imellom rolle skifter og klarte ikke å tilpasse seg så fort. Ikke alle men det er en viss prosent. Det går utover kvinner også, selvsagt, for selv om det er mulig for kvinner å få barn til å oppdra barnet alene, det er de færreste som går til det steget. De fleste venter på et forhold, også blir det for sent. Jeg kjenner flere ensomme menn i 40+-årene men jeg kjenner også flere ensomme kvinner i samme alder. Anonymkode: c0e8b...1fe 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet fredag kl 14:19 #17 Del Skrevet fredag kl 14:19 Det jeg syns er morsomt er at så mange av de hevder at de kan få barn hele livet. Den er god, sæden din blir gammel og av lav kvalitet den også, men hvorfor tror disse mennene at de kan få en fruktbar kvinne hele livet? Skal godt gjøres. Kanskje noen skal fortelle mennene at de blir ikke mer attraktive med årene. De blir gamle og grå, de også, og med mindre de har millioner på konto så kan de glemme masse fruktbare, deilige damer rundt seg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:45 #18 Del Skrevet fredag kl 14:45 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har lenge mast på kvinner, at de må huske sin biologiske klokke og rekke å få barn før de blir 40. Men ingen mast om det samme til menn. Og de har ikke koblet det sammen, merkelig nok, at biologiske klokka vil funke på nøyaktig samme måte for dem. Om en mann har blitt 40 og kan teoretisk sett fortsatt få barn, men kan ikke finne seg en kvinne å få barn sammen med, så er jo toget gått for ham også. men jeg håper og tror at det gjelder bare de som er 40+ nå. Den neste generasjonen menn som kommer etter, de vet det. Og de har også vokst opp med mye mer deltakende pappa, pappa som både var i pappapermisjon og trillet barnevogna. De har sett menn som assistenter i barnehagen og ped.ledere. De er bare mye mer vant til å se menn i omsorgsroller og har samme interesser selv, de vil ha familie, de vil ha barn. Men det er en litt tapt generasjon, der. De havnet imellom rolle skifter og klarte ikke å tilpasse seg så fort. Ikke alle men det er en viss prosent. Det går utover kvinner også, selvsagt, for selv om det er mulig for kvinner å få barn til å oppdra barnet alene, det er de færreste som går til det steget. De fleste venter på et forhold, også blir det for sent. Jeg kjenner flere ensomme menn i 40+-årene men jeg kjenner også flere ensomme kvinner i samme alder. Anonymkode: c0e8b...1fe Statistikken viser at de fleste menn som er barnløse rundt førtiårsalderen, aldri får barn. Så myten om at det står masse villige 25 år gamle kvinner og higer etter forhold og barn med 45 år gamle, tidligere Playboys, er nettopp en myte. Anonymkode: d88a7...06a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:55 #19 Del Skrevet fredag kl 14:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Hva er en dydig kvinne? Er det forbeholdt antall partnere, hvordan hun oppfører seg seksuelt, eller hvordan hun er generelt? Anonymkode: f1218...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:12 #20 Del Skrevet lørdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 14.49): Jeg har snakket med hele tre slike den siste tiden. De er såkalte "ufrivillig enslige" menn i 40-årene, som veldig gjerne vil ha familie og barn. Men de har også lekt og ligget seg gjennom 20- og 30-årene. Alle vet at de har ligget rundt, og damer som har holdt seg til én eller maks to partnere gjennom hele livet, vil ikke date dem. Disse mennene blir sure, for teorien de har fulgt om at kvinner eeelsker å etablere seg med rundbrennere, at "biologien er forskjellig" osv, ikke slår til. Er enkelte menn virkelig så dumme at de tror deres fortid betyr null for kvinner som er dydige? Anonymkode: d88a7...06a Jeg tror svaret er absolutt ja! Noen menn er så dumme at de tror at de kan gjøre akkurat som de vil i 20 og 30 åra og likevel bare hvile på at alt er fortid i 40 og at det ikke betyr noe for dydige kvinner som har tatt gode valg. Anonymkode: be7e6...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå