AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #1 Del Skrevet i går, 12:47 Vår nærmeste nabo har hengt opp en stor uro utenfor huset sitt, som bråker veldig. Det blåser mye her vi bor. Jeg blir irritert på lyden og det ødelegger idyllen på fine soldager når jeg er ute i hagen og steller. Er jeg urimelig som ønsker at hun tar den vekk? Det er ikke så mange andre naturlige steder å ha den for henne, hvor vi ikke hører det. Vi har et godt forhold. Naboen spiller også en del musikk ute, men det klager jeg ikke på, kun den uro-lyden som er der nesten hele tiden. Anonymkode: 6c577...db0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #2 Del Skrevet i går, 13:40 Det der får du tåle. Anonymkode: 9bb09...2d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #3 Del Skrevet i går, 13:41 Selfølgelig kan du be om at hun fjerner den. Anonymkode: 42b6f...a53 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:57 #4 Del Skrevet i går, 13:57 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selfølgelig kan du be om at hun fjerner den. Anonymkode: 42b6f...a53 Enig. Jeg er rimelig konfliktsky, men her hadde jeg sagt i fra. Anonymkode: d8365...123 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #5 Del Skrevet i går, 14:01 Kjøpe en som bråker hundre ganger mer. Så blir dere enige om å ta vekk begge😁 Anonymkode: 59ed0...744 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #6 Del Skrevet i går, 14:04 Du spør henne høflig om hun kan ta ned uroen da du synes lyden blir veldig slitsom. Om hun er en god nabo tar hun hensyn. Om ikke så kan det jo hende den "blåser" bort av seg selv en natt? Anonymkode: ab940...eb5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:08 #7 Del Skrevet i går, 14:08 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det der får du tåle. Anonymkode: 9bb09...2d4 Uenig. Å sitte og høre på den type lyd er utrolig slitsomt. Når naboen lett kan henge denne på et annet sted, bør hun gjøre det. De aller fleste empatiske mennesker ønsker vel å ta hensyn til andre. Anonymkode: 3562c...171 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #8 Del Skrevet i går, 14:14 Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:18 #9 Del Skrevet i går, 14:18 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det der får du tåle. Anonymkode: 9bb09...2d4 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 Konstant støyforurensing er ikke bra for noen. Skal alle slutte å ta hensyn til hverandre blir det ugreit. Anonymkode: 46032...0cd 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:18 #10 Del Skrevet i går, 14:18 Du får sette i ørepropper. La nå dama få ha uroen sin hengende. Anonymkode: d834a...e36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #11 Del Skrevet i går, 14:32 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du får sette i ørepropper. La nå dama få ha uroen sin hengende. Anonymkode: d834a...e36 Kjære vene… Hva er mest belastende, tror du? Bruke ørepropper eller fjerne uroen? Jeg hadde sagt fra til naboen på en fin måte, ts, de fleste naboer hadde ikke hatt problemer med å høre det. Jeg vet selv at om jeg hadde laget unødig støy uten å tenke over det, hadde jeg håpet naboen ga beskjed. Godt naboskap er gull verd! Anonymkode: 0a3e9...d1f 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet i går, 14:35 #12 Del Skrevet i går, 14:35 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det der får du tåle. Anonymkode: 9bb09...2d4 Støyforurensning er ulovlig. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #13 Del Skrevet i går, 14:39 Skjønner hvem som har uroer her i hvert fall 😆 Slike ting er en ordentlig plage! De som vil ha slik støy kan i det minste henge den opp når de befinner seg i hagen, og så ta den ned når de går inn igjen? vinn-vinn. Anonymkode: d4c17...29a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #14 Del Skrevet i går, 14:40 Du kan jo bare spørre henne om det er mulig for henne å ta den ned eller henge et annet sted? Slike ting er sykt irriterende. Og siden det er en pyntegjenstand, så er den jo ikke verdt å ødelegge for naboer. Anonymkode: 9e929...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 14:41 #15 Del Skrevet i går, 14:41 Sånn uro er forferdelige greier ☹️ når naboen har sovnet kan du ta den ned 😀 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:42 #16 Del Skrevet i går, 14:42 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 Så man kan bråke så mye man vil når man bor tett på folk? For andre må jo bare tåle det samt? Drit i at man skal ta hensyn til hverandre liksom 🙄 Anonymkode: 46b34...1c9 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 #17 Del Skrevet i går, 14:45 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 Gratulerer med årets kanskje minst reflekterte innlegg. 🥳🥸 De færreste har råd til å bosette seg et sted med så stor tomt at man ikke kan høre naboene, særlig ikke dersom man skal ha sjans til å pendle til og fra arbeidsplassen innen rimelig tid. Anonymkode: d30bf...fdb 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #18 Del Skrevet i går, 14:49 Det går greit å spørre henne høflig og prøve å finne frem til et kompromiss. Kan hende hun er en ålreit person og prøver å imøtekomme dine behov. Ikke eskaler med mindre du må. Anonymkode: 5d364...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:04 #19 Del Skrevet i går, 15:04 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Om du ikke tåler bråk så burde du ikke bo tett på andre mennesker. Anonymkode: 4c716...c05 Man kan like godt si at de som ikke ønsker å ta hensyn til sine naboer, bør bo en grisgrendt plass. Der kan man henge opp så mange uroer man ønsker, og la barna skrike og løpe innendørs. Anonymkode: cde5c...2d8 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #20 Del Skrevet i går, 15:07 En uro har ingen funksjon utenom å lage støy, be henne ta den ned. Eller skaff deg en mye større og mer bråkete uro selv, og heng den så nær naboens soverom som mulig. Anonymkode: 387cf...d8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå