AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Jeg selger mye på finn/tise og har del kjøpt en del. Er medlem av grupper på Facebook også men ikke kjøpt noe særlig og foreløpig ikke prøvd å selge noe. Bare legger merke til at mange selger Newbie klær med en ekstrem høy startpris, er jo forventet at man skal by over den prisen også som er satt. Newbie er jo egentlig ganske billig som nye klær. Kjøper mye nytt selv. Hvorfor er så mange villige å betale mer enn 50% av ny pris for gamle klær? Newbie har jo ofte salg også, så er nesten bedre å bare kjøpe nytt enn fra Facebook. Ser mange får bud også på disse "sjokkerende" prisene, så er jo tydeligvis greit for mange å betale den satte prisen. Synes det er mer fornuftige priser å finne på Finn/Tise. Men konklusjonen er kanskje at som selger så lønner det seg å selge via Facebook? Anonymkode: 991a2...09e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Har også reagert på dette. Så nettopp et innlegg med ei som ville kjøpe selebukser der hun ble tilbudt en selebukse til 300kr som var på 70% på nettsiden atm 🙈 Anonymkode: 5904f...e4f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har også reagert på dette. Så nettopp et innlegg med ei som ville kjøpe selebukser der hun ble tilbudt en selebukse til 300kr som var på 70% på nettsiden atm 🙈 Anonymkode: 5904f...e4f Håper du tipset henne Anonymkode: fdaad...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har også reagert på dette. Så nettopp et innlegg med ei som ville kjøpe selebukser der hun ble tilbudt en selebukse til 300kr som var på 70% på nettsiden atm 🙈 Anonymkode: 5904f...e4f Huff, jeg bare skjønner ikke hvem som gidder betale for overpriset varer.. Anonymkode: 991a2...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Fordi enkelte er newbiefans og mener at dette er toppen av nydelighet for små prinser og prinsesser. Og fordi de forguder newbie må ALLE forgude newbie. Dette er åpenbart 😉 Anonymkode: cd658...5f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi enkelte er newbiefans og mener at dette er toppen av nydelighet for små prinser og prinsesser. Og fordi de forguder newbie må ALLE forgude newbie. Dette er åpenbart 😉 Anonymkode: cd658...5f8 Jeg skjønner at folk liker Newbie, men hvorfor ikke bare kjøpe nye Newbieklær eller når det er salg? Mange av de som selger brukt virker som de tror verdien bare øker på varen. Så kommer jo frakten i tillegg😅 Har både solgt og kjøpt Newbieklær selv men da til fornuftige bruktpriser.. Anonymkode: 991a2...09e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Ser det veldig ofte, men ikke bare Newbie . Folk som selger brukte klær og sko, til kanskje 50 kr billigere en helt nytt, av og til dyrere. Såg ei som solgte brukte clogs tøfler fra Sportoutlett til 100 kr , de tøflene koster 59 kr ,eller noe sånt nye i butikken. Anonymkode: 54646...9a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april Newbieklær er sjelden på salg, kvaliteten er god og det er hakket dyrere enn en del andre barneklær, så jeg forstår at det er populært å kjøpe brukt. Men når jeg selger Newbie klær selv, så selger jeg alltid under halv pris, synes det er riktig når det tross alt er brukt. Anonymkode: 3d71d...3a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Del Skrevet 5. april Ofte på salg er de nå ikke og spesielt billig er de heller ikke, men ja mange selger dyrt Anonymkode: a3d60...256 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har også reagert på dette. Så nettopp et innlegg med ei som ville kjøpe selebukser der hun ble tilbudt en selebukse til 300kr som var på 70% på nettsiden atm 🙈 Anonymkode: 5904f...e4f Å det var samme str? Anonymkode: a3d60...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner at folk liker Newbie, men hvorfor ikke bare kjøpe nye Newbieklær eller når det er salg? Mange av de som selger brukt virker som de tror verdien bare øker på varen. Så kommer jo frakten i tillegg😅 Har både solgt og kjøpt Newbieklær selv men da til fornuftige bruktpriser.. Anonymkode: 991a2...09e Fordi det ikke er så ofte salg og er st salg så er det ofte begrenset med str Anonymkode: a3d60...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Del Skrevet 5. april Folk tror newbie er så flott og fancy at det er verdt mye mer enn «vanlige» klær. Anonymkode: 40f78...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg selger mye på finn/tise og har del kjøpt en del. Er medlem av grupper på Facebook også men ikke kjøpt noe særlig og foreløpig ikke prøvd å selge noe. Bare legger merke til at mange selger Newbie klær med en ekstrem høy startpris, er jo forventet at man skal by over den prisen også som er satt. Newbie er jo egentlig ganske billig som nye klær. Kjøper mye nytt selv. Hvorfor er så mange villige å betale mer enn 50% av ny pris for gamle klær? Newbie har jo ofte salg også, så er nesten bedre å bare kjøpe nytt enn fra Facebook. Ser mange får bud også på disse "sjokkerende" prisene, så er jo tydeligvis greit for mange å betale den satte prisen. Synes det er mer fornuftige priser å finne på Finn/Tise. Men konklusjonen er kanskje at som selger så lønner det seg å selge via Facebook? Anonymkode: 991a2...09e Priser på bruktmarkedet er gjerne høye, langt høyere enn mange av oss er villig til å bruke på brukt. Legger man til porto og bryderi med å kjøpe brukt fremfor å ta klærne med seg fra butikken eller få det sendt hjem som nytt, så er det ikke verdt å brukthandle verken økonomisk eller praktisk. Miljøaspektet det er for dem som lar det kriteriet veie tungt ved behov for mer jordisk gods. Anonymkode: 8ac1c...d18 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Del Skrevet 5. april Synes det er ville priser på en del grupper på Facebook. Reagerer særlig på at folk selger plagg eller antrekk enkeltvis sånn at man får veldig lite og frakten kommer i tillegg. Så skal man delta i en budrunde som går over 24 timer før man vet om man får plagget eller ikke. Kunne aldri tenke meg å kjøpe babyklær på den måten, men er åpenbart lønnsomt for de som selger, da 😅😂 Jeg selger på Finn og i pakker. Har ikke ork til å selge enkeltvis, selv om stykkvis avkastning blir større. Så det blir rundt 20 kr plagget for det som ser ok ut, litt mer for ullklær så klart. Plagg med flekker eller skavanker har jeg ikke ork til å selge. Gidder rett og slett ikke å legge ut alt med beskrivelse av merknadene. Disse plaggene gir jeg som regel vekk i sånne gibort-sider på Facebook. Liker ikke å kaste så lenge det er litt bruk igjen. Men spørs jo selvfølgelig på hvor mye anmerkninger det er. Anonymkode: c6309...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #15 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ofte på salg er de nå ikke og spesielt billig er de heller ikke, men ja mange selger dyrt Anonymkode: a3d60...256 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det ikke er så ofte salg og er st salg så er det ofte begrenset med str Anonymkode: a3d60...256 Jeg synes det er salg titt og ofte men man må være rask da. Når det gjelder normale priser så synes jeg ikke det er ekstremt dyrt for nye plagg nei. Det er langt fra noe luksusmerke. Altså det er Kappahl som selger, en billig kjedebutikk i samme kategori som H&M. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes det er ville priser på en del grupper på Facebook. Reagerer særlig på at folk selger plagg eller antrekk enkeltvis sånn at man får veldig lite og frakten kommer i tillegg. Så skal man delta i en budrunde som går over 24 timer før man vet om man får plagget eller ikke. Kunne aldri tenke meg å kjøpe babyklær på den måten, men er åpenbart lønnsomt for de som selger, da 😅😂 Jeg selger på Finn og i pakker. Har ikke ork til å selge enkeltvis, selv om stykkvis avkastning blir større. Så det blir rundt 20 kr plagget for det som ser ok ut, litt mer for ullklær så klart. Plagg med flekker eller skavanker har jeg ikke ork til å selge. Gidder rett og slett ikke å legge ut alt med beskrivelse av merknadene. Disse plaggene gir jeg som regel vekk i sånne gibort-sider på Facebook. Liker ikke å kaste så lenge det er litt bruk igjen. Men spørs jo selvfølgelig på hvor mye anmerkninger det er. Anonymkode: c6309...5b4 Har selv ikke ork til å bruke masse tid på å legge ut et og et plagg og kjøre budrunder. Men ser jo det må være en del penger å hente om noe legges ut til hbo over 300 kr for en brukt newbie kjole🙈 Selv kjøper jeg kun pakker som regel, med mindre det er fornuftige priser. Ville heller aldri solgt noe med flekker eller hull, men ser ofte andre gjør det. Selv på de overprisede Facebookgruppene😅 Anonymkode: 991a2...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #16 Del Skrevet 5. april Jeg synes alt er dyrt på Finn og Tise. Jeg selger ting mye billigere. Skjønner ikke prisnivået på brukte klær og tilbehør. Sykler og diverse er også altfor høyt priset synes jeg. Men folk kjøper, så da blir det som det blir. De gangene vi legger ut noe til priser vi synes er fornuftige får vi henvendelser nærmest på sekundet. Sjeleglade er de, mange er skeptiske først, men store smil når de henter/mottar. Budrunder synes jeg er en stor uting. Anonymkode: 175c4...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #17 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er salg titt og ofte men man må være rask da. Når det gjelder normale priser så synes jeg ikke det er ekstremt dyrt for nye plagg nei. Det er langt fra noe luksusmerke. Altså det er Kappahl som selger, en billig kjedebutikk i samme kategori som H&M. Har selv ikke ork til å bruke masse tid på å legge ut et og et plagg og kjøre budrunder. Men ser jo det må være en del penger å hente om noe legges ut til hbo over 300 kr for en brukt newbie kjole🙈 Selv kjøper jeg kun pakker som regel, med mindre det er fornuftige priser. Ville heller aldri solgt noe med flekker eller hull, men ser ofte andre gjør det. Selv på de overprisede Facebookgruppene😅 Anonymkode: 991a2...09e Nei de er på salg kanskje ett par ganger i året, de er aldri med på salget sånn ellers i året , står alltid unntatt newbie. Nei, at du ikke synes det er dyrt betyr ikke at ikke andre kan synes det. Det er dyrere enn hm og de andre vanlige klærne hos KappAhl Anonymkode: a3d60...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #18 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei de er på salg kanskje ett par ganger i året, de er aldri med på salget sånn ellers i året , står alltid unntatt newbie. Nei, at du ikke synes det er dyrt betyr ikke at ikke andre kan synes det. Det er dyrere enn hm og de andre vanlige klærne hos KappAhl Anonymkode: a3d60...256 Newbie skulle også være dyrere og mer eksklusivt i følge KappAhl selv Anonymkode: a3d60...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei de er på salg kanskje ett par ganger i året, de er aldri med på salget sånn ellers i året , står alltid unntatt newbie. Nei, at du ikke synes det er dyrt betyr ikke at ikke andre kan synes det. Det er dyrere enn hm og de andre vanlige klærne hos KappAhl Anonymkode: a3d60...256 Så da er det greit for selgere å forvente ny pris når de kjører budrunder med en allerede høy pris? Jeg finner billigere på Finn og Tise enn på Facebook. Brukt er brukt. Jeg ser salg minst en gang i mnd. Følger med siden jeg shopper selv fra Newbie. Se feks denne https://www.kappahl.com/nb-no/newbie/jumpsuits--buksedresser/442731?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-performance-max-generic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqcO_BhDaARIsACz62vMBXtJthttps://www.kappahl.com/nb-no/newbie/jumpsuits--buksedresser/442731?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-performance-max-generic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqcO_BhDaARIsACz62vMBXtJt9fAxo8pld_o_dQjmfN59wYMZIN2K8eVrU0kJqqvNijJ-23YaAueDEALw_wcB9fAxo8pld_o_dQjmfN59wYMZIN2K8eVrU0kJqqvNijJ-23YaAueDEALw_wcB Den hadde sikkert blitt lagt ut for 200 hbo 😅 Anonymkode: 991a2...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #20 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da er det greit for selgere å forvente ny pris når de kjører budrunder med en allerede høy pris? Jeg finner billigere på Finn og Tise enn på Facebook. Brukt er brukt. Jeg ser salg minst en gang i mnd. Følger med siden jeg shopper selv fra Newbie. Se feks denne https://www.kappahl.com/nb-no/newbie/jumpsuits--buksedresser/442731?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-performance-max-generic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqcO_BhDaARIsACz62vMBXtJthttps://www.kappahl.com/nb-no/newbie/jumpsuits--buksedresser/442731?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-performance-max-generic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqcO_BhDaARIsACz62vMBXtJt9fAxo8pld_o_dQjmfN59wYMZIN2K8eVrU0kJqqvNijJ-23YaAueDEALw_wcB9fAxo8pld_o_dQjmfN59wYMZIN2K8eVrU0kJqqvNijJ-23YaAueDEALw_wcB Den hadde sikkert blitt lagt ut for 200 hbo 😅 Anonymkode: 991a2...09e Det er ikke salg på newbie en gang i mnd nei, virkelig ikke og det vil ikke KappAhl at de skal være heller i følge de selv Jeg har skrevet lenger opp at noen tar veldig godt betalt men så lenge folk kjøper så kommer de til å fortsette med det. Anonymkode: a3d60...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå